Комп’ютерне моделювання динаміки несучої конструкції кузова вагона при перевезенні залізничним поромом
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43749Ключові слова:
вагон, динаміка вагона, навантаження конструкції, залізнично-водний транспорт, залізнично-поромні перевезенняАнотація
В статті наведені результати комп’ютерного моделювання динаміки несучої конструкції кузова вагона при перевезенні залізничним поромом в умовах хвилювання моря. Отримано величини прискорень, які діють на кузова вагонів, розміщених відносно палуб залізничного порому. Результати проведеного дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки руху вагонів посередництвом залізничних поромів морем, а також підвищенню ефективності залізнично-поромних перевезень.
Посилання
- Viznyak, R. I., Lovskaya, A. A. (2013). Utochnenie velichin usiliy, kotoryie deystvuyut na kuzova vagonov pri ih perevozke zheleznodorozhnyimi paromami. Vestnik VNIIZhTa, 2, 20–27.
- Zemlezin, I. N. (1970). Metodika rascheta i issledovaniya sil, deystvuyuschih na vagon pri transportirovke na morskih paromah. Moscow: Transport, 104.
- Normyi dlya rascheta i proektirovaniya vagonov zheleznyih dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnyih) (1996). Moscwo: GosNIIV–VNIIZhT, 319.
- Nastavlenie po krepleniyu gruza dlya t/h “Petrovsk” PR. № 002SNF001 – LMPL – 805 (2005). Official edition. Odessa: MIB, 52.
- New livery for tarmac wagons (2011). Online,17, 2.
- Our freight wagons (2013). DB Schenker, 113.
- Freight cars major metals (2015). Trains, 20.
- Tracks Across the Gulf (2012). Marine Technology, 50–53.
- Andersson, E., Berg, M., StichelRail, S. (2007). Vehicle Dynamics. KTH Railway Technology, Stockholm.
- Wickens, A. H. (1999). The dynamics of railway vehicle – From Stephenson to Carter, Proc. Instn. Mech. Engrs. 212 (Part F), 209–217.
- Shimanskiy, Yu. A. (1963). Dinamicheskiy raschet sudovyih konstruktsiy. Lviv: Gosudarstvennoe izdatelstvo sudostoritelnoy promyishlennosti, 444.
- Kryilov, A. N. (1938). Kachka korablya. Moscow: Voenizdat.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Альона Олександрівна Ловська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.