Автоматизований синтез моделі поверхні ландшафта за супутниковими знімками

Автор(и)

  • Петр Алексеевич Качанов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-0781-0853
  • Андрей Александрович Зуев Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-8206-4304

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.30423

Ключові слова:

поле висот, текстурування ландшафту, тренажерні комплекси, система візуалізації, кластерний аналіз

Анотація

У статті наведено метод автоматизованої побудови моделі поверхні ландшафту за супутниковими знімками і полю висот. Показано процес отримання карти матеріалів і деталей ландшафту. Наведено практичний приклад синтезу моделі ландшафту, оцінені характеристики швидкодії методу. Метод дозволяє отримувати різні типи ландшафтів в будь-яких природно-кліматичних умовах, а також надає основу для розробки методів синтезу рослинного покриву. 

Біографії авторів

Петр Алексеевич Качанов, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Завідувач кафедри «Автоматика і управління в технічних системах»

Андрей Александрович Зуев, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Автоматика і управління в технічних системах»

Посилання

  1. Ujval, J. K., Rixner, S., Dally, J.W., Khailany, B., Ahn, J.H., Mattson, H., Owens, J. D. (2003). Programmable Stream Processors. IEEE Computer, 54–62. doi: 10.1109/MC.2003.1220582
  2. Pheshenko, A. (2006). Potencial and perspektivi otechestvennogo voennogo trenagorostroeniya. Defence Express, 4, 39–45.
  3. Lindstrom, P., Pascucci, V. (2001). Visualization of Large Terrains Made Easy. Proceedings of IEEE Visualization 2001, 10, 363–370. doi: 10.1109/VISUAL.2001.964533
  4. Lindstrom, P., Koller, D., Ribarsky, W., Hodges, L., Faust, N., Turner, G. (1996). Real-time, continuous level of detail rendering of height fields. Proceedings of the 23rd annual conference on Computer graphics and interactive techniques - SIGGRAPH '96, 109–118. doi: 10.1145/237170.237217
  5. Duchaineau, M., Wolinsky, M., Sigeti, D., Miller, M., Aldrich, C., Mineev-Weinstein, M. (1997). Roaming terrain: Real-time optimally adapting meshes. Proceedings. Visualization '97, 81–88. doi: 10.1109/visual.1997.663860
  6. Thatcher, U. (2002). Rendering Massive Terrains using Chunked Level of Detail Control. In Course Notes of ACM SIGGRAPH 2002, 35.
  7. Balog, A. (2003). Real-time visualization of detailed terrain.Budapest: Konzulens, Rajacsics Tamas.
  8. Kachanov, P. A., Vasilchenkov, O. G., Zuev, A. A. (2004). Sintez realistichnih landshaftov dlya trenagernih kompleksov. Vistnyk NTU «KhPI», 17, 101–107.
  9. Zuev, A. A. (2007). Metod upakovki poley visot. Vistnyk NTU «KhPI», 36, 44–48.
  10. Hammes, J. (2001). Modeling of ecosystems as a data source for real-time terrain rendering. 1st International Symposium, DEM 2001, Manno, Switzerland, 9, 5–7.
  11. Baldin, V. A. (1972). Teoriya i konstrukciya tankov. M., Voennaya akademiya bronetankovih voysk im. Malinovskogo, 781.
  12. Duran, B., Odell, P. (1977). Klasterniy analiz. per.s angl. Demidenko, E.Z. Moscow: “Statistika”, 128.
  13. Sedgvik, R. (2001). Fundamentalnie algoritmi na C++. Analiz / strukturi dannih / sortirovka / poisk. Kiev: “DiaSoft”, 688.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-19

Як цитувати

Качанов, П. А., & Зуев, А. А. (2014). Автоматизований синтез моделі поверхні ландшафта за супутниковими знімками. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(72), 10–15. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.30423

Номер

Розділ

Процеси управління