Індивідуалізація самостійної роботи студентів на основі інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.48240Ключові слова:
самостійна робота студентів, інформаційна технологія, індивідуальні траєкторії, прогнозування, продукційно-фреймові моделіАнотація
Наведено опис моделей і методів інформаційної технології формування індивідуальних траєкторій самостійної роботи студентів з метою індивідуалізації процесу навчання, підвищення успішності студентів за рахунок раціонального і цілеспрямованого використання часу, відведеного на самостійну роботу. Запропоновано алгоритм, що дозволяє автоматизувати формування змісту самостійної роботи кожного студента. Наведені результати підтверджують ефективність використання запропонованої технології.
Посилання
- Lamb, R. L., Vallett, D. B., Akmal, T., Baldwin, K. (2014). A computational modeling of student cognitive processes in science education. Computers & Education, 79, 116–125. doi: 10.1016/j.compedu.2014.07.014
- Stoyanova, L. Y. (2010). The Learning Process Management in E-learning Environment in the Technology School "Electronic Systems" Associated with the Technical University of Sofia. Technological Developments in Education and Automation, 271–274. doi: 10.1007/978-90-481-3656-8_50
- Osetrin, K. E., Pianykh, Е. G. (2011). Information Technology in the organization of independent work of students. Vestnik TSPU, 13, 210–213.
- Fazlollahtabar, H., Mahdavi, I. (2009). User/tutor optimal learning path in e-learning using comprehensive neuro-fuzzy approach. Educational Research Review, 4 (2), 142–155. doi: 10.1016/j.edurev.2009.02.001
- Dias, S. B., Diniz, J. A. (2013). FuzzyQoI model: A fuzzy logic-based modelling of users' quality of interaction with a learning management system under blended learning. Computers & Education, 69, 38–59. doi: 10.1016/j.compedu.2013.06.016
- Lupo, T. (2013). A fuzzy ServQual based method for reliable measurements of education quality in Italian higher education area. Expert Systems with Applications, 40 (17), 7096–7110. doi: 10.1016/j.eswa.2013.06.045
- Chen, S.-M., Li, T.-S. (2013). Evaluating students’ answerscripts based on interval-valued intuitionistic fuzzy sets. Information Sciences, 235, 308–322. doi: 10.1016/j.ins.2012.12.031
- Kwok, R. C. W., Ma, J., Vogel, D., Zhou, D. (2001). Collaborative assessment in education: an application of a fuzzy GSS. Information & Management, 39 (3), 243–253. doi: 10.1016/s0378-7206(01)00093-3
- Problems integrating national institutions of higher education in the European educational environment: Proceedings of the international scientific and technical conference. Vol. 2 (2012). Kharkov: Fort, 136.
- Shevchenko, V. А. (2013). Testing the effectiveness of student learning using methods of nonparametric statistics. Vestnik KhNAHU, 60, 18–21.
- Meteshkin, К. А., Shevchenko, V. А. (2012). Vague understanding of students clusterization results. Public information and computer integrated technologies, 56, 162–168.
- Shevchenko, V. А. (2015). Information technology of forming individual trajectories of independent students work. Vestnik NTU «KhPI», 21 (1130), 76–83.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Виктория Александровна Шевченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.