Методика розвитку креативного мислення в студенів вивчаючих основи графічного дизайну

Автор(и)

  • Людмила Дмитриевна Тютчева Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Екатерина Николаевна Малород Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Руслан Борисович Хабриев Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Екатерина Андреевна Бизюк Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3972

Ключові слова:

Творче мислення, креативні завдання, графічний дизайн

Анотація

Розуміння основи творчого мислення надає можливість отримати більш глибокий досвід в процесі розвитку, дає можливість знайти об’єктивні закономірності творчого мислення й створити систему розвитку творчих здібностей у навчанні

Біографії авторів

Людмила Дмитриевна Тютчева, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Старший викладач

Кафедра «Медіасистеми і технології»

 

Екатерина Николаевна Малород, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Студент

Кафедра «Медіасистеми і технології»

 

Руслан Борисович Хабриев, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Студент

Кафедра «Медіасистеми і технології»

 

Екатерина Андреевна Бизюк, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Студент

Кафедра «Медіасистеми і технології»

 

Посилання

  1. Дороднева, Н.В. Учебно-познавательная деятельность студента как творческий процесс [текст] : Автореф. дисс. канд. пед. наук. – М.: Издательство МГОУ, 2005. – 32 с.
  2. Ефимов, А.В. Дизайн архитектурной среды [текст] : Учеб. для вузов. – М. : «Архитектура – С», 2006. – 504 с.
  3. Коджаспирова, Г.М. Педагогический словарь [текст] : Для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений. / Г.М. Коджаспирова, А.Ю. Коджаспиров. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 176 с.
  4. Морозов, А.В. Креативная педагогика и психология [текст] / А.В. Морозов, Д.В. Чернилевский. – М. : Академический проект, 2004. – 560 с.
  5. Рапацевич, Е.С. Педагогика. Современная энциклопедия [текст] / Под. общ. ред. А.П. Астахова. – Минск : Современная школа, 2010. – 720 с.
  6. Сорокопуд, Ю.В. Педагогика высшей школы [текст]. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 541 с.
  7. Шимко, В.Т. Основы дизайна и средового проектирования [текст] : Учеб. пособие. – М.: Издательство «Архитектура – С», 2007. – 160 с. : ил.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Тютчева, Л. Д., Малород, Е. Н., Хабриев, Р. Б., & Бизюк, Е. А. (2012). Методика розвитку креативного мислення в студенів вивчаючих основи графічного дизайну. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(57), 17–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3972

Номер

Розділ

Інформаційні технології