Формалізація технології організації групових поїздів оперативного призначення
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.47886Ключові слова:
транспорт, оперативне управління, план формування поїздів, вагонопотік, груповий поїзд, генетичний алгоритмАнотація
Робота присвячена удосконаленню процедури корегування плану формування поїздів на основі формалізації технології організації групових поїздів оперативного призначення. Розроблено математичну модель, яка дозволяє вибирати раціональний маршрут об’єднання груп вагонів для організації погоджених групових поїздів зі змінними сполученнями груп вагонів на сітьовому рівні. Для рішення даної математичної моделі запропоновано застосувати генетичний алгоритм.
Посилання
- Mechanisms for efficient use and development potential of the transport system of Ukraine (2014). The National Institute for Strategic Studies, 60.
- Butko, T. V., Lomotko, D. V., Prokhorchenko, A. V., Oliinyk, K. O. (2009)/ Formation freight logistics technology advancement by rigid filaments train schedule. Collection of scientific works UkrDAZT, 78, 71–75.
- Tikhomirov, I. G, Sytsko, P. A., Soil, P. S., et. al. (1979). Organization of traffic on the railways. Part2. Executive. School, 224.
- Prokhorchenko, A. V., Yevreimov, R. O. (2010). Improving the technology of polygon-based network organization of group trains for tough schedule. Collection of scientific works UkrDAZT, 114, 192–196.
- Bozhko, M. P., Mazurenko, O. O. (2011). Analysis of the impact of operational formation dvohrupnyh trains on individual performance plan for the formation of technical stations. Collection of scientific works Transport systems and transport technology, 2, 22–30.
- Zahliadymov, D. P., Petrov, A. P., Serheev, E. S. (1964). Organization of traffic on the railway: the book for colleges. Transport, 543.
- Luhovtsov, M. N., Kekysh, N. A. (2007). Relationship calculation methods gridiron gridiron approaches to improve them. Scientific and practical journal Bulletin of the Belarusian State University of Transport Science and Transportation, 1/2, 71–74.
- Heydenreich, T. Lahrmann, M. (2010). How to save wagonload freight. Railway Gazette International, 126–129.
- Bodin, L. D., Golden, B. L., Schuster, A. D., Romig, W. (1980). A model for the blocking of trains. Transportation Research Part B: Methodological, 14 (1-2), 115–120. doi: 10.1016/0191-2615(80)90037-5
- Gorman, M. F. (1998). The freight railroad operating plan problem. Ann. Oper. Res, 78, 51–69.
- Newton, H. N., Barnhart, C., Vance, P. H. (1998). Constructing Railroad Blocking Plans to Minimize Handling Costs. Transportation Science, 32 (4), 330–345. doi: 10.1287/trsc.32.4.330
- Ahuja, R. K., Jha, K. C., Liu, J. (2007). Solving Real-Life Railroad Blocking Problems. Interfaces, 37 (5), 404–419. doi: 10.1287/inte.1070.0295
- Hasany, R. M. Shafahi, Y., Kazemi, S. F. (2013). A comprehensive formulation for railroad blocking problem. In ECMS. Proceedings 27th European Conference on Modelling and Simulation, 758–763. doi: 10.7148/2013-0758
- Harari, F. (1973). Graph theory. Nauka, 300.
- Prokhorchenko, A. V. (2013). Conceptual approaches to the management of railway infrastructure capacity in a competitive transport market. Railway Transport of Ukraine, 3/4, 63–65.
- Rutkowski, D., Pilinsky, M., Rutkowski, L. (2004). Neural networks, genetic algorithms and fuzzy systems. Hotline – Telecom, 452.
- Dijkstra, E. W. (1959). A note on two problems in connexion with graphs. Numerische Mathematik, 1 (1), 269–271. doi: 10.1007/bf01386390
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Андрій Володимирович Прохорченко, Тетяна Василівна Бутько, Андрій Миколайович Киман
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.