Розробка програми навчання з технологічних інновацій та соціального підприємництва для надання послуг у мексиканському державному підприємстві

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289753

Ключові слова:

підприємництво, освіта, навчання, знання, МСП, соціальне підприємництво, економічна діяльність, талант

Анотація

Технології стимулюють інновації в соціальному підприємництві, де доступ до інформації, освіта, мобільний зв’язок, штучний інтелект (ШІ) і криптовалюти зробили можливим змінити соціальний вплив. Представлене дослідження зосереджено на формуванні, інтеграції та виконанні ідеальних навчальних програм, які сприяють позитивним результатам в економічних осях, визначених з точки зору технологічних інновацій, соціального підприємництва, інноваційних рішень для соціальних викликів, ефективності, масштабованості та фінансової стійкості. Це дослідження потребує вирішення проблеми розробки навчальної програми з технологічних інновацій та соціального підприємництва, оскільки наразі ці програми стикаються з декількома проблемами, частково вирішеними в літературі; ці проблеми здебільшого полягають у: відсутності узгодженості з організаційними цілями, недостатній відповідності та застосовності, недоліках у розробці програми, відсутності підтримки вищого керівництва та неадекватній оцінці ефективності. Технологічні інновації та соціальне підприємництво в професійному навчанні впроваджуються як процеси, які запроваджують нові технології, методології та підходи для покращення навчання та продуктивності працівників організації. У цьому дослідженні було впроваджено заходи та метрики, які дозволили оцінити та підвищити результативність навчальної програми за різними аспектами, застосовано метрики, які дозволили оцінити численні аспекти та підвищити результативність навчальних програм. Опитуванням на основі зворотного зв'язку, яке проводилося для оцінки відповідності та застосовності програми, встановлено показники ефективності. Завдяки своїм характеристикам результати, отримані в цьому дослідженні, дозволили вирішити цю проблему та надати людям та організаціям, які беруть участь, можливість створювати соціальний та екологічний вплив; вони також дозволили нам підвищити продуктивність і визначити більш ефективні процеси. З цієї причини ця дослідницька робота визначила фактори, які втручаються у використання навчальних програм у державній установі шляхом збору якісних та кількісних даних

Спонсор дослідження

  • We appreciate the facilities granted to carry out this work to the Instituto Politécnico Nacional through the Secretariat of Research and Postgraduate with the SIP: 20220233, 20220556, and 20221302 projects. Furthermore, to the Interdisciplinary Unit of Engineering and Social and Administrative Sciences, Center for Technological Innovation and Development in Computing and Digital Technologies Research and Development Center. Likewise, the Program of Stimulus to the Researchers' Performance (EDI) and the Program of Stimulus COFAA, PEDD, CONACYT.

Біографії авторів

Raúl Junior Sandoval-Gómez, Instituto Politécnico Nacional

PhD Public relations

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Jesús Antonio Álvarez-Cedillo, Instituto Politécnico Nacional

PhD Education

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Edgar Ivan Castellanos-Sanchez, Instituto Politécnico Nacional

Student of Management Master Degree

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Teodoro Álvarez-Sánchez, Instituto Politécnico Nacional

