Застосування SWOT-аналізу при розробці та просуванні збагачених напоїв

Автор(и)

  • Інна Андріївна Устенко Одеська національна академія харчових технологій вул. Канатна, 112, м. Одеса, Україна, 65039, Україна https://orcid.org/0000-0002-5527-4944

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39762

Ключові слова:

SWOT-аналіз, збагачені напої, нетеплове концентрування, стратегічні рішення, загрози просування, споживач

Анотація

Розглянуто переваги збагачених напоїв у порівнянні з нектарами традиційних технологій для виявлення технологічних факторів розвитку ринку. Приведена технологія виробництва наповнювачів, яка заснована на нетепловому фізичному відділенні частки води з яблучних вичавок і гарбуза, та збагачених напоїв на їх основі. Розглянуто застосування SWOT-аналізу для просування збагачених напоїв на ринку. 

Біографія автора

Інна Андріївна Устенко, Одеська національна академія харчових технологій вул. Канатна, 112, м. Одеса, Україна, 65039

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі

Посилання

  1. Voronina, V. M., Kokarev, D. V. (2007). SWOT-analiz kak sovremennyj instrument issledovaniya v celyah antikrizisnogo upravleniya predpriyatiem. Ezhemesyachnyj analiticheskij zhurnal «Sliyaniya i Pogloshcheniya», 3, 23–26.
  2. Mardar, M. R. (2014). Vsestoronnee izuchenie tovara metodom SWOT-analiza na primere hleba na osnove cel'nogo zerna pshenicy. Zernovі produkti і kombіkormi, 3, 33–38.
  3. Sarafanova, L. A. (2007). Primenenie pishchevyh dobavok v industrii napitkov. SPb.: Professiya, 240.
  4. Telezhenko, L. N., Bezusov, A. T. (2004). Biologicheski aktivnye veshchestva fruktov i ovoshchej i ih sohranenie pri pererabotke. Odessa: Izd-vo «Optimum», 268.
  5. Mazurenko, І. K. (2006). Udoskonalennya tekhnologії virobnictva koncentrovanih tomatoproduktіv. Tekhnologіya konservovanih produktіv. ONAHT. Odesa, 17.
  6. Osipova, L. A., Kaprel'yanc, L. V., Burdo, O. G. (2007). Funkcional'nye napitki. Odessa: Druk, 288.
  7. Ipatova, L. G., Kochetkova, A. A., Nechaev, A. P. et. al. (2007). Pishchevye volokna v produktah pitaniya. Pishchevaya prom-st', 5, 20–23.
  8. Mal'kova, M. G., Bezusov, A. T. (2010). Tekhnologіya virobnictva galakturonovih olіgosaharidіv іz pektinovmіsnoї sirovini. Harchova nauka і tekhnologіya, 1, 58–62.
  9. Bush, P. L. (2014). Pectin: Chemical Properties, Uses and Health Benefits. Nova Science Publishers, 284.
  10. Ustenko, І. A. (2010). Ocіnka yakostі fruktovih sokіv. Zb. tez І Vseukr. nauk.–prakt. konf. Donec'k: DonNUET, 186–187.
  11. Egorov, B. V., Mardar, M. R. (2009). Model' formirovaniya potrebitel'skih svojstv pishchevyh produktov funkcional'noj napravlennosti. Zernovі produkti і kombіkormi, 3, 11–14.
  12. Benedetto, C. A. (2005). Identifying the key success factors in new product launch. Journal of Product Innovation Management, 16 (6), 530–544. doi: 10.1016/s0737-6782(99)00014-4
  13. Kotler, P., Armstrong, G. (2014). Principles of Marketing. Pearson, 719.
  14. Hindle, T. (2008). Guide to Management Ideas and Gurus. Profile Books, 322.
  15. Bezusov, A. T., Telezhenko L. M., Ustenko І. A. (2003). Patent 55945A Ukraїna, MKI7 A 23 L 2/02. Sposіb otrimannya neprozorih funkcіonal'nih napoїv. zayavniki і patentovlasniki Bezusov A. T., Telezhenko L. M., Ustenko І. A. № 2002076336; zayavl. 30.07.2002; opubl. 15.04.2003, 4.
  16. Ustenko, І. A. (2006). Tekhnologіya zbagachenih vіdnovlenih sokіv z m’yakottyu. Harchovі tekhnologії–2006. Odessa: ONAHT, 12.
  17. Kotler, P., Keller, K. (2011). Marketing Management. Pearson, 816.
  18. Alekseeva, A. I., Vasil'ev, Yu. V., Maleeva, A. V. et. al. (2006). Kompleksnyj ehkonomicheskij analiz hozyajstvennoj deyatel'nosti. Moscow: Finansy i statistika, 572.
  19. Com, M. (2004). Strategic Management. India, Dehli, 404.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-22

Як цитувати

Устенко, І. А. (2015). Застосування SWOT-аналізу при розробці та просуванні збагачених напоїв. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(10(74), 25–31. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39762

Номер

Розділ

Технології та обладнання харчових виробництв