Формування структури соціально-інформаційних інтерфейсів як вирішення задачі про призначення відповідальності
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.37031Ключові слова:
генератор, інтегрований показник, підрозділи у генератора, вищий навчальний заклад (ВНЗ)Анотація
Визначено поняття соціально-інформаційного інтерфейсу. Виділено стратегії інформаційної діяльності вищого навчального закладу в соціальних середовищах Інтернету. Визначено показник важливості для генератора інформаційного образу. Сформовано задачу про призначення відповідальності підрозділів за генератори та визначено прогнозовану ефективность інформаційної діяльності підрозділу у генераторі.
Посилання
- Sloboda, K. O., Peleschyshyn, O. P. (2013). Marketing strategies and positioning of the university in social networks. Eastern-European journal of Enterprise Technologies, 2/2 (62), 14–19. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/12349/10237
- Peleshchyshyn, O., Syerov, Yu. (2010). Tematyka ta relevantnist onlayn-spilnot u zadachakh internet-marketynhu. Problemy ekonomiky ta upravlinnya : [zbirnyk naukovykh prats], 684, 151–156.
- Peleschyshyn, A. M., Korz, R. O, Trach, O. R. (2014). Determination of the set of virtual communities indicators for higher education institutions (HEI). Eastern-European journal of Enterprise Technologies, 2/2 (68), 16–23. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/23155/21011
- Peleshchyshyn, A., Korzh, R. (2014). Formuvannya modeli katalohu heneratoriv informatsiynoho obrazu VNZ. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Kompyuterni nauky ta informatsiyni tekhnolohiyi, 800, 185–193.
- Fedushko, S., Peleshchyshyn, A., Syerov, Yu. (2011). Metody vyznachennya sotsialno-demohrafichnykh kharakterystyk korystuvachiv sotsialnykh komunikatsiy. Kompyuterni nauky ta inzheneriya: materialy V Mizhnarodnoyi konferentsiyi molodykh vchenykh CSE-2011. Ukrayina, Lviv, Natsionalnyy universytet "Lvivsʹka politekhnika", 358–361.
- Peleschyshyn, O. P., Forkyn, I. V. (2010). Stratehiyi vykorystannya onlayn-spilnot u marketynhoviy diyalnosti. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 3 (2), 93–97.
- Illyashenko, S. M., Shypulina, Yu. S. (2012). Komunikatsiyna efektyvnist WEB-tekhnolohiy u marketynhu naukovo-osvitnikh posluh. Marketynh i menedzh. Innovatsiy, 1, 69–78.
- Robert, Y. V., Panyukova, S. V., Kuznetsov, A. A., Kravtsova, M.; Robert, A. Yu. (2008). Ynformatsyonnye y kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy. Moscow: Drofa, 312.
- Korz, R., Peleschyshyn, A., Syerov, Y., Fedushko, S. (2014). The cataloging of virtual communities of education thematic. Webology, 11 (1), 117. Available at: http://www.webology.org/2014/v11n1/a117.pdf
- Peleschyshyn, A. M., Korz, R. O. (2014). Formuvannya modeli katalohu heneratoriv informatsiynoho obrazu VNZ. Komp'yuterni nauky ta informatsiyni tekhnolohiyi. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 185–193. Available at: file:///D:/Downloads/VNULPKNIT_2014_800_27.pdf
- Suhak, D. B. (2012). Rol veb-sayta v nauchno-obrazovatelnoy deyatelnosty vuza. Vestnyk SPbHUKY, 3 (12), 77–82.
- Harris, L. (2010). Community in the Electronic Classroom: Virtual Social Networks and Student Learning. VDM Verlag Dr. Müller, 304.
- Illyashenko, S. M., Shypulina, Yu. S. (2012). Komunikatsiyna efektyvnist WEB-tekhnolohiy u marketynhu naukovo-osvitnikh posluh. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 1, 69–78.
- Yalan, Y., Xianjin, Z., Jinchao, Z., Xiaorong, H. (2014). Comparing digital libraries with virtual communities from the perspective of e-quality. Library Hi Tech, 32 (1), 173–189. doi: 10.1108/lht-04-2013-0042
- Mahmood, H., Hatem, B., Xiaolin, L., Mauricio, F. (2013). From e-learning to social learning – a health care study, European Journal of Training and Development, 37 (9), 851–863. doi: 10.1108/ejtd-10-2012-0062
- Batyrkanov, Zh. Y., Saytov, N. Zh. (2012). Problemy vybora modeley predstavlenyya znanyy pry razrabotke yntellektualyzyrovannykh atomatyzyrovannykh podsystem upravlenyya vuzom Vestn. naky., 3, 9–14.
- Nagy, A. (2011). Analyzing the next-generation catalog. Library Technology Reports, American Library Association, 47 (7), 1–30.
- du Preez, M. (2010). Web-based learning solutions for communities of practice: developing virtual environments for social and pedagogical advancement. Online Information Review, 34 (3), 511–512. doi: 10.1108/14684521011054125
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Андрій Миколайович Пелещишин, Роман Орестович Корж
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.