Розробка редактора навчально-методичних ресурсів засобами Web 2.0
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.30873Ключові слова:
глобальні мережі, інформаційно-комунікаційні технології, робоча навчальна програма, Web 2.0, інформаційне середовищеАнотація
У даній статті запропоновано розробку редактора навчально-методичних ресурсів засобами Web 2.0, який полегшує роботу викладачу в написані робочої програми дисципліни. Розглянуто та проаналізовано технології Web 2.0, які можуть ефективно використовуватись в освітній діяльності людини, сприяючи тим самим розвитку професійної компетентності та підвищенню фахового рівня педагога.
Посилання
- Spіvakovsky, O. V. (2003). Teorіya i practice vikoristannya іnformatsіynih tehnologіy have protsesі pіdgotovki studentіv ically mathematical spetsіalnostey. Ailanthus, 249.
- Tkachuk, G. V. (2011). Method of application of educational web resources in preparing future teachers of science. Publisher "Sochi", 177.
- Krechetnikov, C. G. Designing kreatyvnoy obrazovatelnoy environment on the basis of information technology in vuze. Hoskoortsentr, 296.
- Zhaldak, M. (1991). Problems of Informatization of the educational process in the school and in college. Modern Information Technology in the classroom: Coll. Science. Labor, 3–16
- Patarakin, E. D. (2007). Creating student, student and teaching community based network services Web 2.0. Training center "Consortium for Enhancement of management education in Ukraine", 88.
- Ryezina, A. (2005). Formation of information retrieval and research skills of high school students in learning science. National Pedagogical University named after. Dragomanov. Kyiv, 20.
- Stecenko, G. (2009). Problems of implementation of web technologies in higher pedagogical educational institution. Theoretical and Scientific-methodical journal "Higher Education in Ukraine". Pedagogy of higher education: methodology, theory and technology, 3, 569–572.
- Law of Ukraine "On the Concept of National Informatization Program" (1998) Official Bulletin of Ukraine, 10, 15–17.
- Agel, Y. P. (2012). Using Web 2.0 technologies in prepodavanyy Foreign yazыkov The young scientist, 6, 369–371.
- O’Reilly, T. (2005). What Is Web 2.0: Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software. Available at: http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/tim/news/2005/09/30/what-is-web-0.html
- Regulations of the educational process (2005). Drogobytskyy State Pedagogical University named after Ivan Franko, 306.
- Regulations on the organization of the educational process in higher education (1993). Approved by the Ministry of Education and Science of Ukraine, 161.
- Konnolli, T., Begg, A., Stpachan, А. (2003). Bazy dannyh: ppoektipovanie, pealizatsiya and soppovozhdenie. Teopiya and ppaktika. BHV, 250.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Романівна Гарбич-Мошора
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.