Оцінювання рівня знань студентів в підсистемі контролю знань моделі адаптивного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3248Ключові слова:
інформаційні технології, інтелектуальна система, адаптація, методи, тестовий контроль знаньАнотація
Виконано аналіз існуючих методів контролю знань. Запропоновано структуру інтелектуальної (адаптивної) системи контролю знань, що містить контролюючий блок з аналізом результатів навчання (АРН).Посилання
- Сергієнко Н.В. Види завдань при комп’ютерному тестуванні [Электронний ресурс]/Матеріали науково-практичної інтернет- конференції «Сучасні інформаційні технології». — Режим доступу:.–www/ URL: http://intkonf.org/sergienko-nv-vidi-zavdanpri- kompyuternomu-testuvanni/- квітень 2007р.– Загол. з екрану.
- Система дистанционного обучения [Электронный ресурс]/Санкт-Петербургский государственный университет Информационных технологий, механики и оптики. — Режим доступа: .–www/ URL: http://de.ifmo.ru - октябрь 2010г.– Загл. с экрана.
- Тестовая система «Инспектор»/Центр внедрения систем электронного обучения Киевского университета имени Тараса Шевченко. — Режим доступа:.–www/URL:http://www.dl.com.ua/rus/products/inspector_main.sht- май 2003г.– Загл. с экрана.
- Лаворик І.Ю. Використання internet-технологій для проведення автоматизованого контролю знань студентів /Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту „Слов’янський університет”. — Режим доступа: .–www/ URL: http://lavoryk. h1.ru/042002.php - апрель 2002г.– Загл. с экрана.
- Кравченко О.В., Плакасова Ж.М. Модель інтелектуальної підсистеми контролю знань з багаторівневим адаптивним тестуванням [Текст] / Кравченко О.В., Плакасова Ж.М.// Східно-європейський журнал передових технологій,м.Харків. – 2010. – № 4/2(46). – С.21-25.
- Кравченко О.В.,Плакасова Ж.М. Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання [Текст] / Кравченко О.В., Плакасова Ж.М.// Штучний інтелект.-ІПШІ МОН і НАН України «Наука і освіта». – 2010. – № 4. – С.575-581.
- Портал знань 2010. Короткий тестологічний словник-довідник [Електронний ресурс]/Упорядник Л. Т. Коваленко.Формалізація контенту розділу здійснена за підтримки Лабораторії СЕТ . — Режим доступу : .–www/ URL: http://www.znannya.org/?view=testology.M#Метод фасетного дизайну – 2008-2010р.– Загол. с экрану
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Віталіївна Кравченко, Жаннетта Миколаївна Плакасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.