Вибір транспортно-експедиторського підприємства для забезпечення потреб замовника при організації міжнародних автомобільних перевезень вантажів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.305238Ключові слова:
транспортно-експедиторське обслуговування, імітаційна модель, посередницькі послуги, міжнародне перевезенняАнотація
Об’єктом дослідження є процес планування роботи виробничого підприємства, що потребує транспортно-експедиторського обслуговування при експорті товарів до контрагентів у різні країни світу.
Проблема, що вирішувалася, обумовлена необхідністю розробки рекомендацій щодо вибору транспортно-експедиторського підприємства при обслуговуванні окремого замовника, виходячи з його індивідуальних потреб та умов співпраці.
Розроблено та реалізовано імітаційну модель вибору транспортно-експедиторського підприємства для забезпечення потреб замовника при експорті товару, в пакеті автоматизації імітаційного моделювання GPSS World.
Модель передбачає оптимізацію вибору транспортно-експедиторського підприємства для обслуговування контрагентів на основі оцінки показників їх діяльності за попередні періоди співпраці.
При розробці моделі враховано види комерційних умови співпраці експортера з транспортно-експедиторським підприємством, показники оцінки якості базового рівня сервісу та тривалості обслуговування на усіх етапах зовнішньоторговельної операції. Застосування розробленої моделі на практиці надасть можливість експортерам та імпортерам обирати транспортно-експедиторське підприємство в залежності від індивідуальних потреб замовників у доставці товарів. Результати моделювання відображають показники ефективності надання транспортно-експедиторських послуг різними профільними підприємствами. Це дасть можливість залучати до транспортно-експедиторського обслуговування окремого контрагента організацію, що задовольнить усі вимоги покупця товару у відповідності до умов зовнішньоекономічного контракту. При цьому тривалість вибору і погодження умов співпраці скоротиться на 12–15 %, ефективність транспортно-експедиторського обслуговування зросте на 13–16 %
Посилання
- Rajesh, D., Gupta, S. K., Ilinich, S., Singh, N. (2023). An assessment of challenges and factor influencing the freight forwarding business in the logistics industry. Economics, Finance and Management Review, 2, 4–23. https://doi.org/10.36690/2674-5208-2023-2-4-23
- Ozersky, A. V. (2014). Logistic services international freight. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 47, 34–38. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_9
- Papakhov, O., Logvinova, N., Hudimov, V., Maksymenkov, Y. (2023). Outsourcing of transport and forwarding companies for execution of planned volumes of transportation. Transport Systems and Transportation Technologies, 24, 53–57. https://doi.org/10.15802/tstt2022/272064
- Gil-Saura, I., Berenguer-Contri, G., Ruiz-Molina, E. (2018). Satisfaction and loyalty in b2b relationships in the freight forwarding industry: adding perceived value and service quality into equation. Transport, 33 (5), 1184–1195. https://doi.org/10.3846/transport.2018.6648
- Wang, X., Kopfer, H., Gendreau, M. (2014). Operational transportation planning of freight forwarding companies in horizontal coalitions. European Journal of Operational Research, 237 (3), 1133–1141. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2014.02.056
- Popa, C. (2022). The analysis of freight forwarding services using the business process modelling tools. Scientific Bulletin of Naval Academy, XXV (2), 110–116. https://doi.org/10.21279/1454-864x-22-i2-011
- Halim, R. A., Tavasszy, L. A., Seck, M. D. (2012). Modeling the global freight transportation system: A multi-level modeling perspective. Proceedings Title: Proceedings of the 2012 Winter Simulation Conference (WSC). https://doi.org/10.1109/wsc.2012.6465099
- Sedláček, M. (2017). Optimization of Processes in a Freight Forwarding Company Using a Simulation Model. MATEC Web of Conferences, 134, 00050. https://doi.org/10.1051/matecconf/201713400050
- Lebid, I., Luzhanska, N., Lebid, I., Mazurenko, A., Roi, M., Medvediev, I. et al. (2023). Development of a simulation model of the activities of a transport and forwarding enterprise in the organization of international road cargo transportation. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (126)), 6–17. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.291039
- Nahornyi, Ye., Shramenko, N., Оrda, A. (2017). Mathematical model of choosing the rational behavior strategies of forwarding service companies when interacting with subjects of transport market on cooperation conditions. Automobile Transport, 40, 12. https://doi.org/10.30977/at.2219-8342.2017.40.0.12
- GPSS World Reference Manual (2001). Minuteman Software. Holly Springs NC, 305.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ievgenii Lebid, Nataliia Luzhanska, Iryna Lebid, Alexander Mazurenko, Inesa Halona, Kateryna Kovtsur, Tetiana Yarmak, Tetiana Sotnikova, Ievgen Medvediev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.