Удосконалення моделей проведення експлуатаційних випробувань модернізованих тепловозів

Автор(и)

  • Eduard Tartakovskyi Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-5739-0084
  • Anatoliy Falendysh Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Artem Zinkivskyi Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Sergey Mikheev Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39849

Ключові слова:

оновлення парку тепловозів, модернізація локомотивів, експлуатаційні випробування, класифікація випробувань

Анотація

На основі описаної проблеми, пов’язаної з незадовільним технічним станом локомотивів на залізницях України, в статті запропоновано метод оновлення парку тягового рухомого складу, який заключається в модернізації існуючих тепловозів, що дозволить зекономити кошти на придбанні нових тепловозів. Ще одним з методів збереження низької вартості оновлення парку тепловозів є скорочення витрат на проведення випробувань, для чого запропоновано удосконалені методи експлуатаційних випробувань, які дозволяють проводити випробування згідно поставленої замовником випробувань мети, з контролем вузького кола параметрів роботи локомотива.

Біографії авторів

Eduard Tartakovskyi, Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Професор, доктор технічних наук, завідувач кафедри

Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу»

Anatoliy Falendysh, Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра «Теплотехніка та теплові двигуни»

Artem Zinkivskyi, Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук

Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу»

Sergey Mikheev, Українська державна академія залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

аспірант

Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу»

Посилання

  1. Ukrzalіznicja: koncentracіja resursіv na onovlennі parku lokomotivіv zalishaet'sja prіoritetnim zavdannjam na 2013 rіk. Available at: www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic /326193/
  2. Basov, G., Mishhenko, K. P. (2003). Razrabotka tipazha sovremennogo motorvagonnogo podvizhnogo sostava dlja ukrainskih zheleznyh dorog. Vіsnik SNU іm. V. Dalja, 9, Part I, 90–95.
  3. Kalabuhіn, Ju. (2008) Analіz suchasnogo stanu tjagovogo ruhomogo skladu zalіznic' Ukraini. Lokomotiv-inform. 11, 4–5.
  4. Basov, G. (2007). Udoskonalennja modeljuvannja organіzacіi obslugovuvannja motor-vagonnogo ruhomogo skladu. Zb. nauk. prac' UkrDAZT. 81, 26–31.
  5. Trihunkov, M. (1994). Kompleksnaja ocenka jeffektivnosti transportnogo proizvodstva. Zheleznodorozhnyj transport, 3, 56–61.
  6. Blohin, E., Gorobec, V. L., Sergienko, N. I. (2002). Metodichnі ta teoretichnі aspekti poetapnogo podovzhennja stroku sluzhbi tjagovogo ruhomogo skladu. Sb. nauch. tr. NGU, 15, 105–112.
  7. Gorobec, V., Zajcev, V. A. (2006). Metody ocenki i prodlenija sroka sluzhby tjagovogo podvizhnogo sostava Ukrainy. Vnedrenie naukoemkih tehnologij na magistral'nom i promyshlennom transporte: ІІ Nauchno-praktich. mezhdunar. konf. Alushta, 7.
  8. Obnovlenie parka teplovozov (2003). Zheleznye dorogi mira, 7, 34–39.
  9. Tartakovskij, E., Agulov, A. F., Falendysh, A. P., Ustenko, A. V., Ivanchenko, D. A., Basov, A. V. (2008). Rezul'taty jekspluatacionnyh ispytanij jelektronnyh reguljatorov na manevrovyh teplovozah. Tezisy dokladov IV nauchno-prakticheskoj mezhdunarodnoj konferencii «Vnedrenie naukoemkih tehnologij na magistral'nom i promyshlennom zheleznodorozhnom transporte», 5.
  10. Metodichnі vkazіvki z pіdgotovki і provedennja prijmal'nih viprobuvan' tjagovogo ruhomogo skladu ta jogo skladovih (2005). Kiiv.: «Shvidkij ruh», 80.
  11. Vasil'ev, F. (2002). Metody optimizacii. Faktorial Press, 824.
  12. Falendish, A., Zіnkіvskij, A. M., Kamchatnij, O. V. (2012). Model' porіvnjal'nih ekspluatacіjnih viprobuvan' modernіzovanih teplovozіv na ekonomіchnu efektivnіst'. Vіsnik Shіdnoukrains'kogo nacіonal'nogo unіversitetu іm. V. Dalja, 3 (174), 224–230.
  13. Zіn'kіvs'kij, A. (2012). Matematichna model' ekspluatacіjnih viprobuvan' modernіzovanih teplovozіv. Zbіrnik naukovih prac' III naukovo-praktichnoi konferencіi «Іnnovacіjnі tehnologіi na zalіznichnomu transportі». III mіzhnarodna naukovo-praktichna konferencіja. Tel'-Avіv (Іzrail'), 17–18.
  14. Ambarcumjan, K. (1986). Metody optimizacii kachestva, nadezhnosti ijeffektivnosti processov sozdanija i osvoenija novoj produkcii, 108.
  15. Matematicheskie modeli i metody reshenija zadach diskretnoj optimizacii (2003). Sergienko I. Kiev: Nauk. Dumka, 472.
  16. Burski, Z., Tarasińska, J., Sadkevič, R. (2003). The methodological aspects of using multifactoral analysis of variance in the examination of exploitation of engine sets. TEKA Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa III, 45–54.
  17. Mieczysław, D. (2003). Model testing of the diagnostic process. TEKA Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa III. 91 – 98.
  18. Starchenko, V., Pogidaev, V., Kolyakina, A., Ishchenko, N. (2011). Mathematical model to minimize operating costs. ТЕКА Кom. Mot. i Energ. Roln., 11B, 177–184.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-20

Як цитувати

Tartakovskyi, E., Falendysh, A., Zinkivskyi, A., & Mikheev, S. (2015). Удосконалення моделей проведення експлуатаційних випробувань модернізованих тепловозів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(74), 26–31. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39849

Номер

Розділ

Процеси управління