ВИКОРИСТАННЯ ОФІЦІЙНОГО САЙТУ ПІДПРИЄМСТВА У МАРКЕТИНГУ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ

Автор(и)

  • Оксана Петрівна Пелещишин ВАТ «Львівська пивоварня», Україна
  • Юрій Вікторович Форкун Кафедра програмної інженерії Хмельницький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3059

Ключові слова:

маркетинг, онлайн-спільнота, сайт підприємства

Анотація

Описано методику використання офіційного сайту підприємства у маркетингу в онлайн-спільнотах, запропоновано методи збору інформації про первинні показники ефективності, метод інтеграції зображень в онлайн-спільнотах, описано напрямки поліпшення маркетингової діяльності на основі офіційного сайту підприємства.

Біографії авторів

Оксана Петрівна Пелещишин, ВАТ «Львівська пивоварня»

Начальник відділу інформаційних технологій

Юрій Вікторович Форкун, Кафедра програмної інженерії Хмельницький національний університет

Кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Посилання

  1. Shuen A. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind successful Web 2.0 implementations. /A. Shuen – O’Reilly Media, 2008. – 266с.
  2. Войкунский А. Е. Гуманитарные исследования в Интернете /Под ред. А. Е. Войкунского. – Можайск-Терра. – 432 с.
  3. Пелещишин А.М. Позицінування сайтів у глобальному інформаційному середовищі /А. М. Пелещишин. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 258 с.
  4. Ашманов И.С. Продвижение сайта в поисковых системах / И.С. Ашманов, А.А. Иванов – М: Вильямс, 2007. – 304 с.
  5. Croll A Complete Web Monitoring: Watching Your Visitors, Performance, Communities, and Competitors / A. Croll, S. Power. – O’Reilly Media, 2009. – 672 p.
  6. Jo K. A. Community Building on the Web : Secret Strategies for Successful Online Communities. – Peachpit Press, 2000. – 380 p.
  7. Yu B. A social mechanism of reputation management in electronic communities / B. Yu, M. Singh // Proceedings of the 4th International Workshop on Cooperative Information Agents IV. – Boston,USA, 2000. – P.154–165.
  8. Zhang Y. Web Communities: Analysis and Construction / Y. Zhang, J. Xu Yu, J. Hou. – 2005. – 187 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-09-30

Як цитувати

Пелещишин, О. П., & Форкун, Ю. В. (2010). ВИКОРИСТАННЯ ОФІЦІЙНОГО САЙТУ ПІДПРИЄМСТВА У МАРКЕТИНГУ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(2(47), 28–32. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3059

Номер

Розділ

Інформаційні технології