ВИКОРИСТАННЯ ОФІЦІЙНОГО САЙТУ ПІДПРИЄМСТВА У МАРКЕТИНГУ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3059Ключові слова:
маркетинг, онлайн-спільнота, сайт підприємстваАнотація
Описано методику використання офіційного сайту підприємства у маркетингу в онлайн-спільнотах, запропоновано методи збору інформації про первинні показники ефективності, метод інтеграції зображень в онлайн-спільнотах, описано напрямки поліпшення маркетингової діяльності на основі офіційного сайту підприємства.Посилання
- Shuen A. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind successful Web 2.0 implementations. /A. Shuen – O’Reilly Media, 2008. – 266с.
- Войкунский А. Е. Гуманитарные исследования в Интернете /Под ред. А. Е. Войкунского. – Можайск-Терра. – 432 с.
- Пелещишин А.М. Позицінування сайтів у глобальному інформаційному середовищі /А. М. Пелещишин. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 258 с.
- Ашманов И.С. Продвижение сайта в поисковых системах / И.С. Ашманов, А.А. Иванов – М: Вильямс, 2007. – 304 с.
- Croll A Complete Web Monitoring: Watching Your Visitors, Performance, Communities, and Competitors / A. Croll, S. Power. – O’Reilly Media, 2009. – 672 p.
- Jo K. A. Community Building on the Web : Secret Strategies for Successful Online Communities. – Peachpit Press, 2000. – 380 p.
- Yu B. A social mechanism of reputation management in electronic communities / B. Yu, M. Singh // Proceedings of the 4th International Workshop on Cooperative Information Agents IV. – Boston,USA, 2000. – P.154–165.
- Zhang Y. Web Communities: Analysis and Construction / Y. Zhang, J. Xu Yu, J. Hou. – 2005. – 187 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Оксана Петрівна Пелещишин, Юрій Вікторович Форкун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.