Визначення впливу коефіцієнту армування на поведінку тріщинності жорсткого покриття
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.290035Ключові слова:
коефіцієнт армування, розтріскування, ширина тріщини, жорстке покриття, бетон, навантаженняАнотація
Проблема багатьох твердих бетонних плит полягає у появі тріщин. Дослідження ширини тріщин у жорсткому покритті через вплив коефіцієнта армування є необхідним, оскільки жорсткість і міцність бетонних плит пов’язані з товщиною плити, якістю бетону, якістю арматурної сталі та кількістю арматури. Це дослідження має на меті експериментально визначити характер розтріскування жорстких дорожніх покриттів, які зазнають монотонних статичних лінійних навантажень через варіації коефіцієнта армування. Зразки, випробувані в лабораторії, являли собою бетонні плити розміром 2×0,6×0,2 м, розміщені на ґрунті товщиною 30 см із значенням CBR 6 % як опору. Варіація коефіцієнта армування склала ρ=0,004; ρ=0,007; ρ=0,01; ρ=0,02. Якість бетону fc=30 МПа, якість сталі fu=580 МПа. Результати показують, що при малих коефіцієнтах армування результати близькі до середньої ширини тріщини у формулі з нормативних документів, а при великих коефіцієнтах армування результати ще далі від середньої ширини тріщини на основі формули в нормативних актах. Найбільша ширина тріщини, яка спостерігалася в цьому дослідженні, виникла в жорсткому тротуарі з коефіцієнтом армування ρ=0,004, під навантаженням 210 кН, що призвело до ширини тріщини 0,519 мм. Було виявлено, що залежність між шириною тріщини та коефіцієнтом армування відповідає лінійному рівнянню для всіх варіацій. Дослідження також виявило варіації ширини тріщини між експериментами, проведеними за різними кодами проектування, при цьому результати тісно збігалися із середньою шириною тріщини, визначеною за формулами на основі правил, особливо для малого коефіцієнта армування (ρ=0,004). І навпаки, для більшого коефіцієнта армування (ρ=0,01) результати ще більше відхилялися від ширини тріщини, передбаченої формулою на основі коду
Спонсор дослідження
- Thank you to the Faculty of Engineering, University of Brawijaya Malang, which has funded this research, and to those who have contributed to the implementation of this research.
Посилання
- Soehardjono, A., Aditya, C. (2021). Analysis of the effect of slab thickness on crack width in rigid pavement slabs. EUREKA: Physics and Engineering, 2, 42–51. doi: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001693
- Fang, M., Zhou, R., Ke, W., Tian, B., Zhang, Y., Liu, J. (2022). Precast system and assembly connection of cement concrete slabs for road pavement: A review. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 9 (2), 208–222. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2021.10.003
- Ningrum, D., Wijaya, H. S., Van, E. (2023). Effect of Treatment Age on Mechanical Properties of Geopolymer Concrete. Asian Journal Science and Engineering, 1 (2), 121. doi: https://doi.org/10.51278/ajse.v1i2.544
- Aditya, C., Irawan, D., Silviana, S. (2021). Implementation of marble waste as aggregate material rigid pavement. EUREKA: Physics and Engineering, 4, 76–88. doi: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001932
- Panichev, A., Usoltsev, A., Ivanov, A., Poljakov, S. (2022). Increasing the durability of pavement on operational steel spans by reinforcement with composite materials. Transportation Research Procedia, 63, 1927–1935. doi: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2022.06.213
- Alaye, Q. E. A., Alaye, M. H., Chabi, C. (2023). Structural model performance and reinforced pavement technology in unstable location in the south of the Republic of Benin (West Africa). Natural Hazards Research, 3 (2), 205–218. doi: https://doi.org/10.1016/j.nhres.2023.03.004
- Colagrande, S., Quaresima, R. (2023). Natural cube stone road pavements: design approach and analysis. Transportation Research Procedia, 69, 37–44. doi: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2023.02.142
- Smirnova, O., Kharitonov, A., Belentsov, Y. (2019). Influence of polyolefin fibers on the strength and deformability properties of road pavement concrete. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 6 (4), 407–417. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2017.12.004
- Karalar, M., Özkılıç, Y. O., Aksoylu, C., Sabri Sabri, M. M., Beskopylny, A. N., Stel’makh, S. A., Shcherban’, E. M. (2022). Flexural behavior of reinforced concrete beams using waste marble powder towards application of sustainable concrete. Frontiers in Materials, 9. doi: https://doi.org/10.3389/fmats.2022.1068791
