Деякі результати дослідження роботи суднового дизеля при використанні газоконденсатних палив

Автор(и)

  • Гаджи Мирза оглы Бабаев Азербайджанська державна морська академія пр. З. Алієвої, 18, м. Баку, Азербайджан, Аз1000, Азербайджан

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.44385

Ключові слова:

суднові дизелі, дизельне паливо, моторне паливо, топковий мазут, газовий конденсат

Анотація

У статті розглядається порівняльний аналіз основних фізико-хімічних властивостей різних палив, у тому числі сумішей важкого дизельного палива і газового конденсату. В результаті досліджень встановлено, що суміші газового конденсату (ГК) з температурою початку кипіння (нагрівання) не менше 1200С і топкового мазуту (М) з температурою спалаху не менше 1300С при концентрації 15 % ГК + 85 % М відповідає вимозі морського Регістру і їх можна використовувати на суднових дизелях.

Біографія автора

Гаджи Мирза оглы Бабаев, Азербайджанська державна морська академія пр. З. Алієвої, 18, м. Баку, Азербайджан, Аз1000

Старший викладач

Кафедра «Суднові енергетичні установки»

Посилання

  1. Gapirov, A. D. (1988). Vlijanie frakcionnogo sostava gazokondensatnyh dizel'nyh topliv na jendotermicheskie pokazateli processa samovosplamenenija dizelja. Tashkent.
  2. Lavrik, A. N. (1989). Jekonomija topliv za schet primenenija gazovyh kondensatov Vostochnoj Sibiri pri jekspluatacii dvigatelej traktorov i avtomobilej. Leningrad-Pushkin.
  3. Stavrov, A. P., Lavrik, A. N. et. al. (1979). Ispol'zovanie gazovyh kondensatov Zapadnoj Sibiri v kachestve topliva dlja dizelej. Himija i tehnologija topliv i masel, 5, 34–36.
  4. Sviridov, Ju. B., P'jadichev, Je. V. (1974). Ob ispol'zovanii gazovyh kondensatov dlja raboty dizelej. Trudy CNITA, 60, 28–37.
  5. Sviridov, Ju. B., P'jadichev, Je. V., Gil', L. I. (1974). Isledovanie raboty avtomo¬bil'nyh dizelej na smesjah vyktul'skogo kondensata s dizel'nym toplivom. Trudy CNITA, 61, 32–37.
  6. Mutalibov, A. A. (1974). Osobennosti raboty avtomobil'nogo transporta respublik Srednej Azii na mestnyh vidah topliva. Izd-vo «Uzbekistan», Tashkent, 176.
  7. Kukushkin, A. A., Azev, V. S., Gerasimova, G. N., Aprelenko, V. M., Kirsanov, A. I. (1985). Gazovye kondensaty kak toplivo dlja dizel'nyh dvigatelej. Himija i tehnologija topliv i masel, 11, 20–22.
  8. Ahmedov, N. G. (2003). Issledovanie jeffektivnosti ispol'zovanija gazovyh kon¬densatov mestorozhdenii Azerbajdzhanskogo sektora Kaspijskogo morja v kachestve topliva dlja dizel'nyh dvigatelej. Baku, AzTU.
  9. Alieva, R. B., Miralamov, G. F. (2000). Gazovye kondensaty. Baku, Zaman, 328.
  10. Somov, V. A., Ishhuk, Ju. G. (1984). Sudovye mnogotoplivnye dvigateli. Lviv: Sudostroenie, 240.
  11. Ismailov, A. Sh., Babaev, G. M., Tairov, Sh. M. (2005). Uvelichenie temperatury vspyshki topliva, izgotovlennogo na osnove gazovogo kondensata. Sbornik nauchnyh trudov Azerbajdzhanskoj Gosudarstvennoj Morskoj Akademii, 3, 38–40.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-29

Як цитувати

Бабаев, Г. М. о. (2015). Деякі результати дослідження роботи суднового дизеля при використанні газоконденсатних палив. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(8(75), 40–43. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.44385

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання