Зниження технологічних ризиків гіперзвукової аеронавігації

Автор(и)

  • Владимир Владимирович Карачун Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», пр-т. Перемоги, 37, м. Київ, 03056, Україна
  • Виктория Николаевна Мельник Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна https://orcid.org/0000-0002-0004-7218

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.47787

Ключові слова:

гіперзвукові технології, інерціальні сенсори, проникаюче акустичне випромінювання, імпедансна фаза, похибка

Анотація

Розкритий механізм появи акустичної похибки інерціального сенсора з поплавковим рідинностатичним підвісом, спричиненої прецесією рухомої частини приладу відносно вихідної осі під дією Ейлерових сил інерції, а також зумовленої гіроскопічною реакцією на виникнення моментів сил інерції Коріоліса. Окреслена межа геометричного резонансу і здійснено чисельний аналіз додаткової похибки автономного позиціонування, який формує технологічний ризик.

Біографії авторів

Владимир Владимирович Карачун, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», пр-т. Перемоги, 37, м. Київ, 03056

Доктор технічних наук, професор

Кафедра біотехніки та інженерії

Виктория Николаевна Мельник, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри 

Кафедра біотехніки та інженерії

Посилання

  1. Kulyk, M. S., Mel’nyck, V. M., Karachun, V. V., Ladogubets, N. V. (2015). Suborbital and Atmospheric Hypersound Technologies. Kiev, Ukraine: NАU, 328.
  2. Karachun, V. V., Ladogubets, N. V., Mel’nyck, V. M. (2014). Supersonic aircraft. Kiev, Ukraine: NАU, 240.
  3. Mel’nyck, V. M. Float gyroscope. Ukrainian Patent No. 85150. 11 Nov. 20013, 1.
  4. Winter, F. H., Van der Binder, F.R. (2003). 100 years of flight: a chronicle of aerospace history, 1903-2003. Reston, Virginia: American Institute of Aeronautics and Astronautics, 524.
  5. Barbour, N. M. (2010). Inertial Navigation Sensors. Cambridge, 10.
  6. Nwe, T. T. (2008). Application of an Inertial Navigation System to the Quad-rotor UAV using MEMS Sensors. Engineering and Technology, 42, 578–582.
  7. Woodman, O. J. (2007). An introduction to inertial navigation. Cambridge, 37.
  8. Le Manh Hung, V. (2009). Indoor Navigation System for Handheld Devices. Worcester, 198.
  9. Nasiri, S. A. (2004). Critical Review of MEMS Gyroscopes Technology and Commercialization Status. California, 8.
  10. Karachun, V. V, Shibetskij V. Y. (2012). Passive methods of error reduction of floating gyroscope under the N-wave. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/7 (59), 8–10. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/4149/3912
  11. Zaborov, V. I. (1962). The theory of insulation walling. Moscow, USSR: Stroyizdat, 116.
  12. Heng, M., Erkorkmaz, K. (2010). Design of a NURBS interpolator with minimal feed fluctuation and continuous feed modulation capability. International Journal of Machine Tools and Manufacture, 50 (3), 281–293. doi: 10.1016/j.ijmachtools.2009.11.005

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-19

Як цитувати

Карачун, В. В., & Мельник, В. Н. (2015). Зниження технологічних ризиків гіперзвукової аеронавігації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7(76), 57–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.47787

Номер

Розділ

Прикладна механіка