Аналіз залежності рівня попиту послуг автосервісу від платоспроможності споживачів

Автор(и)

  • Микола Антонович Мастепан Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646, Україна
  • Дмитро Михайлович Мінаков Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646, Україна
  • Тетяна В’ячеславівна Волобуєва Донецька академія автомобільного транспорту пр. Дзержинського, 7, м. Донецьк, Україна, 83086, Україна
  • Олексій Сергійович Каверин Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3974

Ключові слова:

Логістика, автосервіс, ціноутворення, платоспроможність

Анотація

Розроблено підхід до вирішення комплексної проблеми: формування цін на послуги автосервісу, прогнозування та планування техніко-технологічного розвитку виробництва. Представлено  логістичну модель визначення основних показників ефективності функціонування та прогнозування виробництва послуг

Біографії авторів

Микола Антонович Мастепан, Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра технічної експлуатації автомобілів

Дмитро Михайлович Мінаков, Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646

Аспірант, асистент

Кафедра технічної експлуатації автомобілів

Тетяна В’ячеславівна Волобуєва, Донецька академія автомобільного транспорту пр. Дзержинського, 7, м. Донецьк, Україна, 83086

Кандидат технічних наук, старший викладач

Олексій Сергійович Каверин, Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646

Магістр

Кафедра технічної експлуатації автомобілів

Посилання

  1. Управление затратами на предприятиях. Учебник. [Текст] / В. Г. Лебедев, Т. Г. Дроздова, В. П. Кустарёв и др.: Под общ.ред. Г. А. Краюхина. – СПб.: Издательский дом “Бизнес-пресса”, 2000. – 277 с.: ил.
  2. Джон Шоттміллер. Витрати на якість стимулюють процеси безперервного вдосконалення [Текст] // Методи менеджменту якості. 2003. № 2. С. 62-65.
  3. Марков О. Д.: Автосервис: Рынок, автомобиль, клиент. [Текст] / О. Д. Марков – М.: Транспорт, 1999 – 270 с.
  4. Управление автосервисом: Учебное пособие для вузов [Текст] / Под общ.ред. проф. Л. Б. Миротина. – М.: Издательство “Экзамен”, 2004. – 320 с.
  5. Лукинский В. С., Бережной В. И., Бережная Е. В., Цвиринько И. А. Логистика автомобильного транспорта: концепция, методы, модели. [Текст] / В. С. Лукинский, В. И. и др. ‒ М.: Финансы и статистика, 2000. – 280 с.
  6. Трикоми Ф. Дифференциальные уравнения [Текст] / перевод с английского А. Д. Мышкиса. – М.: Изд-во иностранной литературы, 1962. – 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Мастепан, М. А., Мінаков, Д. М., Волобуєва, Т. В., & Каверин, О. С. (2012). Аналіз залежності рівня попиту послуг автосервісу від платоспроможності споживачів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(57), 25–27. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3974

Номер

Розділ

Інформаційні технології