Медіапланування цифрових рекламних кампаній

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074

Ключові слова:

цифровий маркетинг, реклама, цифрові рекламні кампанії, стратегії, GoogleAds, медіапланування, медіаплан

Анотація

В умовах цифровізації усіх сфер суспільного виробництва, дослідження видів та особливостей цифрової реклами та її медіапланування набуває особливого значення та потребує глибокого аналізу. Об'єктом дослідження є медіапланування цифрових рекламних кампаній. Проблемою є відсутність цілісного науково-практичного підходу до процесу медіапланування рекламних кампаній у цифровому середовищі. Виділено основні критерії систематизації цифрової реклами, обґрунтовано взаємозв’язок між її видами для цілей медіапланування. На основі співставлення моделей ціноутворення та ключових метрик цифрової реклами обґрунтовано цифрову воронку продажів, як основу медіапланування. Доведений зв’язок цілей та завдань цифрових рекламних кампаній зі стратегіями цифрового маркетингу, запропоновано відповідні рекламні інструменти та інструменти цифрового маркетингу. Обґрунтовано проєктний підхід до медіапланування цифрових рекламних кампаній. Це дозволило для кожного етапу деталізувати цілі та завдання, виділити складові медіапланування. Кількісним результатом дослідження є фрагмент медіаплану інтернет-магазину підприємства, яке спеціалізується на виробництві та продажу брендового одягу. Доведено, що медіаплан є частиною процесу підготовки цифрової рекламної кампанії. Тому він не може розглядатися у відриві від інших складових даної підготовки та подальшої реалізації рекламної кампанії. Обґрунтовано необхідність застосовувати інші інструменти цифрового маркетингу під час проведення цифрових рекламних кампаній. Це, за рахунок ефекту синергії, сприятиме підвищенню їх прогнозної ефективності. Практичне використання запропонованого підходу до медіапланування цифрових рекламних кампаній забезпечить оптимізацію витрат за рахунок перерозподілу бюджету та підвищення їх ефективності

Біографія автора

Тетяна Миколаївна Янковець, Державний торговельно-економічний університет

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу

Посилання

  1. Schweidel, D. A., Bart, Y., Inman, J. J., Stephen, A. T., Libai, B., Andrews, M. et al. (2022). How consumer digital signals are reshaping the customer journey. Journal of the Academy of Marketing Science, 50 (6), 1257–1276. doi: https://doi.org/10.1007/s11747-022-00839-w
  2. Williams, R. (2020). Digital Ads account for majority of media spending for first time, GroupM says. Marketing Dive. Available at: https://www.marketingdive.com/news/digital-ads-account-for-majority-of-media-spending-for-first-time-groupm-s/591509/
  3. Prokopenko, O., Sadivnychyi, V., Batyrbekova, Z., Omelyanenko, V., Kostynets, Y., Iankovets, T. (2022). The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4 (45), 165–174. doi: https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827
  4. Koslow, S., Stewart, D. W. (2021). Message and media: the future of advertising research and practice in a digital environment. International Journal of Advertising, 41 (5), 827–849. doi: https://doi.org/10.1080/02650487.2021.1954804
  5. Perlado-Lamo-de-Espinosa, M., Papí-Gálvez, N., Bergaz-Portolés, M. (2019). From media planner to media expert: The digital effect in advertising. Comunicar, 27 (59), 105–114. doi: https://doi.org/10.3916/c59-2019-10
  6. Wooley, B., Bellman, S., Hartnett, N., Rask, A., Varan, D. (2022). Influence of dynamic content on visual attention during video advertisements. European Journal of Marketing, 56 (13), 137–166. doi: https://doi.org/10.1108/ejm-10-2020-0764
  7. Campbell, C., Pearson, E. (2020). Strategies for More Effective Six-Second Video Advertisements. Journal of Advertising Research, 61 (3), 260–275. doi: https://doi.org/10.2501/jar-2020-023
  8. Rumpf, C., Boronczyk, F., Breuer, C. (2020). Predicting consumer gaze hits: A simulation model of visual attention to dynamic marketing stimuli. Journal of Business Research, 111, 208–217. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.034
  9. Guggenheim, B. (1984). Advertising Media Planning and Evaluation: Current Research Issues. Current Issues and Research in Advertising, 7 (2), 19–38. doi: https://doi.org/10.1080/01633392.1984.10505365
  10. Anubha, Shome, S. (2021). Customer Engagement and Advertising Effectiveness: A Moderated Mediating Analysis. Journal of Internet Commerce, 20 (4), 409–449. doi: https://doi.org/10.1080/15332861.2021.1955324
  11. Kim, J. (Jay), Kim, T., Wojdynski, B. W., Jun, H. (2022). Getting a little too personal? Positive and negative effects of personalized advertising on online multitaskers. Telematics and Informatics, 71, 101831. doi: https://doi.org/10.1016/j.tele.2022.101831
  12. Deiss, R., Henneberry, R. (2020). Digital Marketing For Dummies. John Wiley&Sons, Inc.
  13. Lee, H., Cho, C.-H. (2019). Digital advertising: present and future prospects. International Journal of Advertising, 39 (3), 332–341. doi: https://doi.org/10.1080/02650487.2019.1642015
  14. Dykha, M., Ustik, T., Krasovska, O., Pilevych, D., Shatska, Z., Iankovets, T. (2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies of Applied Economics, 39 (5). doi: https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234
  15. Wojdynski, B. W., Evans, N. J. (2019). The Covert Advertising Recognition and Effects (CARE) model: Processes of persuasion in native advertising and other masked formats. International Journal of Advertising, 39 (1), 4–31. doi: https://doi.org/10.1080/02650487.2019.1658438
  16. Mediynye obyavleniya i kontekstno-mediynaya set' Google. Available at: https://support.google.com/google-ads/answer/2404190
  17. Kak vybrat' podhodyashchiy tip kampanii. Available at: https://support.google.com/google-ads/answer/2567043
  18. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8 (4), e01613. doi: https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613
  19. Iankovets, Т. (2022). Strategic management of digital marketing. Scientia•Fructuosa, 145 (5), 93–112. doi: https://doi.org/10.31617/1.2022(145)06
  20. Spilker-Attig, A., Brettel, M. (2010). Effectiveness of online advertising channels: a price-level-dependent analysis. Journal of Marketing Management, 26 (3-4), 343–360. doi: https://doi.org/10.1080/02672571003594663
  21. Jeffery, M. (2010). Data-Driven Marketing: The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know. Wiley, 320.
  22. Afanasieva, K. O., Zozulov, O. V. (2019). Developingpromotionalstrategyincyberspace. Economic Bulletin of National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnical Institute", 16, 270–287. doi: https://doi.org/10.20535/2307-5651.16.2019.182728
  23. Radkevych, L. A. (2016). Organizing goals and objectives of media planning in advertising management. Prychornomorski ekonomichni studiyi, 12-2, 26–32. Available at: http://www.bses.in.ua/journals/2016/12-2_2016/6.pdf
  24. Tanasiichuk, A. (2023). Development of brand communications in the digital environment. Transformational Economy, 3 (03), 45–49. doi: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-3-8
Медіапланування цифрових рекламних кампаній

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Янковець, Т. М. (2023). Медіапланування цифрових рекламних кампаній. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13 (126), 42–53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074

Номер

Розділ

Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології