Індивідуалізація самостійної роботи студентів на основі інформаційних технологій

Автор(и)

  • Виктория Александровна Шевченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харьков, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.48240

Ключові слова:

самостійна робота студентів, інформаційна технологія, індивідуальні траєкторії, прогнозування, продукційно-фреймові моделі

Анотація

Наведено опис моделей і методів інформаційної технології формування індивідуальних траєкторій самостійної роботи студентів з метою індивідуалізації процесу навчання, підвищення успішності студентів за рахунок раціонального і цілеспрямованого використання часу, відведеного на самостійну роботу. Запропоновано алгоритм, що дозволяє автоматизувати формування змісту самостійної роботи кожного студента. Наведені результати підтверджують ефективність використання запропонованої технології.

Біографія автора

Виктория Александровна Шевченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харьков, Україна, 61002

Кандидат технічних наук

Кафедра інформаційних технологій і мехатроніки

Посилання

  1. Lamb, R. L., Vallett, D. B., Akmal, T., Baldwin, K. (2014). A computational modeling of student cognitive processes in science education. Computers & Education, 79, 116–125. doi: 10.1016/j.compedu.2014.07.014
  2. Stoyanova, L. Y. (2010). The Learning Process Management in E-learning Environment in the Technology School "Electronic Systems" Associated with the Technical University of Sofia. Technological Developments in Education and Automation, 271–274. doi: 10.1007/978-90-481-3656-8_50
  3. Osetrin, K. E., Pianykh, Е. G. (2011). Information Technology in the organization of independent work of students. Vestnik TSPU, 13, 210–213.
  4. Fazlollahtabar, H., Mahdavi, I. (2009). User/tutor optimal learning path in e-learning using comprehensive neuro-fuzzy approach. Educational Research Review, 4 (2), 142–155. doi: 10.1016/j.edurev.2009.02.001
  5. Dias, S. B., Diniz, J. A. (2013). FuzzyQoI model: A fuzzy logic-based modelling of users' quality of interaction with a learning management system under blended learning. Computers & Education, 69, 38–59. doi: 10.1016/j.compedu.2013.06.016
  6. Lupo, T. (2013). A fuzzy ServQual based method for reliable measurements of education quality in Italian higher education area. Expert Systems with Applications, 40 (17), 7096–7110. doi: 10.1016/j.eswa.2013.06.045
  7. Chen, S.-M., Li, T.-S. (2013). Evaluating students’ answerscripts based on interval-valued intuitionistic fuzzy sets. Information Sciences, 235, 308–322. doi: 10.1016/j.ins.2012.12.031
  8. Kwok, R. C. W., Ma, J., Vogel, D., Zhou, D. (2001). Collaborative assessment in education: an application of a fuzzy GSS. Information & Management, 39 (3), 243–253. doi: 10.1016/s0378-7206(01)00093-3
  9. Problems integrating national institutions of higher education in the European educational environment: Proceedings of the international scientific and technical conference. Vol. 2 (2012). Kharkov: Fort, 136.
  10. Shevchenko, V. А. (2013). Testing the effectiveness of student learning using methods of nonparametric statistics. Vestnik KhNAHU, 60, 18–21.
  11. Meteshkin, К. А., Shevchenko, V. А. (2012). Vague understanding of students clusterization results. Public information and computer integrated technologies, 56, 162–168.
  12. Shevchenko, V. А. (2015). Information technology of forming individual trajectories of independent students work. Vestnik NTU «KhPI», 21 (1130), 76–83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-25

Як цитувати

Шевченко, В. А. (2015). Індивідуалізація самостійної роботи студентів на основі інформаційних технологій. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(76), 22–30. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.48240