Метод демпфування коливань вантажу з динамічною корекцією довжини підвісу для контейнерних перевантажувачів

Автор(и)

  • Виктор Владимирович Бушер Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-3268-7519
  • Николай Иосифович Муха Одеська національна морська академія вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-2923-6733
  • Анатолий Иванович Шестака Одеська національна морська академія вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43405

Ключові слова:

демпфування коливань, спостерігач механізму переміщення з підтягуючими тросами, корекція довжини підвісу

Анотація

Запропоновано метод демпфування коливань підвішеного на канаті вантажу при суміщенні операцій горизонтального переміщення по двох координатах і підйому/спуску вантажу. Спостерігач механізму переміщення і підтягуючих тросів та динамічна корекція довжини підвісу забезпечують інваріантність до співвідношення мас і компенсацію похибок визначення параметрів вантажу без використання датчиків положення. 

Біографії авторів

Виктор Владимирович Бушер, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Доцент, доктор технічних наук,

Кафедра електромеханічних систем з комп’ютерним управлінням

Николай Иосифович Муха, Одеська національна морська академія вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Доцент, кандидат технічних наук

Кафедра судової електромеханіки и електротехніки

Анатолий Иванович Шестака, Одеська національна морська академія вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Старший викладач

Кафедра судової електромеханіки и електротехніки

Посилання

  1. Busher, V. V., Melnikova, L. V. (2000). Analiz i sravnenie razlichnyih sposobov dempfirovaniya kolebaniy podveshennogo na kanate gruza [Analysis and Comparison of Different Methods of Damping Suspended on a Rope Cargo]. Problemyi Sozdaniya Novyih Mashin i Tehnologiy. Nauchnyie Trudyi KGPI, Kremenchug, 1/2000 (8), 236–240. Available at: http://aep.at.ua/load/1-1-0-353 [in Russian]
  2. Gerasimyak, R. P., Busher, V. V., Melnikova, L. V. (2000). Matematicheskaya model elektromehanicheskoy sistemy mehanizma peredvizheniya krana s podveshennym gruzom pri optimalnom upravlenii [Mathematical Model of the Crane Electromechanical System with a Suspended load in the Optimal Control]. Vestnik Hersonskogo Gosudarstvennogo Tehniches-kogo Univesiteta, 2(8), 74–76. [in Russian]
  3. Busher, V., Melnikova, L., Shestaka, A. (2015). Optimizatsiya upravleniya elektroprivodami konteynernogo peregruzhatelya pri sovmestnoy rabote mehanizmov [Optimization control of container cranes electric drives at coordinated operation of the mechanisms]. Elektrotehnicheskie i kompyuternyie sistemy, 17 (93), 23–28. Available at: http://etks.opu.ua/?fetch=articles&with=info&id=627 [in Russian]
  4. Unbehauen, H., Regelungstechnik, I. (2007). Klassische Verfahren zur Analyse und Synthese Linearer Kontinuierlicher Regelsysteme. Fuzzy-Regelsysteme, 20. [in Germany]
  5. Akira, A. (2011). Anti-sway control for overhead cranes using neural networks. International Journal of Innovative Computing, Information and Control, 7 (B), 4251–4262.
  6. Kim, Y., Hong, K., Sul, S. (2004). Anti-Sway Control of Container Cranes: Inclinometer, Observer, and State Feedback. International Journal of Control, Automation, and Systems. 2 (4), 435–449.
  7. Miyata, N., Nishioka, M. (2010). Development of Feedforward Anti-Sway Control for Highly efficient and Safety Crane Operation. Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Technical Review. 38 (2), 73–77.
  8. Suh, J.-H., Lee, J.-W., Lee, Y.-J., Lee, K.-S. (2005). Anti-sway position control of an automated transfer crane based on neural network predictive PID controller. Journal of Mechanical Science and Technology, 19 (2), 505–519. doi: 10.1007/bf02916173
  9. Ngoa, Q., Tranb, T., Hongc, K. (2012). Anti-Sway Control of Container Cranes in the Presence of Friction. International Journal of Innovative Management, Information & Production, 3 (4), 7–14.
  10. Raubar, E., Vrancic, D. (2012). Anti-Sway System for Ship-to-Shore Cranes. Journal of Mechanical Engineering, 58 (5), 338–344. doi: 10.5545/sv-jme.2010.127

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-24

Як цитувати

Бушер, В. В., Муха, Н. И., & Шестака, А. И. (2015). Метод демпфування коливань вантажу з динамічною корекцією довжини підвісу для контейнерних перевантажувачів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(7(75), 58–63. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43405

Номер

Розділ

Прикладна механіка