Застосування SWOT-аналізу при розробці та просуванні збагачених напоїв
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39762Ключові слова:
SWOT-аналіз, збагачені напої, нетеплове концентрування, стратегічні рішення, загрози просування, споживачАнотація
Розглянуто переваги збагачених напоїв у порівнянні з нектарами традиційних технологій для виявлення технологічних факторів розвитку ринку. Приведена технологія виробництва наповнювачів, яка заснована на нетепловому фізичному відділенні частки води з яблучних вичавок і гарбуза, та збагачених напоїв на їх основі. Розглянуто застосування SWOT-аналізу для просування збагачених напоїв на ринку.
Посилання
- Voronina, V. M., Kokarev, D. V. (2007). SWOT-analiz kak sovremennyj instrument issledovaniya v celyah antikrizisnogo upravleniya predpriyatiem. Ezhemesyachnyj analiticheskij zhurnal «Sliyaniya i Pogloshcheniya», 3, 23–26.
- Mardar, M. R. (2014). Vsestoronnee izuchenie tovara metodom SWOT-analiza na primere hleba na osnove cel'nogo zerna pshenicy. Zernovі produkti і kombіkormi, 3, 33–38.
- Sarafanova, L. A. (2007). Primenenie pishchevyh dobavok v industrii napitkov. SPb.: Professiya, 240.
- Telezhenko, L. N., Bezusov, A. T. (2004). Biologicheski aktivnye veshchestva fruktov i ovoshchej i ih sohranenie pri pererabotke. Odessa: Izd-vo «Optimum», 268.
- Mazurenko, І. K. (2006). Udoskonalennya tekhnologії virobnictva koncentrovanih tomatoproduktіv. Tekhnologіya konservovanih produktіv. ONAHT. Odesa, 17.
- Osipova, L. A., Kaprel'yanc, L. V., Burdo, O. G. (2007). Funkcional'nye napitki. Odessa: Druk, 288.
- Ipatova, L. G., Kochetkova, A. A., Nechaev, A. P. et. al. (2007). Pishchevye volokna v produktah pitaniya. Pishchevaya prom-st', 5, 20–23.
- Mal'kova, M. G., Bezusov, A. T. (2010). Tekhnologіya virobnictva galakturonovih olіgosaharidіv іz pektinovmіsnoї sirovini. Harchova nauka і tekhnologіya, 1, 58–62.
- Bush, P. L. (2014). Pectin: Chemical Properties, Uses and Health Benefits. Nova Science Publishers, 284.
- Ustenko, І. A. (2010). Ocіnka yakostі fruktovih sokіv. Zb. tez І Vseukr. nauk.–prakt. konf. Donec'k: DonNUET, 186–187.
- Egorov, B. V., Mardar, M. R. (2009). Model' formirovaniya potrebitel'skih svojstv pishchevyh produktov funkcional'noj napravlennosti. Zernovі produkti і kombіkormi, 3, 11–14.
- Benedetto, C. A. (2005). Identifying the key success factors in new product launch. Journal of Product Innovation Management, 16 (6), 530–544. doi: 10.1016/s0737-6782(99)00014-4
- Kotler, P., Armstrong, G. (2014). Principles of Marketing. Pearson, 719.
- Hindle, T. (2008). Guide to Management Ideas and Gurus. Profile Books, 322.
- Bezusov, A. T., Telezhenko L. M., Ustenko І. A. (2003). Patent 55945A Ukraїna, MKI7 A 23 L 2/02. Sposіb otrimannya neprozorih funkcіonal'nih napoїv. zayavniki і patentovlasniki Bezusov A. T., Telezhenko L. M., Ustenko І. A. № 2002076336; zayavl. 30.07.2002; opubl. 15.04.2003, 4.
- Ustenko, І. A. (2006). Tekhnologіya zbagachenih vіdnovlenih sokіv z m’yakottyu. Harchovі tekhnologії–2006. Odessa: ONAHT, 12.
- Kotler, P., Keller, K. (2011). Marketing Management. Pearson, 816.
- Alekseeva, A. I., Vasil'ev, Yu. V., Maleeva, A. V. et. al. (2006). Kompleksnyj ehkonomicheskij analiz hozyajstvennoj deyatel'nosti. Moscow: Finansy i statistika, 572.
- Com, M. (2004). Strategic Management. India, Dehli, 404.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інна Андріївна Устенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.