Підвищення ефективності функціонування промислової станції шляхом вдосконалення її конструкції

Автор(и)

  • Вячеслав Вікторович Журавель Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0001-7338-4584
  • Ірина Леонідівна Журавель Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-4405-6386

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.40402

Ключові слова:

промисловий залізничний транспорт, вагонопотік, імітаційне моделювання роботи станції, колійний розвиток

Анотація

Досліджено вхідні та вихідні вагонопотоки по станції П, зокрема порожні під навантаження концентрату та завантажені по відправленню. Визначено параметри розподілу відповідних випадкових величин. Виконано імітаційне моделювання роботи станції, на підставі якого встановлені основні причини затримок і ускладнень в роботі. Запропоновано з метою покращення показників функціонування станції вдосконалити конструкцію колійного розвитку, що дозволить зменшити тривалість маневрових пересувань і відповідні експлуатаційні витрати.

Біографії авторів

Вячеслав Вікторович Журавель, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010

Кандидат технічних наук

Кафедра «Станції та вузли»

Ірина Леонідівна Журавель, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010

Старший викладач

Кафедра «Управління експлуатаційною роботою»

Посилання

  1. Transportna strategіya Ukrainy na perіod do 2020 roku: rozporyadzhennya Kab. Mіnіstrіv Ukrainy vіd 20.10.2010. № 2174-r. Available at: http://zakon.rada.gov.ua
  2. Lomotko, D. V., Panchenko, N. M. (2012). Udoskonalennya vantazhnoyi roboti na mіstsyakh nezagalnogo koristuvannya v umovakh stantsіyi S. Zb. nauk. pr. UkrDAZT, 133, 74–78.
  3. Vernigora, R. V. (2012). Problems of the ukrainian industrial railway transport's work in modern conditions. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4/3 (58), 64–68. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/4236/3998
  4. Miletska, I. M. (2010). Doslіdzhennya pokaznikіv vantazhnoyi roboty na mіstsyakh nezagalnogo koristuvannya v umovakh pіdpriyemstva D. Zb. nauk. pr. UkrDAZT, 118, 220–225.
  5. Parunakyan, V. E., Dzhenchako, V. H. (2003). Sovershenstvovanie protsessa priema i obrabotki vagonopotoka s syrem gruzovoy stantsiey metallurgicheskogo zavoda v zimniy period. Visn. Priazov. derzh. tekhn. un-tu, 13, 272–275.
  6. Cheklov, V. F., Bobyk, G. V., Shekhovtsov, O. I., Naumenko, O. M. (2009). Udoskonalennya roboty VAT «TsZF» Oktyabrska» u vzayemodіyi zі stantsіyeyu primikannya Donetskoyi zalіznitsі. Zalizn. transp. Ukrainy, 4, 47–50.
  7. Kyzym, O. V., Cheklov, V. F., Kutsenko, D. V. (2006). Optymizatsiya vzayemodiyi vantazhnoyi stantsiyi ta pidyiznoyi koliyi koksokhimichnoho zavodu na osnovi resursozberihaiuchykh tekhnolohiy. Zb. nauk. pr. Don. inst. zalizn. Transp, 5, 62–67.
  8. Zapara, V. M., Lysenko, A. O. (2011). Analiz stanu roboty pry vzayemodiyi stantsiyi prymykannia Chumakove i pidyiznoyi koliyi TOV «TsZF «Chumakivska»». Zb. nauk. pr. UkrDAZT, 120, 23–28.
  9. Leshchinskiy, E. (1977). Imitatsionnoe modelyrovanye na zheleznodorozhnom transporte. Moskva: Transport, 175.
  10. Korobyova, R. G., Kozachenko, D. M., Vernigora, R. V. (2008). Programniy kompleks dlya іmіtatsіynogo modelyuvannya roboti zalіznichnikh stantsіy na osnovі dobovogo planu-grafіku. Zalizn. transp. Ukrainy, 4, 18–20.
  11. Kozachenko, D. M., Zhuravel, I. L., Pasіchniy, O. M. (2013). Programnі zasobi dlya funktsіonalnogo modelyuvannya zalіznichnikh stantsіy. Zb. nauk. pr. Don. inst. zalizn. transp., 36, 25–23.
  12. Guoquan, L., Masai, M., Naoki, A., Taro, T. (2007). Environmental load reduction due to modal shift resulting from improvements to railway freight stations (puti povysheniya effektivnosti zheleznykh dorog). Quarterly Report of RTRI, 48 (4), 207–214. doi: 10.2219/rtriqr.48.207
  13. Verlan, A. I., Kozachenko, D. N., Shepeta, A. M. (2012). Sovershenstvovanie organizatsii vagonopotokov v logisticheskoy tsepi postavki zheleznorudnogo syrya s Poltavskogo GOKa v transportnyy uzel TIS. Transportni systemy i tekhnologіyi perevezen: zb. nauk. pr. DNUZT, 3, 15–19.
  14. Forkenbrock, D. J. (2001). Comparison of external costs of rail and truck freight transportation. Transportation Research. Part A: Policy and Practice, 35/4, 321–337. doi: 10.1016/s0965-8564(99)00061-0
  15. Kenkel, P., Henneberry, S., Agustini. H. N. (2004). An Economic Analysis Of Uit-Train Facility Investment. Sel. Paper prepared for presentation at the Southern Agr. Economics Assoc. Annu. Meet. (14.02–18.02.2004, Tulsa). Available at: http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/34748/1/sp04ke02.pdf
  16. Osminin, A. T., Groshev, V. M., Nikiforova, O. A. (2008). Otsenka effektivnosti marshrutizatsii s mest pogruzki. Zh.-d. transport, 1, 62–65.
  17. Verkhovykh, G. V., Osminin, A. T., Boykova, L. A., Nikiforova, O. A. (2006). Effektivnost formirovaniya otpravitelskikh marshrutov na federalnykh putyakh OAO «RZhD». Ekonomika zheleznykh dorog, 9, 78–83.
  18. Anykeeva-Naumenko, L. O. (2014). Metody povysheniya effektivnosti ispolzovaniya vagonov gruzovogo parka na zheleznodorozhnom transporte. Moskow, 190.
  19. Kozachenko, D. M., Zhuravel, I. L., Levitskiy, I. Yu. (2014). Normuvannya trivalostі vikonannya manevrovikh peresuvan z vrakhuvannyam obmezhennya shvidkostі rukhu na okremikh elementakh pryamuvannya sostavіv. Zalizn. transp. Ukrainy, 6 (109), 30–36.
  20. Metodychni vkazivky z rozrakhunku norm chasu na manevrovi roboty, yaki vikonuyutsya na zaliznychnomu transporti: zatv. nakazom Ukrzaliznytsi 25. 03. 2003. № 72-TsZ. Kyiv, 82.
  21. Metodicheskie ukazaniya po raschetu norm vremeni na manevrovye raboty, vypolnyaemye na zheleznodorozhnom transporte: utverzhdeny TsZ MPS RF 19. 03. 1998. Moskva, 84.
  22. Belošević, I., Ivić, M., Kosijer, M. (2012). Conditions for simultaneous formation of multigroup freight trains. Gradevinar, 7 (64), 553–563.
  23. Rassõlkin, A., Hõimoja H. (2012). Calculation of the Traction Effort of Switching Locomotive. 11th International Symposium «Topical Problems in the Field of Electrical and Power Engineering» (Tallinn University of Technology), 61–65.
  24. Zhuravel, V. V. (2014). Doslіdzhennya protsesu postachannya sirovini na metalurgіyne pіdpriyemstvo. Transportni systemy ta tekhnologіyi perevezen: zb. nauk. pr. DNUZT, 7, 20–26.
  25. Zhuravel, V. V., Zhuravel, I. L. (2012). Doslіdzhennya poyizdo- ta vagonopotokіv gіrnicho-zbagachuvalnogo kombіnatu. Transportni systemy ta tekhnologіyi perevezen: zb. nauk. pr. DNUZT, 4, 35–39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-20

Як цитувати

Журавель, В. В., & Журавель, І. Л. (2015). Підвищення ефективності функціонування промислової станції шляхом вдосконалення її конструкції. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(74), 61–67. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.40402

Номер

Розділ

Процеси управління