Проектування та оцінка порожнистих рамних конструкцій для розробки міських двомісних електромобілів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289232

Ключові слова:

електромобілі, порожнисті рамні конструкції, міський транспорт

Анотація

Дана робота присвячена проектуванню та оцінці порожнистих рамних конструкцій для розробки двомісних електромобілів, призначених для міського використання. Основною проблемою є відсутність цілеспрямованих досліджень щодо розробки ефективних, легких та безпечних рамних конструкцій електромобілів, особливо для потреб міського транспорту. За допомогою 3D-моделювання та аналізу методом скінченних елементів (FEA) у роботі успішно розроблено порожнисту рамну конструкцію з розмірами 2148×800×640 мм і вагою 40,77 кг, що відповідає критеріям міцності та жорсткості. Аналіз показує, що конструкція має достатній запас міцності з коефіцієнтом запасу 2,053 e+01. В якості матеріалу обрана сталь ASTM A36, що забезпечує баланс міцності, жорсткості і вартості. Отримані результати пропонують інноваційне та практичне рішення проблем міського транспорту з широким потенціалом застосування в області електромобілів. Зокрема, дослідження спрямоване на спеціалізовані потреби міських двомісних електромобілів. Використовуваний аналіз скінченних елементів (FEA) служить надійним методом перевірки, ефективно зменшуючи потребу у великих фізичних випробуваннях. Це дозволяє прискорити процес НДДКР та відкриває можливості для майбутніх досліджень альтернативних матеріалів та умов динамічного навантаження. Також обговорюються обмеження дослідження та напрямки майбутніх досліджень. Більше того, обчислювальні методи дослідження пропонують екологічну альтернативу традиційним фізичним прототипам. Це узгоджується з цілями сталого розвитку та надає методологію для майбутніх досліджень. Зі зростанням чисельності міського населення збільшується попит на ефективні транспортні засоби. Дане дослідження прокладає шлях до створення міських двомісних електромобілів, що відповідають сучасним міським потребам та цілям сталого розвитку

Спонсор дослідження

  • The author would like to acknowledge the funding support to this research from the Directorate Research and Development, Universitas Indonesia.

Біографії авторів

Muhammad Hidayat Tullah, Universitas Indonesia

Doctoral Candidate of Mechanical Engineering, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Danardono Agus Sumarsono, Universitas Indonesia

Professor

Research Centre for Advanced Vehicles Universitas Indonesia

Department of Mechanical Engineering

Iwan Susanto, Politeknik Negeri Jakarta

Associate Professor

Department of Mechanical Engineering

Fuad Zainuri, Politeknik Negeri Jakarta

Doctor of Mechanical Engineering, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Sonki Prasetya, Politeknik Negeri Jakarta

Doctor of Mechanical Engineering, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Rahmat Noval, Universitas Indonesia

Doctoral Candidate of Mechanical Engineering, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Sulaksana Permana, Gunadarma University; Universitas Indonesia

Doctor of Engineering in Metallurgy and Materials, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Department of Metallurgy and Materials

