Визначення особливостей впровадження цифрового маркетингу інноваційної продукції з метою підвищення рівня фінансових результатів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.309385Ключові слова:
цифровий маркетинг, інноваційна продукція, ефективність реклами, просування продукції, маркетингова кампанія, фінансове обґрунтуванняАнотація
Об'єктом дослідження виступає цифровий маркетинг інноваційної продукції. Проблема, що вирішувалася в дослідженні, – необхідність визначення інструментів цифрового маркетингу для просування інноваційної продукції, з метою підвищення фінансових результатів підприємств.
Уточнено особливості цифрового маркетингу інноваційної продукції, яка має свою специфіку, зокрема включає необхідність пояснення переваг нових технологій для споживачів. Результати проведеного дослідження виявили, що вивчення цільової аудиторії з використанням аналітичних інструментів дозволяє краще оптимізувати маркетингові кампанії. Доведено, що обґрунтування бюджету витрат на основі методу «від досягнення цілей» забезпечує ефективне використання маркетингових ресурсів і гнучкість у разі змін ринкових умов. Виявлено переваги даного методу бюджетування, який дозволяє чітко визначити маркетингові цілі та спрямувати ресурси на їх досягнення. Це забезпечує оптимальне використання маркетингових ресурсів. На основі регресійного аналізу було визначено вплив витрат по різним інструментам цифрового маркетингу на загальний дохід підприємства. Апробація методичних рекомендацій включала оцінку впливу різних інструментів цифрового маркетингу на загальний дохід.
На основі регресійного аналізу встановлено, що витрати на створення сайту і пошукову рекламу, рекламу в соціальних мережах та email-маркетинг показали суттєвий позитивний вплив на загальний дохід підприємства. Однак витрати на контент-маркетинг показали від'ємний ефект. Виявлені залежності дозволили точно оцінити вплив кожного маркетингового інструменту на загальний дохід підприємства, що є критичним для ефективного планування маркетингових кампаній та оптимізації витрат
Посилання
- Maksymenko, I., Akimov, A., Bikulov, D. (2024). Development of the e-commerce market in ukraine in the context of modern challenges. Baltic Journal of Economic Studies, 10 (2), 177–186. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2024-10-2-177-186
- Ma, X., Gu, X. (2024). New marketing strategy model of E-commerce enterprises in the era of digital economy. Heliyon, 10 (8), e29038. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e29038
- Christina, I. D., Fenni, Roselina, D. (2019). Digital marketing strategy in promoting product. Management and Entrepreneurship: Trends of Development, 4 (10), 58–66. https://doi.org/10.26661/2522-1566/2019-4/10-05
- Tataryntseva, Y., Pushkar, O., Druhova, O., Osypova, S., Makarenko, A., Mordovtsev, O. (2022). Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (116)), 24–30. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.254485
- Bilovodska, O., Ivanchenko, K., Ponomarenko, I., Shatskaya, Z., Budiakova, O. (2024). Digital Promotion as Innovative Business Management Technologies of Retail Chains. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, 297–313. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54012-7_13
- Panchenko, V., Biletska, I., Basii, N., Kohut, M., Vasyltsiv, T., Mulska, O. (2024). Competitiveness vs business financial resource opportunities: innovation marketing strategies. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2 (55), 502–518. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.55.2024.4351
- Robul, Y., Lytovchenko, I., Tchon, L., Nagornyi, Y., Khanova, O., Omelianenko, O. (2020). Digital marketing tools in the value chain of an innovative product. International Journal of Scientific & Technology Research, 9 (4), 158–165.
- Salonen, A., Mero, J., Munnukka, J., Zimmer, M., Karjaluoto, H. (2024). Digital content marketing on social media along the B2B customer journey: The effect of timely content delivery on customer engagement. Industrial Marketing Management, 118, 12–26. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.02.002
- Toukola, S., Ståhle, M., Mahlamäki, T. (2023). Renaissance of project marketing: Avenues for the utilisation of digital tools. Project Leadership and Society, 4, 100091. https://doi.org/10.1016/j.plas.2023.100091
- Wang, R., Wang, Q., Chiang, W. K. (2024). Optimal promotional mix and pricing when faced with uncertain product value. European Journal of Operational Research, 313 (2), 637–651. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2023.08.042
- Lebedev, V. V., Miroshnichenko, D. V., Nyakuma, B. B., Moiseev, V. F., Shestopalov, O. V., Vyrovets, S. V. (2023). Design of Inorganic Polymer Composites for Electromagnetic Radiation Absorption Using Potassium Titanates. Journal of Engineering Sciences, 10 (1), C1–C8. https://doi.org/10.21272/jes.2023.10(1).c1
- Lebedev, V., Miroshnichenko, D., Xiaobin, Z., Pyshyev, S., Savchenko, D. (2021). Technological properties of polymers obtained from humic acids of Ukrainian lignite. Petroleum and Coal, 63 (3), 646–654.
- Lebedev, V., Kryvobok, R., Cherkashina, A., Bliznyuk, A., Lisachuk, G., Tykhomyrova, T. (2022). Design And Research Polymer Composites For Absorption Of Electromagnetic Radiation. 2022 IEEE 3rd KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek). https://doi.org/10.1109/khpiweek57572.2022.9916467
- Lebedev, V. V., Miroshnichenko, D. V., Kryvobok, R. V., Cherkashina, A. M., Riabchenko, M. O. (2023). Ceramic-inorganic polymer composites for protection against electromagnetic radiation mechanical properties designing. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 1254 (1), 012010. https://doi.org/10.1088/1755-1315/1254/1/012010
- Mensah, E. E., Azis, R. S., Abbas, Z. (2022). Experimental and computational study of the microwave absorption properties of recycled α-Fe2O3/OPEFB fiber/PCL multi-layered composites. Journal of Materials Science and Chemical Engineering, 10, 30–41. https://doi.org/10.4236/msce.2022.103003
- Kasgoz, A. (2020). Quantifying dielectric and microwave absorption properties of barium titanate and strontium ferrite filled polymer composites. Polymers and Polymer Composites, 29 (9), 1377–1389. https://doi.org/10.1177/0967391120967502
- Prokopenko, S. L., Mazurenko, R. V., Gunja, G. M., Abramov, N. V., Makhno, S. M., Gorbyk, P. P. (2020). Electrophysical properties of polymeric nanocomposites based on cobalt and nickel ferrites modified with copper iodide. Journal of Magnetism and Magnetic Materials, 494, 165824. https://doi.org/10.1016/j.jmmm.2019.165824
- Yakovenko, O. S., Matzui, L. Yu., Vovchenko, L. L., Oliynyk, V. V., Zagorodnii, V. V., Trukhanov, S. V., Trukhanov, A. V. (2021). Electromagnetic Properties of Carbon Nanotube/BaFe12−xGaxO19/Epoxy Composites with Random and Oriented Filler Distributions. Nanomaterials, 11 (11), 2873. https://doi.org/10.3390/nano11112873
- Google Trends. Analiz poiskovogo zaprosa «maskirovochnye setki». Available at: https://trends.google.com.ua/trends/explore?date=now%201-d&geo=UA&q=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B5%20%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8&hl=ru
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Yuliia Tataryntseva, Ruslan Kryvobok
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.