Методи кластеризації та прогнозування у аналітичному модулі системи електронної комерції Magento
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4001Ключові слова:
Аналітичний модуль, електронна комерція, UMLАнотація
У роботі здійснено проектування і програмна реалізація аналітичного модуля системи електронної комерції Magento з підтримкою функцій інтелектуального аналізу даних, а саме: проведення аналізу ринкової ніші, прогнозування об'ємів продажів для фахівців відділу маркетингу торгової фірмиПосилання
- Макарова, М. В. Електронна комерція [Текст] : посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. В. Макарова. – К. : Академія, 2002. – 272 с.
- Успенский, И. В. ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: Учеб. / И. В. Успенский – СПб. : СПГУЭиФ, 2003. – 197 с.
- Ванифатова, М. М. Системы маркетинговой информации: современные мировые тенденции развития и особенности российского рынка // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 1. – с. 59.
- Ойнер, О. К. Виртуальный маркетинг и его применение на отечественных предприятиях / О. К. Ойнер, Е. В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – №5.
- Magento eCommerce Platform for Growth [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.magentocommerce.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
- A powerful open source shopping cart system that is designed feature rish and user friendly [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.opencart.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
- osCommerce Open Source E-Commerce Solutions [Электронный ресурс] – Режим доступа : www.oscommerce.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
- Zen Cart the art of e-commerce [Электронный ресурс] – Режим доступа: www.zen-cart.com – 08.05.2012 г. – Загл. с экрана.
- Методы и модели анализа данных: OLAP и Data Mining / под ред. А. А. Барсегяна, М. С. Куприянова, В. В. Степаненко, И. И. Холода. – Спб. : БХВ Петербург, 2004. – 368 с.
- Фомин, Г. П. Математические методы и модели в коммерческой деятельности / Г. П. Фомин. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 544 с.
- Мамаева, З. М. Математические методы и модели в экономике. Часть 2. Эконометрика : учебно-методическое пособие / З. М. Мамаева. – Нижний Новгород: ННГУ, 2010. – 70 с.
- Глівенко, С. В. Економічне прогнозування: навчальний посібник / С. В. Глівенко, М. О. Соколов, О. М. Теліженко. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Суми : Видавництво «Університетська книга», 2001. – 207 с.
- Владимирова, Л. П. Прогнозирование и планирование в условиях рынка : учеб, пособие / Л.П. Владимирова; Рецензент: С. Р. Малютин. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательский дом «Дашков и К», 2001. – 308 с.
- Грейди Буч, Язык UML. Руководство пользователя / Грейди Буч, Джеймс Рамбо, Айвар Джекобсон: пер. с англ. А. А. Слинкин. – 2-е изд., стер. – М.: ДМК Пресс; Спб.: Питер, 2004. – 432 с.
- Леоненков А. В. Самоучитель UML / А. В. Леоненков. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 432 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олеся Викторовна Осипчук, Татьяна Борисовна Шатовская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.