Підвищення ефективності режиму гальмування противключенням асинхронного двигуна з фазним ротором

Автор(и)

  • Михаил Игоревич Коцур Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0002-0072-5437
  • Игорь Михайлович Коцур Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0001-6394-7849
  • Александр Викторович Близняков Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.36670

Ключові слова:

регулювання, двигун, імпульс, енергоефективність, гальмування, рекуперація, ковзання

Анотація

Розглянута реалізація режиму гальмування проти включенням асинхронного двигуна з фазним ротором з модифікованою системою імпульсного регулювання. Показана доцільність введення додаткового опору в коло випрямленого струму ротора асинхронного двигуна з фазним ротором, що дозволяє забезпечити обмеження наростання фазних струмів статора та ротора, а також скачка моменту асинхронного двигуна з фазним ротором у період реверсу.

Біографії авторів

Михаил Игоревич Коцур, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричних та електронних апаратів

Игорь Михайлович Коцур, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричних машин

Александр Викторович Близняков, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, г. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричних та електронних апаратів

Посилання

  1. Terede, G., Belmans, R. (2002). Speed, flux and torque estimation of induction motor drives with adaptive system model. International conference on Power electronics, machines and drives, 498–503.doi: 10.1049/cp:20020167
  2. Donald, W., Novotny, A., Frederick, P. (1968). The Analysis of Induction Mashines Controlled by Series Connected Semiconductor Switches. IEEE Transactions on Power Apparatus and Systems, February, PAS-87 (2), 597–605. doi: 10.1109/tpas.1968.292058
  3. Sokolov, M. M., Danilov, P. E. (1972). Asynchronous electric drive with impulse control in the rectified-current circuit of the rotor. Moscow: Energiya, 72.
  4. Amin, A., Bahram, D. (2001). Induction Motors. Analysis and Torque Control. Series: Power Systems, XV, 262.
  5. Aaltonen, М., Tiitinen, P., Lalu, J., Heikkila, S. (1995). Direct torque control of AC motor drives. ABB Reviev, 3, 19–24.
  6. Kotsur, M. I., Andrienko, P. D., Kotsur, I. M. (2013). Comparative analysis of energy efficiency of drive control system of asynchronous motor with phase rotor. Polzunovský vestnik, 4-2, 114–120.
  7. Kotsur, M. I. (2011) Improving energy efficiency schemes in the pulse control circuit of rectified rotor current. Elektromehanіchnі energozbe-rіgayuchі system, 2 (14), 86–89.
  8. Kotsur, M. I. (2011). Ballast resistance for pulse control system in chain of straightened current of the rotor choice peculiarities. Electrotechnic and computer systems, 4 (80), 56–61.
  9. Kotsur, M. I., Andrienko, P. D., Kotsur, I. M. (2012). Operation modes features of modificate pulse control system of asynchronous motor with phase rotor. Electromechanical and energy saving systems, 3 (19), 163–165.
  10. Kopulov, I. P. (2001). Matematicheskoe modelirovanie electricheskih mashun. Moscow: Vusshaya. Shkola, 327.
  11. Andrienko, P. D., Andrienko, D. S., Kotsur, M. I., Kalyuzhny, S. V. (2014). Energy Efficient Brake at Appositive Activate Asynchronous Motor with Phase-Wound Rotor. Electrotechnic and computer system, 15 (91), 89–91.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-23

Як цитувати

Коцур, М. И., Коцур, И. М., & Близняков, А. В. (2015). Підвищення ефективності режиму гальмування противключенням асинхронного двигуна з фазним ротором. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(8(73), 27–30. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.36670

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання