Розробка моделі розподілу обсягів перевезень пасажирів між видами приміського транспорту
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43381Ключові слова:
транспортне обслуговування, приміське сполучення, вид транспорту, обсяг перевезень, параметри перевезенняАнотація
Досліджено закономірності розподілу обсягу перевезень пасажирів між залізничним та автомобільним транспортом у приміському сполученні. Встановлено вплив параметрів транспортного процесу на вибір пасажирами виду транспорту. Розроблено регресійну модель зміни частки пасажирів, що віддають перевагу автомобільному транспорту від загального обсягу перевезень у приміському сполученні.
Посилання
- Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow: Vysshaja school, 535.
- Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129
- Schmöcker, J.-D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001
- Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
- Nuzzolo, A., Russo, F., & Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149
- Tong, C. O., Wong, S. C. (1999). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. ATR, 33 (3), 371–388. doi: 10.1002/atr.5670330307
- Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, 33 (5), 351–368. doi: 10.1016/s0191-2615(98)00040-x
- Transportna systema Ukrayiny. Available at: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
- Mironenko, V. K., Gaba, V. V., Matsyuk, V. I., Grushevska, T. M., Kosciusko, V. P. (2014). Naturnі doslіdzhennya that matematichnі modelі primіskih pasazhirskih transported. Naukoemnі tehnologіi, 24, 496–502.
- Butko, T. V. (2009) Udoskonalennya tehnologіi organіzatsіi primіskih transported. Collection Naukova Pratzen ukrainskoi derzhavnoi academy zaliznicnovo transport, 102, 15–23.
- Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.
- Osnovy organizacii prigorodnogo passazhirskogo dvizhenija. Available at: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html
- Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469.
- Rodaschuk, G. Y. (2013) Optimіzatsіya marshrutnoi merezhi transported to pasazhirіv sіlskoi mіstsevostі. Collection Naukova Pratzen VNAU, 4 (81), 186–195.
- Spirin, I. V. (2003). Organizacija i upravlenie passazhirskimi avtomobil'nymi perevozkami. Moscow: Academy, 400.
- Gudkov, V. A., Mirotin, L. B., Velmozhin, A. V., Shiryaev, S. A. (2004). Passazhirskie avtomobil'nye perevozki. Moscow: Hotline – Telecom, 448.
- Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev: Vysshaja school, 232.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юрий Александрович Давидич, Тетяна Михайлівна Григорова, Віктор Костянтинович Доля
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.