Формалізація технології організації групових поїздів оперативного призначення

Автор(и)

  • Тетяна Василівна Бутько Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-6707-4552
  • Андрій Володимирович Прохорченко Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0003-3123-5024
  • Андрій Миколайович Киман залізнична станція Знам'янка Одеська залізниця Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-6054-8356

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.47886

Ключові слова:

транспорт, оперативне управління, план формування поїздів, вагонопотік, груповий поїзд, генетичний алгоритм

Анотація

Робота присвячена удосконаленню процедури корегування плану формування поїздів на основі формалізації технології організації групових поїздів оперативного призначення. Розроблено математичну модель, яка дозволяє вибирати раціональний маршрут об’єднання груп вагонів для організації погоджених групових поїздів зі змінними сполученнями груп вагонів на сітьовому рівні. Для рішення даної математичної моделі запропоновано застосувати генетичний алгоритм.

Біографії авторів

Тетяна Василівна Бутько, Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Андрій Володимирович Прохорченко, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент
Кафедра управління експлуатаційною роботою

Андрій Миколайович Киман, залізнична станція Знам'янка Одеська залізниця Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166

Головний інженер

Здобувач

Кафедра управління вантажною і комерційною роботою

Посилання

  1. Mechanisms for efficient use and development potential of the transport system of Ukraine (2014). The National Institute for Strategic Studies, 60.
  2. Butko, T. V., Lomotko, D. V., Prokhorchenko, A. V., Oliinyk, K. O. (2009)/ Formation freight logistics technology advancement by rigid filaments train schedule. Collection of scientific works UkrDAZT, 78, 71–75.
  3. Tikhomirov, I. G, Sytsko, P. A., Soil, P. S., et. al. (1979). Organization of traffic on the railways. Part2. Executive. School, 224.
  4. Prokhorchenko, A. V., Yevreimov, R. O. (2010). Improving the technology of polygon-based network organization of group trains for tough schedule. Collection of scientific works UkrDAZT, 114, 192–196.
  5. Bozhko, M. P., Mazurenko, O. O. (2011). Analysis of the impact of operational formation dvohrupnyh trains on individual performance plan for the formation of technical stations. Collection of scientific works Transport systems and transport technology, 2, 22–30.
  6. Zahliadymov, D. P., Petrov, A. P., Serheev, E. S. (1964). Organization of traffic on the railway: the book for colleges. Transport, 543.
  7. Luhovtsov, M. N., Kekysh, N. A. (2007). Relationship calculation methods gridiron gridiron approaches to improve them. Scientific and practical journal Bulletin of the Belarusian State University of Transport Science and Transportation, 1/2, 71–74.
  8. Heydenreich, T. Lahrmann, M. (2010). How to save wagonload freight. Railway Gazette International, 126–129.
  9. Bodin, L. D., Golden, B. L., Schuster, A. D., Romig, W. (1980). A model for the blocking of trains. Transportation Research Part B: Methodological, 14 (1-2), 115–120. doi: 10.1016/0191-2615(80)90037-5
  10. Gorman, M. F. (1998). The freight railroad operating plan problem. Ann. Oper. Res, 78, 51–69.
  11. Newton, H. N., Barnhart, C., Vance, P. H. (1998). Constructing Railroad Blocking Plans to Minimize Handling Costs. Transportation Science, 32 (4), 330–345. doi: 10.1287/trsc.32.4.330
  12. Ahuja, R. K., Jha, K. C., Liu, J. (2007). Solving Real-Life Railroad Blocking Problems. Interfaces, 37 (5), 404–419. doi: 10.1287/inte.1070.0295
  13. Hasany, R. M. Shafahi, Y., Kazemi, S. F. (2013). A comprehensive formulation for railroad blocking problem. In ECMS. Proceedings 27th European Conference on Modelling and Simulation, 758–763. doi: 10.7148/2013-0758
  14. Harari, F. (1973). Graph theory. Nauka, 300.
  15. Prokhorchenko, A. V. (2013). Conceptual approaches to the management of railway infrastructure capacity in a competitive transport market. Railway Transport of Ukraine, 3/4, 63–65.
  16. Rutkowski, D., Pilinsky, M., Rutkowski, L. (2004). Neural networks, genetic algorithms and fuzzy systems. Hotline – Telecom, 452.
  17. Dijkstra, E. W. (1959). A note on two problems in connexion with graphs. Numerische Mathematik, 1 (1), 269–271. doi: 10.1007/bf01386390

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-22

Як цитувати

Бутько, Т. В., Прохорченко, А. В., & Киман, А. М. (2015). Формалізація технології організації групових поїздів оперативного призначення. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(76), 38–43. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.47886

Номер

Розділ

Процеси управління