Обґрунтування вибору вантажного автомобіля за критерієм мінімізації психофізіологічного навантаження на водія
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42127Ключові слова:
вантажний автомобіль, техніко-експлуатаційні властивості, психофізіологічне навантаження, ергономічні властивості, метод профілівАнотація
Обґрунтовано вибір ефективного вантажного автомобіля за допомогою методу профілів. Проаналізовані техніко-експлуатаційні, ергономічні, динамічні, екологічні та силові властивості транспортних засобів. Розроблена методика для прийняття управлінського рішення з оновлення рухомого складу автопідприємства при умові забезпечення мінімізації психофізіологічного навантаження на водія при виконанні транспортної роботи з перевезення вантажу.
Посилання
- Han, S., Hong, S. (2003). A systematic approach for coupling user satisfaction with product design. Ergonomics, 46 (13-14), 1441–1461. doi: 10.1080/00140130310001610928
- Fatkhutdinov, R. А. (2000). Konkurentnosposobnost: ekonomika, strategiya, upravleniye. Мoscow: INFRA-М, 312.
- Bayley, M., Curtis, B., Lupton, K., Wright, C. (2004). Vehicle aesthetics and their impact on the pedestrian environment. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 9 (6), 437–450. doi: 10.1016/j.trd.2004.08.002
- Grujicic, M., Pandurangan, B., Xie, X., Gramopadhye, A. K., Wagner, D., Ozen, M. (2010). Musculoskeletal computational analysis of the influence of car-seat design/adjustments on long-distance driving fatigue. International Journal of Industrial Ergonomics, 40 (3), 345–355. doi: 10.1016/j.ergon.2010.01.002
- Funakoshi, M., Taoda, K., Tsujimura, H., Nishiyama, K. (2004). Measurement of wholebody vibration in taxi divers. Applied Ergonomics, 46 (2), 119–124.
- Kolich, M., Taboun, S. (2004). Ergonomics modelling and evaluation of automobile seat comfort. Ergonomics, 47 (8), 841–863. doi: 10.1080/0014013042000193273
- Arens, E., Xu, T., Miura, K., Hui, Z., Fountain, M., Bauman, F. (1998). A study of occupant cooling by personally controlled air movement. Energy and Buildings, 27 (1), 45–59. doi: 10.1016/s0378-7788(97)00025-x
- Goryev, А. E. (2008). Gruzovye avtomobilnye perevozki. 5th edition. Мoscow: Izdatelskiy tsentr «Akademiya», 288.
- Faskhiev, Kh. A., Krakhmalyova, А. V. (2004). Otsenka urovnya konkurentosposobnosti gruzovykh avtomobiley I ikh dvigateley. Marketing v Rossii I za rubezhom, 5, 3–16.
- Faskhiev, Kh. A., Kostin, I. М. (2002). Tekhniko-ekonomicheskaya otsenka gruzovykh avtomobiley pri razrabotke. Naberezhnyye Chelny: Izd-vo KamPI, 480.
- Faskhiev, Kh. A. (2001). Analiz metodov otsenki kachestva i konkurentosposobnosti gruzovykh avtomobiley. Metody menedzhmenta kachestva, 3, 24–28; 4, 21–26.
- Saati, T., Kerns, К. (1991). Analiticheskoe planirovanie. Organizatsiya sistem. Мoscow: Radio i svyuaz, 224.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Сергій Іванович Чеберячко, Олег Валентинович Дерюгін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.