Проектування інтелектуальної системи керування тяговими електроприводами

Автор(и)

  • Дмитро Олександрович Кулагін Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0003-3610-4250
  • Ігор Сергійович Роменський Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0001-6250-8537

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39415

Ключові слова:

електротехнічний комплекс, тяговий привод, методика, нейронна мережа, метод рою часток

Анотація

Проведені дослідження для створення інтелектуальної системи керування тяговим електроприводом. В результаті встановлено, що кількість ітерацій для знаходження оптимальної тягової характеристики та частинок в рої безпосередньо впливають на тривалість роботи алгоритму та відповідність реальній ситуації отриманої тягової характеристики. Окрім того розроблено методику забезпечення функціонування створеної системи керування на основі нейронних технологій.

Біографії авторів

Дмитро Олександрович Кулагін, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент, докторант

Кафедра «Електропостачання промислових підприємств»

Ігор Сергійович Роменський, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

аспірант

Кафедра «Електропостачання промислових підприємств»

Посилання

  1. Florentsev, S. N., Izosimov, D. B. (2010). Tyagovyi elektroprivod v gibridnykh transportnykh sredstvakh. Part 3. Razrabotki KTEO dlya gibridnykh transportnykh sredstv v kontserne «RUSELPROM». Elektronnye komponenty, 1, 62–65.
  2. Florentsev, S. N. (2009). Traction Electric Equipment Set for AC Electric Transmission. Various Vehicles Proceedings of International Exhibition & Conference “Power Electronics, Intelligent Motion. Power Quality (PCIM-2009). Nurenberg. Germany, 625–627.
  3. Efremov, I. S. (1984). Teoriya i raschet tyagovogo privoda elektromobilei. Vyssh. shk., 383.
  4. Kulagin, D. O. (2014). Proektuvannia system keruvannia tiahovymy elektroperedachamy motorvahonnykh poizdiv. Berdiansk: FO-P Tkachuk O. V., 154.
  5. Kulagin, D. O. (2014). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia mahnitnykh kil. Naukovyi visnyk NGU, 6, 103–110.
  6. Kulagin, D. O. (2004). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia. Tekhnichna elektrodynamika, 6, 49–55.
  7. Safonov, A. I. (2012). Obosnovanie tyagovoi kharakteristiki, problema vybora elektrodvigatelya i vspomogatel'nykh istochnikov energii trolleibusam, Vestnik Belorussko-Rossiiskogo universiteta, 3, 72–81.
  8. Kennedy, J., Eberhart, R. (1995). Particle swarm optimization, Proceedings of IEEE International conference on Neural Networks, 1942–1948. doi: 10.1109/icnn.1995.488968
  9. Kartamyshev, D. A., Vlasov, K. A., Chastikova, V. A. (2014), Obnaruzhenie ddos-atak na osnove neironnykh setei s primeneniem metoda roya chastits v kachestve algoritma obucheniya, Fundamental'nye issledovaniya, 8-4, 829–832.
  10. Moody, J., Darken, C. J. (1989). Fast learning in networks of locally tuned processing units, Neural Computation, 1 (2), 281–294. doi: 10.1162/neco.1989.1.2.281

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-20

Як цитувати

Кулагін, Д. О., & Роменський, І. С. (2015). Проектування інтелектуальної системи керування тяговими електроприводами. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(9(74), 41–46. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39415

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи