Методи кластеризації та прогнозування у аналітичному модулі системи електронної комерції Magento

Автор(и)

  • Олеся Викторовна Осипчук Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Татьяна Борисовна Шатовская Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4001

Ключові слова:

Аналітичний модуль, електронна комерція, UML

Анотація

У роботі здійснено проектування і програмна реалізація аналітичного модуля системи електронної комерції Magento з підтримкою функцій інтелектуального аналізу даних, а саме: проведення аналізу ринкової ніші, прогнозування об'ємів продажів для фахівців відділу маркетингу торгової фірми

Біографії авторів

Олеся Викторовна Осипчук, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Магістрант

Кафедра Програмної інженерії

Татьяна Борисовна Шатовская, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра програмного забезпечення ЕОМ

Посилання

  1. Макарова, М. В. Електронна комерція [Текст] : посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. В. Макарова. – К. : Академія, 2002. – 272 с.
  2. Успенский, И. В. ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: Учеб. / И. В. Успенский – СПб. : СПГУЭиФ, 2003. – 197 с.
  3. Ванифатова, М. М. Системы маркетинговой информации: современные мировые тенденции развития и особенности российского рынка // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 1. – с. 59.
  4. Ойнер, О. К. Виртуальный маркетинг и его применение на отечественных предприятиях / О. К. Ойнер, Е. В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – №5.
  5. Magento eCommerce Platform for Growth [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.magentocommerce.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
  6. A powerful open source shopping cart system that is designed feature rish and user friendly [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.opencart.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
  7. osCommerce Open Source E-Commerce Solutions [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.oscommerce.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
  8. Zen Cart the art of e-commerce [Электронный ресурс] – Режим доступа: www.zen-cart.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
  9. Методы и модели анализа данных: OLAP и Data Mining / под ред. А. А. Барсегяна, М. С. Куприянова, В. В. Степаненко, И. И. Холода. – Спб. : БХВ Петербург, 2004. – 368 с.
  10. Фомин, Г. П. Математические методы и модели в коммерческой деятельности / Г. П. Фомин. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 544 с.
  11. Мамаева, З. М. Математические методы и модели в экономике. Часть 2. Эконометрика : учебно-методическое пособие / З. М. Мамаева. – Нижний Новгород: ННГУ, 2010. – 70 с.
  12. Глівенко, С. В. Економічне прогнозування: навчальний посібник / С. В. Глівенко, М. О. Соколов, О. М. Теліженко. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Суми : Видавництво «Університетська книга», 2001. – 207 с.
  13. Владимирова, Л. П. Прогнозирование и планирование в условиях рынка : учеб, пособие / Л.П. Владимирова; Рецензент: С. Р. Малютин. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательский дом «Дашков и К», 2001. – 308 с.
  14. Грейди Буч, Язык UML. Руководство пользователя / Грейди Буч, Джеймс Рамбо, Айвар Джекобсон: пер. с англ. А. А. Слинкин. – 2-е изд., стер. – М.: ДМК Пресс; Спб.: Питер, 2004. – 432 с.
  15. Леоненков А. В. Самоучитель UML / А. В. Леоненков. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 432 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Осипчук, О. В., & Шатовская, Т. Б. (2012). Методи кластеризації та прогнозування у аналітичному модулі системи електронної комерції Magento. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(57), 50–56. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4001

Номер

Розділ

Системи управління