Результати експлуатаційних випробувань здвоених касетних циліндричніх підшипників в буксах вантажних вагонів

Автор(и)

  • Ігор Ернестович Мартинов Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейербаха 7, Харків, Україна, 61050, Україна
  • Альона Володимирівна Труфанова Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Василь Михайлович Ільчишин Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Євген Рудольфович Можейко Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Вадим Олександрович Шовкун Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.36080

Ключові слова:

буксовий вузол, здвоєний циліндричний підшипник, відмова, надійність, прискорені випробування, ресурс

Анотація

Одним з важливих етапів створення буксового вузла нової конструкції являється проведення експлуатаційних випробувань, для підтвердження показників надійності об’єкту. В статті представлено результати експлуатаційних випробувань здвоєних підшипників касетного типу СBU в буксах вантажних вагонів. Використання подібних підшипників дозволить збільшити надійність буксових вузлів, перейти на іншу систему технічного обслуговування. 

Біографії авторів

Ігор Ернестович Мартинов, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейербаха 7, Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор

Кафедра «Вагони»

Альона Володимирівна Труфанова, Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Вагони»

Василь Михайлович Ільчишин, Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Здобувач

Кафедра «Вагони»

Євген Рудольфович Можейко, Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Здобувач

Кафедра «Вагони»

Вадим Олександрович Шовкун, Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант

Кафедра «Вагони»

Посилання

  1. Gajdamaka, A. V. (2014). Modeli kinematiki i dinamiki cilindricheskih rolikopodshipnikov zheleznodorozhnogo transporta .Nauka ta progres transportu. Vіsnik Dnіpropetrovs'kogo nacіonal'nogo unіversitetu zalіznichnogo transportu, 3, 51.
  2. Simson, H. A. (2010). Raschet napryazhenno-deformirovannogo sostoyaniya separatora podshipnika kacheniya . Vestn. NTU «HPI», 37, 142–145.
  3. Averin, N. A., Rusanov, O. A., Ivanov, S. G. (2007). Issledovaniya nagruzhennosti poliamidnyh separatorov dlya buksovyh podshipnikov metodom konechnyh ehlementov . Vestn. VNIIZHTa, 3, 24−29.
  4. Mihajlіchenko, P. E. (2005). Harakter ta velichina znosu detalej presovogo z´єdnannya buksovogo vuzla vagonіv. Vestnik of Dnepropetrovsk National University of Railway Transport academician Lazarian, 6, 92−101.
  5. . Sakaguchi, T. (2006). Dynamic Analysis of Cage Stress in Tapered Roller Bearings. Proc. ASIATRIB. Kanazawa, 649–650.
  6. Harris, T. (2006). Rolling bearing analysis. New York, 760.
  7. Sanchugov, V. I., Mescheryakov, S. S. (2007). Osnovnyie problemyi sozdaniya sredstv i metodov uskorennyih ekvivalentnyih ispyitaniy podshipnikov. Nauchnyiy zhurnal «Izvestiya samarskogo nauchnogo tsentra RAN», 9 (3), 831–839.
  8. Gishvarov, A. S. (2007). Modelirovanie uskorennyih ispyitaniy tehnicheskih sistem na nadezhnost i resurs. Vestnik Ufimskogo Gosudarstvennogo aviatsionnogo tehnicheskogo universiteta, 9 (1), 26–40.
  9. Kuzmich, L. (1971). Uskorennyie ispyitaniya vagonnyih konstruktsiy na ustalostnuyu prochnost. Trudyi VNIIV, 14, 31–33.
  10. Zaharia, S. (2012). Reliability Tests. Transylvania University Press, Brașov.
  11. Derkach, B. А .(1976). O metodah opredeleniya nadezhnosti detaley hodovih chastey pri proektirovanii. Trudyi VNIIV, 30, 41–43.
  12. Artamonovskiy, V. P. (1978). Otsenka nadezhnosti modernizirovannyih ram tyazhelyih elektropoezdov pri otsutstvii otkazov v opyitnoy partii. Trudyi VNIIV, 34, 51–53.
  13. Martinov, І. E. (2008). Do pitannya stvorennya modelі vіdmov buksovih rolikopіdshipnikіv. Ukraїns'ka derzhavna akademіya zalіznichnogo transportu. Zb. nauk. prac', 96, 154–158.
  14. Martinov, I. E. (2005). Planuvannya viprobuvan visokonadIynih vuzlIv vagonIv. Transportni sistemi i tehnologiyi KUETT Kiyiv, 79–83.
  15. Martinov, I. E.(2005). Viznachennya pokaznikIv nadIynostI buks za rezultatami viprobuvan. HarkIv: UkrDAZT, 56, 191–198.
  16. Rips, Ya. A. (1967). Informatsionnyiy aspekt statisticheskoy otsenok nadezhnosti. Avtomatika i telemehanika, 7, 140–150.
  17. Fano, R. (1965). Peredacha informatsii. Statisticheskaya teoriya svyazi Izd-vo "Mir", 231.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-25

Як цитувати

Мартинов, І. Е., Труфанова, А. В., Ільчишин, В. М., Можейко, Є. Р., & Шовкун, В. О. (2015). Результати експлуатаційних випробувань здвоених касетних циліндричніх підшипників в буксах вантажних вагонів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(73), 8–13. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.36080

Номер

Розділ

Прикладна механіка