Оцінювання рівня знань студентів в підсистемі контролю знань моделі адаптивного навчання

Автор(и)

  • Ольга Віталіївна Кравченко Кафедра інформаційних технологій проектування Черкаський державний технологічний університет, Україна
  • Жаннетта Миколаївна Плакасова Кафедра програмного забезпечення автоматизованих систем Черкаський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3248

Ключові слова:

інформаційні технології, інтелектуальна система, адаптація, методи, тестовий контроль знань

Анотація

Виконано аналіз існуючих методів контролю знань. Запропоновано структуру інтелектуальної (адаптивної) системи контролю знань, що містить контролюючий блок з аналізом результатів навчання (АРН).

Біографії авторів

Ольга Віталіївна Кравченко, Кафедра інформаційних технологій проектування Черкаський державний технологічний університет

Асистент

Жаннетта Миколаївна Плакасова, Кафедра програмного забезпечення автоматизованих систем Черкаський державний технологічний університет

Старший викладач

Посилання

  1. Сергієнко Н.В. Види завдань при комп’ютерному тестуванні [Электронний ресурс]/Матеріали науково-практичної інтернет- конференції «Сучасні інформаційні технології». — Режим доступу:.–www/ URL: http://intkonf.org/sergienko-nv-vidi-zavdanpri- kompyuternomu-testuvanni/- квітень 2007р.– Загол. з екрану.
  2. Система дистанционного обучения [Электронный ресурс]/Санкт-Петербургский государственный университет Информационных технологий, механики и оптики. — Режим доступа: .–www/ URL: http://de.ifmo.ru - октябрь 2010г.– Загл. с экрана.
  3. Тестовая система «Инспектор»/Центр внедрения систем электронного обучения Киевского университета имени Тараса Шевченко. — Режим доступа:.–www/URL:http://www.dl.com.ua/rus/products/inspector_main.sht- май 2003г.– Загл. с экрана.
  4. Лаворик І.Ю. Використання internet-технологій для проведення автоматизованого контролю знань студентів /Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту „Слов’янський університет”. — Режим доступа: .–www/ URL: http://lavoryk. h1.ru/042002.php - апрель 2002г.– Загл. с экрана.
  5. Кравченко О.В., Плакасова Ж.М. Модель інтелектуальної підсистеми контролю знань з багаторівневим адаптивним тестуванням [Текст] / Кравченко О.В., Плакасова Ж.М.// Східно-європейський журнал передових технологій,м.Харків. – 2010. – № 4/2(46). – С.21-25.
  6. Кравченко О.В.,Плакасова Ж.М. Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання [Текст] / Кравченко О.В., Плакасова Ж.М.// Штучний інтелект.-ІПШІ МОН і НАН України «Наука і освіта». – 2010. – № 4. – С.575-581.
  7. Портал знань 2010. Короткий тестологічний словник-довідник [Електронний ресурс]/Упорядник Л. Т. Коваленко.Формалізація контенту розділу здійснена за підтримки Лабораторії СЕТ . — Режим доступу : .–www/ URL: http://www.znannya.org/?view=testology.M#Метод фасетного дизайну – 2008-2010р.– Загол. с экрану

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-11-10

Як цитувати

Кравченко, О. В., & Плакасова, Ж. М. (2010). Оцінювання рівня знань студентів в підсистемі контролю знань моделі адаптивного навчання. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(48), 34–39. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3248

Номер

Розділ

Системи управління