Автоматичний моніторинг технічного стану корпусу судна в процесі його експлуатації
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.50613Ключові слова:
корпус судна, технічний стан, коерцитиметричний моніторингАнотація
Дослідження присвячено експериментальному визначенню критичних зон максимальних значень механічних напружень в суднових корпусних конструкціях. За допомогою коерцитиметричного моніторингу визначені осередки підвищених значень механічних напружень корпусів досліджуваних суден. Встановлено, що впровадження на морських суднах автоматичного моніторингу технічного стану в процесі їх експлуатації дозволить збільшити надійність і безпеку роботи морського флоту.
Посилання
- The register of ships. The official website of the Shipping Register of Ukraine. Available at: http://www.shipregister.ua (Last accessed 16.09.2015).
- Tomashevskij, V. T., Pashin, V. M., Aleksandrov, V. L. et. al.; Tomashevskij, V. T., Pashin, V. M. (Eds.) (2004). Mechanical Engineering. Encyclopedia. Calculation and design of machines. Section IV. Ships and vessels. T. IV-20. Design and construction of ships, vessels and ocean technology funds. SPb.: Politehnica, 882.
- Maksimadzhi, A. I. (1988). To Captain about the ship’s hull strength: Handbook. Leningrad, USSR: Sudostroyeniye, 224.
- Pavlenko, L. V., Kozyr, L. A. (2002). Features of bulk carriers operation: Textbook. Odessa: LATSTAR, 80.
- Barabanov, N. V., Ivanov, N. A., Novikov, V. V., Shemendyuk, G. P. (1989). Damage and ways to improve ship designs. Leningrad, USSR: Sudostroyeniye, 256.
- Bilokurets, A. O. (2015). Guidance on renewal of inland and mixed navigation ships. Kyiv: The Shipping Register of Ukraine, 32.
- Rawson, K., Tupper, E. (2001). The ship girder. Basic Ship Theory, Oxford: Elsevier Butterworth-Heinemann, 177–236. doi: 10.1016/b978-075065398-5/50009-1
- Vhanmane, S.,Bhattacharya, B. (2008). Estimation of ultimate hull girder strength with initial imperfections. Ships and Offshore Structures, 3 (3), 149–158. doi: 10.1080/17445300802204389
- Common Structural Rules for Bulk Carriers (2006). The official website of the International association of classification societies. Available at: http://www.iacs.org.uk/ (Last accessed 16.09.2015).
- MSC/Circ.646. Recommendations for the fitting of Hull Stress Monitoring Systems (1994). The official website of the International marine organization. Available at: http://www.imo.org/ (Last accessed 16.09.2015).
- Investigation Report on Structural Safety of Large Container Ships, September (2014). The official website of the Nippon Kaiji Kyokai (Class NK). Available at: http://www.classnk.or.jp/ (Last accessed 16.09.2015).
- Hull Stress Monitoring System «HULLMOS». The official website of company ROUVARI OY (Finland). Available at: http://www.rouvari.fi/ (Last accessed 16.09.2015).
- The fiber optic hull stress monitoring system «SENSFIB». The official website of company Light Structures AS (Norwegian). Available at: http://www.lightstructures.no/ (Last accessed 16.09.2015).
- Hull Condition Monitoring System «HMON». The official website of WEIR-JONES GROUP (Canada). Available at: http://www.weir-jones.com/ (Last accessed 22.08.2015).
- Integrated Marine Monitoring System. The official website of BMT Scientific Marine Services (USA). Available at: http://www.scimar.com/ (Last accessed 22.08.2015).
- Ştefănescu, D. M. (2011). Handbook of Force Transducers. Springer Berlin Heidelberg, 612. doi: 10.1007/978-3-642-18296-9
- Krohn, D. A., MacDougall, W., Mendez, A. (2014). Fiber Optic Sensors: Fundamentals and Applications. Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers, 317. doi: 10.1117/3.1002910
- Miroshnikov, V. V., Zavalniuk, O. P., Nesterenko, V. B. (2015). Control of the general hull’s strength. Kherson: Grin’ D. S., 108.
- Papanikolaou, A. (2014). Ship Design. Methodologies of Preliminary Design. Springer Netherlands, 628. doi: 10.1007/978-94-017-8751-2
- Eyres, D. J., M. Sc., F.R.I.N.A. (2007). Ship Construction. Decks, hatches, and superstructures. Springer, 209–225. doi: 10.1016/B978-075068070-7/50021-9
- Nesterenko, V. B., Uchanin V. M., Zavalniuk, O. P., Bezlyud'ko, G. Ya. (2013). A method of monitoring the technical condition of bearing elements of ship structures. Kyiv: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 2, 4.
- Zavalniuk, O. P., Uchanin V. M. (2014). A method of monitoring the technical condition of bearing elements of the ship construction. Kyiv: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 14, 4.
- Magnetic structurescopes (coercimeters) MC-04H-2. The official website of the Special Scientific Engineering company. Available at: http://www.snr-ndt.com/ (Last accessed 16.09.2015).
- Eyres, D. J., M. Sc., F.R.I.N.A. (2007). Ship Construction. Steels. Springer, 42–49 doi: 10.1016/B978-075068070-7/50006-2
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ольга Петровна Завальнюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.