ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЖОРСТКОСТІ ПРИЙМАЮЧОЇ РЕЙКИ НА КІНЦІ З УРАХУВАННЯМ ПЛОСКОЇ ДЕФОРМАЦІЇ СТИКОВОЇ НАКЛАДКИ

Автор(и)

  • В.П. Шпачук Харківська національна академія міського господарства, Україна
  • А.В. Коваленко Харківська національна академія міського господарства, Україна
  • Г.О. Нікітіна Харківська національна академія міського господарства, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3156

Ключові слова:

рейкова колія, приймаюча рейка, виддаюча рейка, жорсткість рейки на кінці, стикова накладка

Анотація

Наведені дослідження характеристик жорсткості приймаючої рейки на кінці з урахуванням плоскої деформації стикової накладки рейкової колії. Виконана кількісна і якісна оцінки жорсткості двох двохголових накладок для рейки типу Р–65.

Біографії авторів

В.П. Шпачук, Харківська національна академія міського господарства

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

А.В. Коваленко, Харківська національна академія міського господарства

Кандидат технічних наук, доцент

Г.О. Нікітіна, Харківська національна академія міського господарства

Аспірант

Посилання

  1. Вериго М.Ф., Коган А.Я. Взаимодействие пути и подвижного состава. / Под ред. М.Ф. Вериго. – М.: Транспорт, 1986. – 559 с.
  2. Вершинский С.В., Данилов В.Н., Хусидов В.Д. Динамика вагонов. − М.: Транспорт, 1991. − 360 с.
  3. Лазарян В.А. Динамика вагонов. Устойчивость движения и колебания. − М.: Транспорт, 1964. − 255 с.
  4. Голубенко А.Л. Сцепление колеса с рельсом. – Луганск: ВУГУ, 1999. – 476 с.
  5. Блохин Е.П., Манашкин Л.А. Динамика поезда. М.: Транспорт, 1982. − 222 с.
  6. Кудрявцев Н.Н. Исследование динамики необрессоренных масс вагонов. − М.: Транспорт, 1965. − 168 с.
  7. Маслиев В.Г. Математическое моделирование динамических процессов в системе ”экипаж − рельсовый путь” // Міжвуз. зб. наук. праць Харків.− ХарДАЗТ, 1998. −Вип.34. − С. 23−26.
  8. Bureika G., Subachius R. Mathematical model of dynamic interaction between wheel-set and rail track // Transport. – Vilnius: Technika, 2002, Vol. 17, № 2 , p. 46-51.
  9. Miamlin S.V., Reidemeister A.G., Sorokolet A.V., Jastremskas V. Correlation dynamics of freight wagons with cargo position. Proceedings of the 6th International Scientific Conference TRANSBALTICA 2009. – Vilnius. Vilnius Gediminas Technical University. Transport Engineering Faculty, 2009, pp. 167-172.
  10. Dailydka S., Lingaitis L.P., Myamlin S., Prichodko V. Modelling the interaction between railway wheel and rail // Transport 2008, 23(3), pp. 236-239.
  11. Я.Г. Пановко, И.Г. Губанова. Устойчивость и колебания упругих систем. – М.: Наука, 1979. – 384 с.
  12. Г.С. Писаренко, В.А. Агарев, А.Л. Квитка и др. Сопротивление материалов. – К.: Вища школа, 1986. – 776 с.
  13. Беляев Н.М. Сопротивление материалов. – М.: Наука, 1976. – 608 с.
  14. Садиков О.Н. Трамвайные пути. Устройство, ремонт и содержание. – М.: Транспорт, 1977. – 176 с.
  15. Теребушко О.И. Основы теории упругости и пластичности. − М.: Наука, 1984. − 320 с.
  16. Ван Цзи−де. Прикладная теория упругости. − М.: Физматгиз, 1959. − 243 с.
  17. Жемочкин Б.И. Теория упругости. − М.: Госстройиздат, 1957. − 478 с.
  18. Амелин С.В., Дановский Л.Ю. Путь и путевое хозяйство. – М.: Транспорт, 1972. – 214 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-09-30

Як цитувати

Шпачук, В., Коваленко, А., & Нікітіна, Г. (2010). ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЖОРСТКОСТІ ПРИЙМАЮЧОЇ РЕЙКИ НА КІНЦІ З УРАХУВАННЯМ ПЛОСКОЇ ДЕФОРМАЦІЇ СТИКОВОЇ НАКЛАДКИ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(5(47), 43–47. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3156