Розробка моделі розподілу обсягів перевезень пасажирів між видами приміського транспорту

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна
  • Юрий Александрович Давидич Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43381

Ключові слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, вид транспорту, обсяг перевезень, параметри перевезення

Анотація

Досліджено закономірності розподілу обсягу перевезень пасажирів між залізничним та автомобільним транспортом у приміському сполученні. Встановлено вплив параметрів транспортного процесу на вибір пасажирами виду транспорту. Розроблено регресійну модель зміни частки пасажирів, що віддають перевагу автомобільному транспорту від загального обсягу перевезень у приміському сполученні.

Біографії авторів

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрий Александрович Давидич, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow: Vysshaja school, 535.
  2. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129
  3. Schmöcker, J.-D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001
  4. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
  5. Nuzzolo, A., Russo, F., & Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149
  6. Tong, C. O., Wong, S. C. (1999). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. ATR, 33 (3), 371–388. doi: 10.1002/atr.5670330307
  7. Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, 33 (5), 351–368. doi: 10.1016/s0191-2615(98)00040-x
  8. Transportna systema Ukrayiny. Available at: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
  9. Mironenko, V. K., Gaba, V. V., Matsyuk, V. I., Grushevska, T. M., Kosciusko, V. P. (2014). Naturnі doslіdzhennya that matematichnі modelі primіskih pasazhirskih transported. Naukoemnі tehnologіi, 24, 496–502.
  10. Butko, T. V. (2009) Udoskonalennya tehnologіi organіzatsіi primіskih transported. Collection Naukova Pratzen ukrainskoi derzhavnoi academy zaliznicnovo transport, 102, 15–23.
  11. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.
  12. Osnovy organizacii prigorodnogo passazhirskogo dvizhenija. Available at: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html
  13. Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469.
  14. Rodaschuk, G. Y. (2013) Optimіzatsіya marshrutnoi merezhi transported to pasazhirіv sіlskoi mіstsevostі. Collection Naukova Pratzen VNAU, 4 (81), 186–195.
  15. Spirin, I. V. (2003). Organizacija i upravlenie passazhirskimi avtomobil'nymi perevozkami. Moscow: Academy, 400.
  16. Gudkov, V. A., Mirotin, L. B., Velmozhin, A. V., Shiryaev, S. A. (2004). Passazhirskie avtomobil'nye perevozki. Moscow: Hotline – Telecom, 448.
  17. Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev: Vysshaja school, 232.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-29

Як цитувати

Григорова, Т. М., Давидич, Ю. А., & Доля, В. К. (2015). Розробка моделі розподілу обсягів перевезень пасажирів між видами приміського транспорту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(75), 10–14. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43381

Номер

Розділ

Процеси управління