Визначення особливостей впровадження цифрового маркетингу інноваційної продукції з метою підвищення рівня фінансових результатів

Автор(и)

  • Юлія Леонідівна Татаринцева Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-2910-9280
  • Руслан Вікторович Кривобок Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-2334-4434

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.309385

Ключові слова:

цифровий маркетинг, інноваційна продукція, ефективність реклами, просування продукції, маркетингова кампанія, фінансове обґрунтування

Анотація

Об'єктом дослідження виступає цифровий маркетинг інноваційної продукції. Проблема, що вирішувалася в дослідженні, – необхідність визначення інструментів цифрового маркетингу для просування інноваційної продукції, з метою підвищення фінансових результатів підприємств.

Уточнено особливості цифрового маркетингу інноваційної продукції, яка має свою специфіку, зокрема включає необхідність пояснення переваг нових технологій для споживачів. Результати проведеного дослідження виявили, що вивчення цільової аудиторії з використанням аналітичних інструментів дозволяє краще оптимізувати маркетингові кампанії. Доведено, що обґрунтування бюджету витрат на основі методу «від досягнення цілей» забезпечує ефективне використання маркетингових ресурсів і гнучкість у разі змін ринкових умов. Виявлено переваги даного методу бюджетування, який дозволяє чітко визначити маркетингові цілі та спрямувати ресурси на їх досягнення. Це забезпечує оптимальне використання маркетингових ресурсів. На основі регресійного аналізу було визначено вплив витрат по різним інструментам цифрового маркетингу на загальний дохід підприємства. Апробація методичних рекомендацій включала оцінку впливу різних інструментів цифрового маркетингу на загальний дохід.

На основі регресійного аналізу встановлено, що витрати на створення сайту і пошукову рекламу, рекламу в соціальних мережах та email-маркетинг показали суттєвий позитивний вплив на загальний дохід підприємства. Однак витрати на контент-маркетинг показали від'ємний ефект. Виявлені залежності дозволили точно оцінити вплив кожного маркетингового інструменту на загальний дохід підприємства, що є критичним для ефективного планування маркетингових кампаній та оптимізації витрат

Біографії авторів

Юлія Леонідівна Татаринцева, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра обліку і фінансів

Руслан Вікторович Кривобок, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра технології кераміки, вогнетривів, скла та емалей

