Розробка структурної схеми системи керування літаком в умовах винекнення аварійної ситуації

Автор(и)

  • Василий Николаевич Казак Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0002-3346-5352
  • Дмитрий Олегович Шевчук Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0001-7428-1827
  • Михаил Андреевич Васильев Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0002-3701-3580

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.33644

Ключові слова:

аварійна ситуація, система керування, реконфігурація, поверхні керування, математична модель, пошкодження

Анотація

Проаналізовані основні причини виникнення особливої ситуації в польоті. Наведено статистичні дані щодо росту кількості авіакатастроф та кількості зіткнень з птахами. Розроблена математична модель повздовжнього та бічного руху літака з врахуванням впливу особливої ситуації. Розроблена структурна схема системи керування з реконфігурацією та алгоритм керування літаком в умовах аварійної ситуації в польоті.

Біографії авторів

Василий Николаевич Казак, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Доктор технічних наук, професор

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Дмитрий Олегович Шевчук, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Михаил Андреевич Васильев, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Аспірант

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Посилання

  1. Shevchuk, D. O. (2013). Design of fault tolerant control system for aircraft when actuators faults and structural damage occur. Electronics and control systems, 63–67.
  2. Pavlov, A. N. (2010). Logiko-veroyatnostnie I nechotko-vozmozhnostniy podhod k issledovaniyu monotonnih I nemonotonnyh struktur. 2010 Cybernetics and high technology of XXI century, 483–429.
  3. Pavlov, A. N., Zelencov, V. A., Kulakov, A.Y. (2012). Strukturnaya rekonfiguraciya slozhnyh ob’yektov. 2012 The symposium "Reliability and Quality", 146–148
  4. Pavlov. A. N., Kulakov. A. Y., Pavlov. D. A. (2012). Mnogokryterialynyi analiz kritichnosty otkazov funkcionalynyh elementov obchesudovih system kanalizacii elektroewnergii sudna. 2012 The first scientific-practical conference "Modern automation technology processes of the struggle for survival", 72–73.
  5. Osipenko. S. A., Pavlov. A. N. (2010). Issledovaniya bezopasnosti slojnih technicheskih ob’yektov. 2010 Proceedings of Higher Education, 27–32.
  6. Betts, J. T. (2010). Practical Methods for Optimal Control and Estimation using Nonlinear Programming. SIAM, second edition, 23–25. doi: 10.1137/1.9780898718577
  7. Jerez, J. L., Constantinides, G. A., Kerrigan, E C. (2012). Towards a fixed point QP solver for predictive control. In Proc. IEEE Conf. on Decision and Control (Submitted), 64–72. doi: 10.1109/cdc.2012.6427015
  8. Ling, K. V., Wu, B. F., Maciejowski, J. M. (2008). Embedded model predictive control (MPC) using a FPGA. In Proc. 17th IFAC World Congress, 15250–15255. doi: 10.3182/20080706-5-kr-1001.02579
  9. Wills, A. G., Knagge, G. А., Ninness, B. F. (2012). Fast linear model predictive control via custom integrated circuit architecture. IEEE Trans. Control. Syst. Technol., 20 (1), 59–71. doi: 10.1109/tcst.2010.2096224
  10. Kale, M. M., Chipperfield, A. J. (2004). Stabilised mpc formulations for robust reconfigurable flight control Elsevier Science, 44–56.
  11. Vouzis, P. D., Bleris, L. G., Arnold, M. G., Kothare, M. V. (2009). A system-on-a-chip implementation for embedded real-time model predictive control. IEEE Transactions on Control Systems Technology, 17 (5), 1006–1017. doi: 10.1109/tcst.2008.2004503

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-17

Як цитувати

Казак, В. Н., Шевчук, Д. О., & Васильев, М. А. (2014). Розробка структурної схеми системи керування літаком в умовах винекнення аварійної ситуації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(2(72), 61–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.33644