Концептуальная модель мультиагентной системы управления контекстной рекламой
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3040Ключові слова:
контекстна реклама, мультиагентна система, OWL, теорія категорій, морфізмАнотація
Розглянуто основні особливості керування контекстною рекламою, визначається коло проблем стосовно створення ефективної системи керування рекламними кампаніями агентств та рекламодавців. Виділені питання, потребуючі прийняття рішень для автоматизації маркетингових процесів.Посилання
- AdLabs, Комплексный Интернет маркетинг – Режим доступа: http://www.adlabs.ru/ 5.07.2010г.
- Andrei Broder et al., “A semantic approach to contextual advertising,” , Proceedings of the 30th annual international ACM SIGIR conference on Research and development in information retrieval – Amsterdam, The Netherlands: ACM, 2007, р. 559-566.
- Scott Brinker, (2008-09-13). “Semantic advertising: 4 different kinds”. – Режим доступа http://www.chiefmartec.com/2008/09/ semantic-advertising-of-4-different-kinds.html. 5.07.2010г.
- Режим доступа: http://smartcontext.ru 6.07.2010г.
- Веселов А. «Высшая математика в контекстной рекламе» – Режим доступа: http://www.slidefinder.net/c/context_math/3381805 6.07.2010г.
- Иванчина Ю. Повышение эффективности контекстных рекламных кампаний: планирование и оценка эффективности. Режим доступа: http://www.adlabs.ru/posts/33/
- Режим доступа: http://www.clickforensics.com/ 5.07.2010г.
- Режим доступа: http://www.antula.ru/ 5.07.2010 г.
- Режим доступа: http://code.google.com/apis/analytics/docs/ gdata/gdataDeveloperGuide.html 5.07.2010 г.
- Омельницкий Б. «Методы оценки эффективности контекстной рекламы». Журнал «Интернет-маркетинг», 2006, №6.
- Iskold Alex ”Top-Down: A New Approach to the Semantic Web”, September 20, 2007. Режим доступа: http://www.readwriteweb.com/archives/ the_top-down_semantic_web.php 6.07.2010г.
- Режим доступа: http://www.adlabs.ru/posts/182/ 5.07.2010г.
- Гаврилова Т. А., Хорошевский В. Ф. Базы знаний интеллектуальных систем. – СПб.: Питер, 2003.
- Herman Ivan, Swick Ralph, Brickley Dan. Resource Description Framework (RDF) – Режим доступа http://www.w3.org/RDF/ 6.07.2010г.
- Прохоров А.В., Владимирская Е.Н. ”Автоматизированный синтез агентов при создании мультиагентных систем”//Восточно-Европейский журнал передовых технологий. –№39(3/4), 2009г. –c.25-31.
- Viktor Kelemen “Accessing a JADE MAS from a Servlet using the JadeGateway” http://jade.tilab.com/doc/tutorials/JadeGateway.pdf 6.07.2010г.
- Spring, the leading platform to build and run enterprise Java applications - Режим доступа: http://www.springsource.org/ 5.07.2010г.
- Flare: data vizualization for the web. – Режим доступа: http://flare.prefuse.org/ 5.07.2010г.
- OWL2Prefuse. – Режим доступа: http://owl2prefuse.sourceforge.net/ 5.07.2010г.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Александр Валерьевич Прохоров, Екатерина Николаевна Владимирская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.