Використання інформаціоних характеристик в моделях сприйняття водієем дорожньої обстановки

Автор(и)

  • Надежда Ивановна Кульбашная Харківський національний університет міського господарства імені А. Н. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-1551-1500
  • Ирина Эдуардовна Линник Харківський національний університет міського господарства імені А. Н. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8972-3250

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42480

Ключові слова:

теорія інформації, дорожня обстановка, передатна функція, сприйняття, водій, імпульсна функція

Анотація

Пропонується подальший розвиток теорії інформації в моделі сприйняття водієм дорожньої обстановки. В цій моделі процес направленого формування середовища руху шляхом регулювання швидкості руху розглядається як динамічний процес змінення відносної організації поля сприйняття водія. З цією метою використовується передатна функція водія, вирішення якої створюється на основі перетворювання Лапласа.

Біографії авторів

Надежда Ивановна Кульбашная, Харківський національний університет міського господарства імені А. Н. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач

Кафедра електричного транспорту

Ирина Эдуардовна Линник, Харківський національний університет міського господарства імені А. Н. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра міського будівництва

Посилання

  1. Gray, R. M. (2011). Entropy and Information Theory. Springer, 409. doi: 10.1007/978-1-4419-7970-4
  2. Marek, J., Sten, T. (1977).Traffic environment and the driver. Driver behavior and training in international perspective. Springfield: Thomas, 248.
  3. Csiszar, I., Katona G., Tardos, G. (Eds.) (2007). Entropy, Search, Complexity. Springer, 264.
  4. Cover, Т. М., Thomas, J. A. (2006). Elements of Information Theory. Wiley-interscience, 748.
  5. Gavrilov, E. V., Gridchin, A. M., Rauhen, V. N. (1998). Systematic design of roads: the manual. Belgorod: Publishing house of the DIA, Part 1, 138.
  6. Kovalenko, L. A. (2003). Throughput Estimation two-lane highways with regard to the behaviour of drivers. Kiev: NTU, 20.
  7. Krespо, Н. (1991). The Planning of measures to improve the level of convenience of traffic on two-lane highways. Kharkov: HADI, 278.
  8. Sarksyan, M. V. (2003). Doskonalenia methods psychologiczna I primatologia regulowany of Shvidkoy movement on avtomobilnyj roads. Kharkov: HADI, 20.
  9. Golovanenko, N. C. (1986). Assessment of the ergonomic quality of roads and traffic conditions. Kharkov: HADI, 25.
  10. Förster, G. Self-regulating system (1964). Moscow: Mir, 5–23.
  11. Shannon, K. (1963). Work on information theory in Cybernetics. Moscow: Publishing house of foreign literature, 830.
  12. Ashbу, W. R. (1957). An Introduction to Cybernetics London: Chapman & Hall, 295.
  13. Eliasmith, C., Anderson, C. H. (2002). Neural Engineering: Computation, Representation, and Dynamics in Neurobiological Systems. The MIT Press, 326.
  14. Polyak, B. T. (2009). Research on automatic control theory. Probl. Upr., 3.1, 13–18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-29

Як цитувати

Кульбашная, Н. И., & Линник, И. Э. (2015). Використання інформаціоних характеристик в моделях сприйняття водієем дорожньої обстановки. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(75), 27–32. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42480

Номер

Розділ

Процеси управління