Удосконалення моделей проведення експлуатаційних випробувань модернізованих тепловозів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39849Ключові слова:
оновлення парку тепловозів, модернізація локомотивів, експлуатаційні випробування, класифікація випробуваньАнотація
На основі описаної проблеми, пов’язаної з незадовільним технічним станом локомотивів на залізницях України, в статті запропоновано метод оновлення парку тягового рухомого складу, який заключається в модернізації існуючих тепловозів, що дозволить зекономити кошти на придбанні нових тепловозів. Ще одним з методів збереження низької вартості оновлення парку тепловозів є скорочення витрат на проведення випробувань, для чого запропоновано удосконалені методи експлуатаційних випробувань, які дозволяють проводити випробування згідно поставленої замовником випробувань мети, з контролем вузького кола параметрів роботи локомотива.
Посилання
- Ukrzalіznicja: koncentracіja resursіv na onovlennі parku lokomotivіv zalishaet'sja prіoritetnim zavdannjam na 2013 rіk. Available at: www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic /326193/
- Basov, G., Mishhenko, K. P. (2003). Razrabotka tipazha sovremennogo motorvagonnogo podvizhnogo sostava dlja ukrainskih zheleznyh dorog. Vіsnik SNU іm. V. Dalja, 9, Part I, 90–95.
- Kalabuhіn, Ju. (2008) Analіz suchasnogo stanu tjagovogo ruhomogo skladu zalіznic' Ukraini. Lokomotiv-inform. 11, 4–5.
- Basov, G. (2007). Udoskonalennja modeljuvannja organіzacіi obslugovuvannja motor-vagonnogo ruhomogo skladu. Zb. nauk. prac' UkrDAZT. 81, 26–31.
- Trihunkov, M. (1994). Kompleksnaja ocenka jeffektivnosti transportnogo proizvodstva. Zheleznodorozhnyj transport, 3, 56–61.
- Blohin, E., Gorobec, V. L., Sergienko, N. I. (2002). Metodichnі ta teoretichnі aspekti poetapnogo podovzhennja stroku sluzhbi tjagovogo ruhomogo skladu. Sb. nauch. tr. NGU, 15, 105–112.
- Gorobec, V., Zajcev, V. A. (2006). Metody ocenki i prodlenija sroka sluzhby tjagovogo podvizhnogo sostava Ukrainy. Vnedrenie naukoemkih tehnologij na magistral'nom i promyshlennom transporte: ІІ Nauchno-praktich. mezhdunar. konf. Alushta, 7.
- Obnovlenie parka teplovozov (2003). Zheleznye dorogi mira, 7, 34–39.
- Tartakovskij, E., Agulov, A. F., Falendysh, A. P., Ustenko, A. V., Ivanchenko, D. A., Basov, A. V. (2008). Rezul'taty jekspluatacionnyh ispytanij jelektronnyh reguljatorov na manevrovyh teplovozah. Tezisy dokladov IV nauchno-prakticheskoj mezhdunarodnoj konferencii «Vnedrenie naukoemkih tehnologij na magistral'nom i promyshlennom zheleznodorozhnom transporte», 5.
- Metodichnі vkazіvki z pіdgotovki і provedennja prijmal'nih viprobuvan' tjagovogo ruhomogo skladu ta jogo skladovih (2005). Kiiv.: «Shvidkij ruh», 80.
- Vasil'ev, F. (2002). Metody optimizacii. Faktorial Press, 824.
- Falendish, A., Zіnkіvskij, A. M., Kamchatnij, O. V. (2012). Model' porіvnjal'nih ekspluatacіjnih viprobuvan' modernіzovanih teplovozіv na ekonomіchnu efektivnіst'. Vіsnik Shіdnoukrains'kogo nacіonal'nogo unіversitetu іm. V. Dalja, 3 (174), 224–230.
- Zіn'kіvs'kij, A. (2012). Matematichna model' ekspluatacіjnih viprobuvan' modernіzovanih teplovozіv. Zbіrnik naukovih prac' III naukovo-praktichnoi konferencіi «Іnnovacіjnі tehnologіi na zalіznichnomu transportі». III mіzhnarodna naukovo-praktichna konferencіja. Tel'-Avіv (Іzrail'), 17–18.
- Ambarcumjan, K. (1986). Metody optimizacii kachestva, nadezhnosti ijeffektivnosti processov sozdanija i osvoenija novoj produkcii, 108.
- Matematicheskie modeli i metody reshenija zadach diskretnoj optimizacii (2003). Sergienko I. Kiev: Nauk. Dumka, 472.
- Burski, Z., Tarasińska, J., Sadkevič, R. (2003). The methodological aspects of using multifactoral analysis of variance in the examination of exploitation of engine sets. TEKA Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa III, 45–54.
- Mieczysław, D. (2003). Model testing of the diagnostic process. TEKA Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa III. 91 – 98.
- Starchenko, V., Pogidaev, V., Kolyakina, A., Ishchenko, N. (2011). Mathematical model to minimize operating costs. ТЕКА Кom. Mot. i Energ. Roln., 11B, 177–184.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Eduard Tartakovskyi, Anatoliy Falendysh, Artem Zinkivskyi, Sergey Mikheev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.