ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СТРУКТУРНОГО АНАЛІЗУ ФОРМ КОСТЮМУ ДЛЯ СУЧАСНИХ САПР ОДЯГУ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4210Ключові слова:
структура одягу, структурний аналіз форми костюму, САПР.Анотація
Обґрунтовано використання методу структурного аналізу форм костюму для сучасних САПР одягу. Використання даного методу дозволяє підвищити якість взаємодії між дизайнером та конструктором в умовах серійного та масового виробництва одягу.Посилання
- Козлова, Т.В. Художественное проектирование костюма [Текст] / Т.В. Козлова - М.: Легкая и пищевая промышленность, 1982. - 144 с.
- Козлова, Т.В. Стиль в костюме ХХ века. Учебное пособие для ВУЗов [Текст] / Т.В. Козлова, Е.В. Ильечева. - М.: МГТУ им. А.Н. Косыгина, 2003. - 160 с.
- Матузова, Е.М. Разработка конструкций женских швейных изделий по моделям [Текст] / Е.М. Матузова, Р.И. Соколова, Н.С. Гончарук. - Изд. 2-е., испр. и доп. - М.: Легкая и пищевая промышленность, 1983. - 224 с., ил.
- Чупріна, Н.В. Актуальність та роль системно-структурного аналізу при прогнозуванні форми костюма [Текст] / Н.В. Чупріна // Вісник Технологічного університету Поділля. – 2003. –Ч.1, № 1. - С. 47-50.
- Косенко, О.І. Аналіз графічних матеріалів для проведення структурного аналізу костюму і художній системі формоутворення “колекція”. Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв [Текст]: зб. Наук. пр./ за ред. Даниленко В.Я. - Х.: ХДАДМ, 2011. - 216 с. (Мистецтвознавство: № 1)., С. 17 – 21.
- Маркелова, И. Д. Пространственно-геометрическое формообразование в костюме [Текст]: дис. ... канд. техн. наук / И.Д. Маркелова - М., 2005. - 188 с.
- Белько, Т. В. Бионические принципы формообразования костюма [Текст]: дис. ... док. техн. наук / Т.В. Белько - М., 2006.- 342 с.
- Афанасьева, Н. В. Разработка информационного обеспечения визуальных образов систем ”женская фигура - модель пальто” [Текст]: дис.... канд. техн. наук / Н.В. Афанасьева Ив., 2007. - 274 с.
- Гетманцева, В.В. Автоматизированный модуль “Распознавание творческого эскиза одежды” [Текст] / В.В. Гетманцева / / САПР и графика. – 2008, № 6. - С. 111-112.
- Устин, В.Б. Композиция в дизайне. Методические основы композиционно- художественного формообразования в дизайнерском творчестве: учебное пособие. - 2-е изд., уточненное и доп./ В.Б. Устин. - М.: АСТ: Астрель, 2007. - 239, [1]с.: ил.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Вікторівна Залкінд, Оксана Ігорівна Косенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.