Посилання

  1. Maksymenko, I., Akimov, A., Bikulov, D. (2024). Development of the e-commerce market in ukraine in the context of modern challenges. Baltic Journal of Economic Studies, 10 (2), 177–186. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2024-10-2-177-186
  2. Ma, X., Gu, X. (2024). New marketing strategy model of E-commerce enterprises in the era of digital economy. Heliyon, 10 (8), e29038. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e29038
  3. Christina, I. D., Fenni, Roselina, D. (2019). Digital marketing strategy in promoting product. Management and Entrepreneurship: Trends of Development, 4 (10), 58–66. https://doi.org/10.26661/2522-1566/2019-4/10-05
  4. Tataryntseva, Y., Pushkar, O., Druhova, O., Osypova, S., Makarenko, A., Mordovtsev, O. (2022). Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (116)), 24–30. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.254485
  5. Bilovodska, O., Ivanchenko, K., Ponomarenko, I., Shatskaya, Z., Budiakova, O. (2024). Digital Promotion as Innovative Business Management Technologies of Retail Chains. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, 297–313. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54012-7_13
  6. Panchenko, V., Biletska, I., Basii, N., Kohut, M., Vasyltsiv, T., Mulska, O. (2024). Competitiveness vs business financial resource opportunities: innovation marketing strategies. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2 (55), 502–518. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.55.2024.4351
  7. Robul, Y., Lytovchenko, I., Tchon, L., Nagornyi, Y., Khanova, O., Omelianenko, O. (2020). Digital marketing tools in the value chain of an innovative product. International Journal of Scientific & Technology Research, 9 (4), 158–165.
  8. Salonen, A., Mero, J., Munnukka, J., Zimmer, M., Karjaluoto, H. (2024). Digital content marketing on social media along the B2B customer journey: The effect of timely content delivery on customer engagement. Industrial Marketing Management, 118, 12–26. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.02.002
  9. Toukola, S., Ståhle, M., Mahlamäki, T. (2023). Renaissance of project marketing: Avenues for the utilisation of digital tools. Project Leadership and Society, 4, 100091. https://doi.org/10.1016/j.plas.2023.100091
  10. Wang, R., Wang, Q., Chiang, W. K. (2024). Optimal promotional mix and pricing when faced with uncertain product value. European Journal of Operational Research, 313 (2), 637–651. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2023.08.042
  11. Lebedev, V. V., Miroshnichenko, D. V., Nyakuma, B. B., Moiseev, V. F., Shestopalov, O. V., Vyrovets, S. V. (2023). Design of Inorganic Polymer Composites for Electromagnetic Radiation Absorption Using Potassium Titanates. Journal of Engineering Sciences, 10 (1), C1–C8. https://doi.org/10.21272/jes.2023.10(1).c1
  12. Lebedev, V., Miroshnichenko, D., Xiaobin, Z., Pyshyev, S., Savchenko, D. (2021). Technological properties of polymers obtained from humic acids of Ukrainian lignite. Petroleum and Coal, 63 (3), 646–654.
  13. Lebedev, V., Kryvobok, R., Cherkashina, A., Bliznyuk, A., Lisachuk, G., Tykhomyrova, T. (2022). Design And Research Polymer Composites For Absorption Of Electromagnetic Radiation. 2022 IEEE 3rd KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek). https://doi.org/10.1109/khpiweek57572.2022.9916467
  14. Lebedev, V. V., Miroshnichenko, D. V., Kryvobok, R. V., Cherkashina, A. M., Riabchenko, M. O. (2023). Ceramic-inorganic polymer composites for protection against electromagnetic radiation mechanical properties designing. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 1254 (1), 012010. https://doi.org/10.1088/1755-1315/1254/1/012010
  15. Mensah, E. E., Azis, R. S., Abbas, Z. (2022). Experimental and computational study of the microwave absorption properties of recycled α-Fe2O3/OPEFB fiber/PCL multi-layered composites. Journal of Materials Science and Chemical Engineering, 10, 30–41. https://doi.org/10.4236/msce.2022.103003
  16. Kasgoz, A. (2020). Quantifying dielectric and microwave absorption properties of barium titanate and strontium ferrite filled polymer composites. Polymers and Polymer Composites, 29 (9), 1377–1389. https://doi.org/10.1177/0967391120967502
  17. Prokopenko, S. L., Mazurenko, R. V., Gunja, G. M., Abramov, N. V., Makhno, S. M., Gorbyk, P. P. (2020). Electrophysical properties of polymeric nanocomposites based on cobalt and nickel ferrites modified with copper iodide. Journal of Magnetism and Magnetic Materials, 494, 165824. https://doi.org/10.1016/j.jmmm.2019.165824
  18. Yakovenko, O. S., Matzui, L. Yu., Vovchenko, L. L., Oliynyk, V. V., Zagorodnii, V. V., Trukhanov, S. V., Trukhanov, A. V. (2021). Electromagnetic Properties of Carbon Nanotube/BaFe12−xGaxO19/Epoxy Composites with Random and Oriented Filler Distributions. Nanomaterials, 11 (11), 2873. https://doi.org/10.3390/nano11112873
  19. Google Trends. Analiz poiskovogo zaprosa «maskirovochnye setki». Available at: https://trends.google.com.ua/trends/explore?date=now%201-d&geo=UA&q=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B5%20%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8&hl=ru
Визначення особливостей впровадження цифрового маркетингу інноваційної продукції з метою підвищення рівня фінансових результатів

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-23

Як цитувати

Татаринцева, Ю. Л., & Кривобок, Р. В. (2024). Визначення особливостей впровадження цифрового маркетингу інноваційної продукції з метою підвищення рівня фінансових результатів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(13 (130), 110–117. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.309385

Номер

Розділ

Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології