ЗМЕНШЕННЯ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ В КОНТАКТНІЙ МЕРЕЖІ ЗА РАХУНОК ОПТИМІЗАЦІЇ ВІДСТАНІ МІЖ ПОЇЗДАМИ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4072Ключові слова:
енергозбереження, втрати потужності, контактна мережаАнотація
Запропонований метод зменшення втрат потужності в контактній мережі за рахунок оптимізації відстані між поїздами, обгрунтований вибір математичного методу оптимізації відстаней між поїздами по критерію мінімуму втрат потужності в контактній мережі.
Посилання
- Доманский, В.Т. Энергетическая стратегия железных дорог [Текст] / В.Т. Доманский, В.В. Корниенко, А.В. Котельников // Столичный экспресс.-2006.-№№7.-С.24-28.
- Котельников, А.В. Энергетическая стратегия железных дорог России [Текст] / А.В. Котельников // Железные дороги мира.-2005.-№2.-С.16-23.
- Розробка концепції енергетичної стратегії Укрзалізниці на період до 2010 р. та на перспективу до 2020 р. [Текст]: звіт з НДР / кер. В.Г. Сиченко. - ДР 10106U005700; Інв.-Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2006.-48с.
- Корнієнко, В.В. Електрифікація залізниць. Світові тенденції і перспективи (аналітичний огляд) [Текст] / В.В. Корнієнко , О.В. Котельников, В.Т. Доманський .-К:Транспорт України, 2004.-198с.
- Мямлін, С.В. Аспекти політики енергозбереження в тягових системах залізничного транспорту [Текст] / С.В. Мямлін, В.Г. Кузнецов, В.Г. Сиченко // Материалы I международной научно-практической конференции "Энергосбережение на железнодорожном транспорте".-2010.-п. Мисхор: ДНУЗТ.- С.13-18.
- Доманская, Г.А. Энергосберегающие технологии тягового электроснабжения железных дорог с учетом режимов работы питающих их энергосистем [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук 05.22.09 / Г. А. Доманская. – Д.:, 2007. – 25 с.
- Мирошниченко, Р.И. Режимы работы электрифицированных участков [Текст] / Р.И. Мирошниченко - М. : Транспорт, 1982. – 207 с.
- Марквардт, К.Г.Электроснабжение электрифицированных железных дорог [Текст] / К.Г. Марквардт.-М: Транспорт,1982.-528с.
- Митрофанов, А.Н. Моделирование процессов прогнозирования и управления электропотреблением тяги поездов [Текст] / А.Н. Митрофанов; Самарская гос. акад. путей сообщения. - Самара. - 2005, -168 с.
- Кузнецов, В.Г. Исследование факторов, определяющих величину потерь мощности в тяговой сети [Текст] / В.Г. Кузнецов, К.А. Калашников // Вісник Національного технічного університету «ХПІ» – 2012. – № 18. – С. 62-67.
- Правила технічної експлуатації залізниць України / Київ: 2002р.
- Пантелеев, А.В. Методы оптимизации в примерах и задачах [Текст] / А.В. Пантелеев, Т.А. Летова. – М.: Высшая школа, 2005. – 544 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Константин Алексеевич Калашников
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.