Формування структури соціально-інформаційних інтерфейсів як вирішення задачі про призначення відповідальності

Автор(и)

  • Андрій Миколайович Пелещишин Національний університет «Львівська Політехніка» вул. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Роман Орестович Корж Національний університет «Львівська політехніка» Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.37031

Ключові слова:

генератор, інтегрований показник, підрозділи у генератора, вищий навчальний заклад (ВНЗ)

Анотація

Визначено поняття соціально-інформаційного інтерфейсу. Виділено стратегії інформаційної діяльності вищого навчального закладу в соціальних середовищах Інтернету. Визначено показник важливості для генератора інформаційного образу. Сформовано задачу про призначення відповідальності підрозділів за генератори та визначено прогнозовану ефективность інформаційної діяльності підрозділу у генераторі.

Біографії авторів

Андрій Миколайович Пелещишин, Національний університет «Львівська Політехніка» вул. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Доктор технічних наук, професор

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Роман Орестович Корж, Національний університет «Львівська політехніка» Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електронних засобів інформаційно-комп’ютерних технологій 

Посилання

  1. Sloboda, K. O., Peleschyshyn, O. P. (2013). Marketing strategies and positioning of the university in social networks. Eastern-European journal of Enterprise Technologies, 2/2 (62), 14–19. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/12349/10237
  2. Peleshchyshyn, O., Syerov, Yu. (2010). Tematyka ta relevantnist onlayn-spilnot u zadachakh internet-marketynhu. Problemy ekonomiky ta upravlinnya : [zbirnyk naukovykh prats], 684, 151–156.
  3. Peleschyshyn, A. M., Korz, R. O, Trach, O. R. (2014). Determination of the set of virtual communities indicators for higher education institutions (HEI). Eastern-European journal of Enterprise Technologies, 2/2 (68), 16–23. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/23155/21011
  4. Peleshchyshyn, A., Korzh, R. (2014). Formuvannya modeli katalohu heneratoriv informatsiynoho obrazu VNZ. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Kompyuterni nauky ta informatsiyni tekhnolohiyi, 800, 185–193.
  5. Fedushko, S., Peleshchyshyn, A., Syerov, Yu. (2011). Metody vyznachennya sotsialno-demohrafichnykh kharakterystyk korystuvachiv sotsialnykh komunikatsiy. Kompyuterni nauky ta inzheneriya: materialy V Mizhnarodnoyi konferentsiyi molodykh vchenykh CSE-2011. Ukrayina, Lviv, Natsionalnyy universytet "Lvivsʹka politekhnika", 358–361.
  6. Peleschyshyn, O. P., Forkyn, I. V. (2010). Stratehiyi vykorystannya onlayn-spilnot u marketynhoviy diyalnosti. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 3 (2), 93–97.
  7. Illyashenko, S. M., Shypulina, Yu. S. (2012). Komunikatsiyna efektyvnist WEB-tekhnolohiy u marketynhu naukovo-osvitnikh posluh. Marketynh i menedzh. Innovatsiy, 1, 69–78.
  8. Robert, Y. V., Panyukova, S. V., Kuznetsov, A. A., Kravtsova, M.; Robert, A. Yu. (2008). Ynformatsyonnye y kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy. Moscow: Drofa, 312.
  9. Korz, R., Peleschyshyn, A., Syerov, Y., Fedushko, S. (2014). The cataloging of virtual communities of education thematic. Webology, 11 (1), 117. Available at: http://www.webology.org/2014/v11n1/a117.pdf
  10. Peleschyshyn, A. M., Korz, R. O. (2014). Formuvannya modeli katalohu heneratoriv informatsiynoho obrazu VNZ. Komp'yuterni nauky ta informatsiyni tekhnolohiyi. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 185–193. Available at: file:///D:/Downloads/VNULPKNIT_2014_800_27.pdf
  11. Suhak, D. B. (2012). Rol veb-sayta v nauchno-obrazovatelnoy deyatelnosty vuza. Vestnyk SPbHUKY, 3 (12), 77–82.
  12. Harris, L. (2010). Community in the Electronic Classroom: Virtual Social Networks and Student Learning. VDM Verlag Dr. Müller, 304.
  13. Illyashenko, S. M., Shypulina, Yu. S. (2012). Komunikatsiyna efektyvnist WEB-tekhnolohiy u marketynhu naukovo-osvitnikh posluh. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 1, 69–78.
  14. Yalan, Y., Xianjin, Z., Jinchao, Z., Xiaorong, H. (2014). Comparing digital libraries with virtual communities from the perspective of e-quality. Library Hi Tech, 32 (1), 173–189. doi: 10.1108/lht-04-2013-0042
  15. Mahmood, H., Hatem, B., Xiaolin, L., Mauricio, F. (2013). From e-learning to social learning – a health care study, European Journal of Training and Development, 37 (9), 851–863. doi: 10.1108/ejtd-10-2012-0062
  16. Batyrkanov, Zh. Y., Saytov, N. Zh. (2012). Problemy vybora modeley predstavlenyya znanyy pry razrabotke yntellektualyzyrovannykh atomatyzyrovannykh podsystem upravlenyya vuzom Vestn. naky., 3, 9–14.
  17. Nagy, A. (2011). Analyzing the next-generation catalog. Library Technology Reports, American Library Association, 47 (7), 1–30.
  18. du Preez, M. (2010). Web-based learning solutions for communities of practice: developing virtual environments for social and pedagogical advancement. Online Information Review, 34 (3), 511–512. doi: 10.1108/14684521011054125

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-27

Як цитувати

Пелещишин, А. М., & Корж, Р. О. (2015). Формування структури соціально-інформаційних інтерфейсів як вирішення задачі про призначення відповідальності. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(73), 17–23. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.37031