- Kumbasaroglu, A., Yalciner, K., Yalciner, H., Turan, A. I., Celik, A. (2021). Effect of polypropylene fibers on the development lengths of reinforcement bars of slabs. Case Studies in Construction Materials, 15, e00680. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2021.e00680
- Hussain, I., Ali, B., Akhtar, T., Jameel, M. S., Raza, S. S. (2020). Comparison of mechanical properties of concrete and design thickness of pavement with different types of fiber-reinforcements (steel, glass, and polypropylene). Case Studies in Construction Materials, 13, e00429. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2020.e00429
- Yang, K., Li, R. (2021). Characterization of bonding property in asphalt pavement interlayer: A review. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 8 (3), 374–387. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2020.10.005
- Suryadi, A., Qomariah, Q., Susilo, S. H. (2022). The effect of the use of recycled coarse aggregate on the performance of self-compacting concrete (SCC) and its application. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (6 (116)), 41–47. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.255266
- Santillán, N., Speranza, S., Torrents, J. M., Segura, I. (2022). Evaluation of conductive concrete made with steel slag aggregates. Construction and Building Materials, 360, 129515. doi: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2022.129515
- Srividya, T., Kannan Rajkumar, P. R., Sivasakthi, M., Sujitha, A., Jeyalakshmi, R. (2022). A state-of-the-art on development of geopolymer concrete and its field applications. Case Studies in Construction Materials, 16, e00812. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2021.e00812
- Wang, H., Zhang, W., Zhang, Y., Xu, J. (2022). A bibliometric review on stability and reinforcement of special soil subgrade based on CiteSpace. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 9 (2), 223–243. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2021.07.005
- Fang, M., Chen, Y., Deng, Y., Wang, Z., Zhu, M. (2023). Toughness improvement mechanism and evaluation of cement concrete for road pavement: A review. Journal of Road Engineering, 3 (2), 125–140. doi: https://doi.org/10.1016/j.jreng.2023.01.005
- Sudjianto, A. T., Halim, A., Gembiranto, O., Susilo, S. H. (2021). Comparison of fly ash with Lapindo mud as a land stabilizer for landfill in Pasuruan–Indonesia. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (10 (111)), 19–26. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.234518
- Fattouh, M. S., Tayeh, B. A., Agwa, I. S., Elsayed, E. K. (2023). Improvement in the flexural behaviour of road pavement slab concrete containing steel fibre and silica fume. Case Studies in Construction Materials, 18, e01720. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2022.e01720
- Aldmour, R., Shatarat, N., Abdel-Jaber, M. (2023). Biaxial shear behavior of recycled concrete aggregate reinforced concrete beams. Case Studies in Construction Materials, 18, e02127. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2023.e02127
- Sudjianto, A. T., Suraji, A., Susilo, S. H. (2021). Analysis of soil characteristics on expansive clay stabilization using shell ash. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (6 (114)), 58–64. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.245533
- Shumuye, E. D., Li, W., Fang, G., Wang, Z., Liu, J., Zerfu, K. (2023). Review on the durability of eco-friendly engineering cementitious composite (ECC). Case Studies in Construction Materials, 19, e02324. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2023.e02324
- Amran, M., Fediuk, R., Klyuev, S., Qader, D. N. (2022). Sustainable development of basalt fiber-reinforced high-strength eco-friendly concrete with a modified composite binder. Case Studies in Construction Materials, 17, e01550. doi: https://doi.org/10.1016/j.cscm.2022.e01550
- Bastidas-Martínez, J. G., Reyes-Lizcano, F. A., Rondón-Quintana, H. A. (2022). Use of recycled concrete aggregates in asphalt mixtures for pavements: A review. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 9 (5), 725–741. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2022.08.001
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Agoes Soehardjono, Ari Wibowo, Devi Nuralinah, Candra Aditya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.