Обґрунтування вибору вантажного автомобіля за критерієм мінімізації психофізіологічного навантаження на водія

Автор(и)

  • Олег Валентинович Дерюгін Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет» пр. Карла Маркса 19, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005, Україна
  • Сергій Іванович Чеберячко Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет» пр. Карла Маркса 19, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42127

Ключові слова:

вантажний автомобіль, техніко-експлуатаційні властивості, психофізіологічне навантаження, ергономічні властивості, метод профілів

Анотація

Обґрунтовано вибір ефективного вантажного автомобіля за допомогою методу профілів. Проаналізовані техніко-експлуатаційні, ергономічні, динамічні, екологічні та силові властивості транспортних засобів. Розроблена методика для прийняття управлінського рішення з оновлення рухомого складу автопідприємства при умові забезпечення мінімізації психофізіологічного навантаження на водія при виконанні транспортної роботи з перевезення вантажу.

Біографії авторів

Олег Валентинович Дерюгін, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет» пр. Карла Маркса 19, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра Управління на транспорті

Сергій Іванович Чеберячко, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет» пр. Карла Маркса 19, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра аерології і охорони праці

Посилання

  1. Han, S., Hong, S. (2003). A systematic approach for coupling user satisfaction with product design. Ergonomics, 46 (13-14), 1441–1461. doi: 10.1080/00140130310001610928
  2. Fatkhutdinov, R. А. (2000). Konkurentnosposobnost: ekonomika, strategiya, upravleniye. Мoscow: INFRA-М, 312.
  3. Bayley, M., Curtis, B., Lupton, K., Wright, C. (2004). Vehicle aesthetics and their impact on the pedestrian environment. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 9 (6), 437–450. doi: 10.1016/j.trd.2004.08.002
  4. Grujicic, M., Pandurangan, B., Xie, X., Gramopadhye, A. K., Wagner, D., Ozen, M. (2010). Musculoskeletal computational analysis of the influence of car-seat design/adjustments on long-distance driving fatigue. International Journal of Industrial Ergonomics, 40 (3), 345–355. doi: 10.1016/j.ergon.2010.01.002
  5. Funakoshi, M., Taoda, K., Tsujimura, H., Nishiyama, K. (2004). Measurement of wholebody vibration in taxi divers. Applied Ergonomics, 46 (2), 119–124.
  6. Kolich, M., Taboun, S. (2004). Ergonomics modelling and evaluation of automobile seat comfort. Ergonomics, 47 (8), 841–863. doi: 10.1080/0014013042000193273
  7. Arens, E., Xu, T., Miura, K., Hui, Z., Fountain, M., Bauman, F. (1998). A study of occupant cooling by personally controlled air movement. Energy and Buildings, 27 (1), 45–59. doi: 10.1016/s0378-7788(97)00025-x
  8. Goryev, А. E. (2008). Gruzovye avtomobilnye perevozki. 5th edition. Мoscow: Izdatelskiy tsentr «Akademiya», 288.
  9. Faskhiev, Kh. A., Krakhmalyova, А. V. (2004). Otsenka urovnya konkurentosposobnosti gruzovykh avtomobiley I ikh dvigateley. Marketing v Rossii I za rubezhom, 5, 3–16.
  10. Faskhiev, Kh. A., Kostin, I. М. (2002). Tekhniko-ekonomicheskaya otsenka gruzovykh avtomobiley pri razrabotke. Naberezhnyye Chelny: Izd-vo KamPI, 480.
  11. Faskhiev, Kh. A. (2001). Analiz metodov otsenki kachestva i konkurentosposobnosti gruzovykh avtomobiley. Metody menedzhmenta kachestva, 3, 24–28; 4, 21–26.
  12. Saati, T., Kerns, К. (1991). Analiticheskoe planirovanie. Organizatsiya sistem. Мoscow: Radio i svyuaz, 224.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-29

Як цитувати

Дерюгін, О. В., & Чеберячко, С. І. (2015). Обґрунтування вибору вантажного автомобіля за критерієм мінімізації психофізіологічного навантаження на водія. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(75), 15–22. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42127

Номер

Розділ

Процеси управління