Bayu Dwi Aprianto, Universitas Indonesia

Master of Engineering, Assistance Professor

Department of Mechanical Engineering

Посилання

  1. Khalili, S., Rantanen, E., Bogdanov, D., Breyer, C. (2019). Global Transportation Demand Development with Impacts on the Energy Demand and Greenhouse Gas Emissions in a Climate-Constrained World. Energies, 12 (20), 3870. doi: https://doi.org/10.3390/en12203870
  2. Cunanan, C., Tran, M.-K., Lee, Y., Kwok, S., Leung, V., Fowler, M. (2021). A Review of Heavy-Duty Vehicle Powertrain Technologies: Diesel Engine Vehicles, Battery Electric Vehicles, and Hydrogen Fuel Cell Electric Vehicles. Clean Technologies, 3 (2), 474–489. doi: https://doi.org/10.3390/cleantechnol3020028
  3. Liu-Henke, X., Scherler, S., Fritsch, M., Quantmeyer, F. (2016). Holistic development of a full-active electric vehicle by means of a model-based systems engineering. 2016 IEEE International Symposium on Systems Engineering (ISSE). doi: https://doi.org/10.1109/syseng.2016.7753142
  4. Sutisna, N. A., Akbar, M. F. A. A. (2019). FEM Simulation of Electric Car Chassis Design with Torsional Bar Technology. Journal of Mechanical Engineering and Mechatronics, 3 (2), 97. doi: https://doi.org/10.33021/jmem.v3i2.542
  5. Luque, P., Mántaras, D. A., Maradona, Á., Roces, J., Sánchez, L., Castejón, L., Malón, H. (2020). Multi-Objective Evolutionary Design of an Electric Vehicle Chassis. Sensors, 20 (13), 3633. doi: https://doi.org/10.3390/s20133633
  6. Nazaruddin, N., Adhitya, M., Sumarsono, D. A., Siregar, R., Heryana, G., Prasetya, S., Zainuri, F. (2021). Development of electric vehicle (EV)-bus chassis with reverse engineering method using static analysis. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (7 (110)), 15–22. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.219928
  7. Soon Keey Tiew, H., Wei Lee, M., Shyang Chang, W., Ishak, M. H. H., Ismail, F. (2020). Fluid-Structure Interaction on The Design of Fully Assembled Shell Eco-Marathon (SEM) Prototype Car. CFD Letters, 12 (12), 115–136. doi: https://doi.org/10.37934/cfdl.12.12.115136
  8. Patel, D., Jasani, V., Shah, D., Lakdawala, A. (2022). Design and FE analysis of chassis for solar powered vehicle. Materials Today: Proceedings, 62, 1626–1631. doi: https://doi.org/10.1016/j.matpr.2022.04.137
  9. Suraji, A., Djakfar, L., Wicaksono, A. (2021). Analysis of bus performance on the risk of traffic accidents in East Java-Indonesia. EUREKA: Physics and Engineering, 3, 111–118. doi: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001820
  10. Nugraha, A. A., Sumarsono, D. A., Adhitya, M., Prasetya, S. (2021). Development of Brake Booster Design for Electric City Cars. International Journal of Technology, 12 (4), 802. doi: https://doi.org/10.14716/ijtech.v12i4.4636
  11. Nandhakumar, S., Seenivasan, S., Mohammed Saalih, A., Saifudheen, M. (2021). Weight optimization and structural analysis of an electric bus chassis frame. Materials Today: Proceedings, 37, 1824–1827. doi: https://doi.org/10.1016/j.matpr.2020.07.404
  12. Misra, S. (2017). Static Analysis of the Roll Cage of an All-Terrain Vehicle (SAE BAJA). International Research Journal of Engineering and Technology, 04 (09). Available at: https://www.irjet.net/archives/V4/i9/IRJET-V4I9157.pdf
  13. Kasi V Rao, P., Sai Kumar Putsala, K., Muthupandi, M., Mojeswararao, D. (2022). Numerical analysis on space frame chassis of a formula student race car. Materials Today: Proceedings, 66, 754–759. doi: https://doi.org/10.1016/j.matpr.2022.04.077
  14. S. Gupta, U., Jain, S., Jain, H., Singh Rathi, S. (2015). Static & Dynamic Analysis of F-SAE Roll cage Vehicle. International Journal of Engineering Trends and Technology, 27 (5), 245–247. doi: https://doi.org/10.14445/22315381/ijett-v27p244
  15. Upadhyay, P., Kumar Sharma, S., Kumar, G., Bansal, P., Sharma, P. (2020). Optimization of chassis for a solar powered vehicle. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 748 (1), 012021. doi: https://doi.org/10.1088/1757-899x/748/1/012021
  16. Kumaresan, M., Shanthini, B., Rajesh, S., Raja Guru, R., Rajesh Kannaa, S. V., Prasanth, B. (2018). Design and analysis of a two seater electric car. International Journal of Mechanical Engineering and Technology, 9, 94–100. Available at: https://iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/IJMET/VOLUME_9_ISSUE_3/IJMET_09_03_011.pdf
  17. Krzikalla, D., Mesicek, J., Petru, J., Sliva, A., Smiraus, J. (2019). Analysis of Torsional Stiffness of the Frame of a Formula Student Vehicle. Journal of Applied Mechanical Engineering, 08 (01). doi: https://doi.org/10.35248/2168-9873.19.8.315
  18. Hazimi, H., Ubaidillah, Setiyawan, A. E. P., Ramdhani, H. C., Saputra, M. Z., Imaduddin, F. (2018). Vertical bending strength and torsional rigidity analysis of formula student car chassis. AIP Conference Proceedings. doi: https://doi.org/10.1063/1.5024109
  19. Ary, A. K., Prabowo, A. R., Imaduddin, F. (2020). Structural assessment of alternative urban vehicle chassis subjected to loading and internal parameters using finite element analysis. Journal of Engineering Science and Technology, 15 (3), 1999–2022.
  20. Nazaruddin, N., Syehan, A., Heryana, G., Adhitya, M., Sumarsono, D. A. (2019). Mode Shape Analysis of EV-Bus Chassis with Reverse Engineering Method. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 694 (1), 012002. doi: https://doi.org/10.1088/1757-899x/694/1/012002
  21. Amale, T., Badwaik, P., Durge, S., Dube, A., Belveker, A. (2021). FEA Approach for Modal Analysis of an Electric Motor in Electric Vehicle Drive. Lecture Notes in Mechanical Engineering, 425–434. doi: https://doi.org/10.1007/978-981-15-9853-1_36
  22. Heryana, G., Adhitya, M., Sumarsono, D. A., Nazaruddin, Siregar, R., Prasetya, S., Aprianto, B. D. (2021). Designing an electric motor with 200 KW of power for the needs of large electric vehicles. AIP Conference Proceedings. doi: https://doi.org/10.1063/5.0066917
  23. Wei, D., He, H., Cao, J. (2020). Hybrid electric vehicle electric motors for optimum energy efficiency: A computationally efficient design. Energy, 203, 117779. doi: https://doi.org/10.1016/j.energy.2020.117779
  24. Eldho Aliasand, A., Josh, F. T. (2020). Selection of Motor foran Electric Vehicle: A Review. Materials Today: Proceedings, 24, 1804–1815. doi: https://doi.org/10.1016/j.matpr.2020.03.605
Проектування та оцінка порожнистих рамних конструкцій для розробки міських двомісних електромобілів

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Tullah, M. H., Sumarsono, D. A., Susanto, I., Zainuri, F., Prasetya, S., Noval, R., Permana, S., & Aprianto, B. D. (2023). Проектування та оцінка порожнистих рамних конструкцій для розробки міських двомісних електромобілів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(7 (125), 80–86. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289232

Номер

Розділ

Прикладна механіка