PhD

Informatic Sciences Section of Postgraduate Studies

Section of Postgraduate Studies and Research of the CITEDI

Rebeca Perez-Garcia, Instituto Politécnico Nacional

Student of Management Master Degree

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Посилання

  1. Barrientos, E., Reilly, A. H. (2016). Unpacking “Give Back Box:”: A Social Enterprise at the Intersection of Leadership, Innovation, and Sustainability. Journal of Technology Management & Innovation, 11 (1), 48–54. doi: https://doi.org/10.4067/s0718-27242016000100007
  2. Alshanty, A. M., Emeagwali, O. L. (2019). Market-sensing capability, knowledge creation and innovation: The moderating role of entrepreneurial-orientation. Journal of Innovation & Knowledge, 4 (3), 171–178. doi: https://doi.org/10.1016/j.jik.2019.02.002
  3. Kim, M. G., Lee, J.-H., Roh, T., Son, H. (2020). Social Entrepreneurship Education as an Innovation Hub for Building an Entrepreneurial Ecosystem: The Case of the KAIST Social Entrepreneurship MBA Program. Sustainability, 12 (22), 9736. doi: https://doi.org/10.3390/su12229736
  4. Billorou, N. (2011). Competencias para empresarios de las MIPYME en América Latina. Estudio regional. Available at: https://www.oitcinterfor.org/node/6010
  5. Thompson Heames, J., Harvey, M. (2006). The Evolution of the Concept of the “Executive” from the 20th Century Manager to the 21st Century Global Leader. Journal of Leadership & Organizational Studies, 13 (2), 29–41. doi: https://doi.org/10.1177/10717919070130020301
  6. Ley Federal del Trabajo. 1° de abril de 1970. Available at: https://www.diputados.gob.mx/LeyesBiblio/ref/lft.htm
  7. Ley Federal de los Trabajadores al Servicio del Estado, Reglamentaria del Apartado B) del Artículo 123 Constitucional. 28 de diciembre de 1963. Available at: https://www.diputados.gob.mx/LeyesBiblio/ref/lftse.htm
  8. Del Estado, L. F. de R. P. (2023). Ley Federal de Responsabilidad Patrimonial del Estado. Revista Del Posgrado En Derecho de La UNAM, 17, 299. doi: https://doi.org/10.22201/ppd.26831783e.2022.17.365
  9. Eichenauer, C. J., Ryan, A. M., Alanis, J. M. (2021). Leadership During Crisis: An Examination of Supervisory Leadership Behavior and Gender During COVID-19. Journal of Leadership & Organizational Studies, 29 (2), 190–207. doi: https://doi.org/10.1177/15480518211010761
  10. González, M. G., Rodríguez, A. G., Cárdenas, T. O. (2021). Análisis desde la evaluación de impacto en la capacitación a directivos. Avances, 23 (3). Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=637869395002
  11. Hidalgo-Parra, Y., Hernández-Hechavarría, Y., Leyva-Reyes, N. (2020). Indicadores para evaluar el impacto de la capacitación en el trabajo. Ciencias Holguín, 26 (1), 74–83. Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=181562407006
  12. Covarrubias Hernández, L. Y. (2021). Educación a distancia: transformación de los aprendizajes. Telos Revista de Estudios Interdisciplinarios En Ciencias Sociales, 23 (1), 150–160. doi: https://doi.org/10.36390/telos231.12
  13. Rodríguez Arce, J., Juárez Pegueros, J. P. C. (2017). Impacto del m-learning en el proceso de aprendizaje: habilidades y conocimiento / The Impact Of m-learning On The Learning Process: Skills and Knowledge. RIDE Revista Iberoamericana Para La Investigación y El Desarrollo Educativo, 8 (15), 363–386. doi: https://doi.org/10.23913/ride.v8i15.303
  14. Helmich, D. L., Erzen, P. E. (1975). Leadership Style and Leader Needs. Academy of Management Journal, 18 (2), 397–402. doi: https://doi.org/10.5465/255544
  15. Billsberry, J., Rollag, K. (2010). New Technological Advances Applied to Management Education. Journal of Management Education, 34 (1), 186–188. doi: https://doi.org/10.1177/1052562909359399
  16. Helic, D. (2006). Technology-supported management of collaborative learning processes. International Journal of Learning and Change, 1 (3), 285. doi: https://doi.org/10.1504/ijlc.2006.010971
  17. On-site training and certification of US reactor inspectors (1991). NDT & E International, 24 (2), 115–116. doi: https://doi.org/10.1016/0963-8695(91)90960-b
  18. Way, A. (2021). From MT to LREV: managing the transition. Machine Translation, 35 (4), 447–448. doi: https://doi.org/10.1007/s10590-021-09286-w
  19. Kоsova, Т., Smerichevskyi, S., Antypenko, N., Mykhalchenko, O., Raicheva, L. (2023). Innovative and financial modernization of transportation system based on international technology transfer. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (13 (125)), 47–56. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289101
  20. Davydiuk, O., Ostapenko, I., Shekhovtsov, V., Sukhodubova, I., Senyk, Y. (2023). Identifying directions for improving means of technology transfer safety regulation. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (13 (125)), 88–97. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.290116
  21. Mammadova, M., Jabrayilova, Z., Shikhaliyeva, N. (2023). Development of decision-making technique based on sentiment analysis of crowdsourcing data in medical social media resources. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (125)), 75–85. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289989
  22. Ashenfelter, O. (1978). Estimating the Effect of Training Programs on Earnings. The Review of Economics and Statistics, 60 (1), 47. doi: https://doi.org/10.2307/1924332
  23. Technology Training (2023). Changing Seasons, 75–96. doi: https://doi.org/10.2307/j.ctv2x1nrvn.9
Розробка програми навчання з технологічних інновацій та соціального підприємництва для надання послуг у мексиканському державному підприємстві

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Sandoval-Gómez, R. J., Álvarez-Cedillo, J. A., Castellanos-Sanchez, E. I., Álvarez-Sánchez, T., & Perez-Garcia, R. (2023). Розробка програми навчання з технологічних інновацій та соціального підприємництва для надання послуг у мексиканському державному підприємстві. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13 (126), 74–87. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.289753

Номер

Розділ

Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології