Правила декомпозиції при формуванні моделі предметної області для навчальних курсів

Автор(и)

  • Вера Вікторівна Любченко Одеський національный політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.3077

Анотація

Розглянута задача визначення правила зупинки процесу декомпозиції для формування предметних областей навчальних курсів. Сформульовані і описані два підходи: базований на використанні числа Міллера і базований на властивостях розподілу значень міри асоціативного зв’язку

Біографія автора

Вера Вікторівна Любченко, Одеський національный політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра системного програмного забезпечення

Посилання

  1. Рыженко Н.Г., Жигарева Н.А. Структуризация и систематизация сюжетных задач по сложности их решения [Електронний ресурс] // Вестник Омского университета. — 1998. — Вып. 4. — С. 111 — 114. — Режим доступу: http://www.omskreg.ru/vestnik/articles/y1998-i4/a111/article.html
  2. Miller G.A. The Magical Number Seven, Plus or Minus Two: Some Limits on our Capacity for Processing Information [Електронний ресурс] // Psychological Review. — 1956. — Vol.63. — P.81 — 97. — Режим доступу: http://psychclassics.yorku.ca/Miller/.
  3. Букалов А.В. Феномен структурирования психоинформационного пространства: иерархия объемов человеческого внимания, памяти и мышления [Електронний ресурс] // Соционика, ментология и психология личности. — № 2. — 1999. — Режим доступу: http://www.socionics.ibc.com.ua/t/magic.html.
  4. Kalbach J. The Myth of «Seven, Plus or Minus 2» [Електронний ресурс] // Dr. Dobb’s Journal. — 2002. — No 1. — Режим доступу: http://www.ddj.com/184412300.
  5. Guide to Software Engineering Base of Knowledge (SWEBOK) [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.swebok.org/
  6. Krissilov V., Shabadash D. Towards the Problems of an Evaluation of Data Uncertainty in Decision Support Systems // Information Theories & Applications. — Vol.3. — P. 376 — 380.
  7. Любченко В., Крисилов В. Использование ассоциативных сетей для грануляции материалов курса // Proceedings of the Second International Conference “Modern (e-) Learning” — Varna, 2007. — Sofia: FOI ITHEA, 2007. — P. 61 — 64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-04

Як цитувати

Любченко, В. В. (2009). Правила декомпозиції при формуванні моделі предметної області для навчальних курсів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(37), 42–44. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.3077

Номер

Розділ

Інформаційні технології