Дослідження регулярності руху маршрутних таксі у пікові години доби
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51361Ключові слова:
автобусна зупинка, тривалість очікування, висока частота руху, групове прибуття автобусівАнотація
Досліджено регулярність руху маршрутних таксі на зупинках з високою частотою руху м. Запоріжжя (Україна) у пікові години доби. Визначені оцінки відносної нерегулярності руху та середньої тривалості очікування пасажира на зупинці для окремих маршрутів. Запропоновано теоретичний підхід до розрахунку цих оцінок з урахуванням можливого прибуття транспортних засобів групами.
Посилання
- Strathman, J. G., Hopper, J. R. (1993). Empirical analysis of bus transit on-time performance. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 27 (2), 93–100. doi: 10.1016/0965-8564(93)90065-s
- Gershenson, C., Pineda, L. A. (2009). Why Does Public Transport Not Arrive on Time? The Pervasiveness of Equal Headway Instability. PLoS ONE, 4 (10), 10. doi: 10.1371/journal.pone.0007292
- Adamski, A., Turnau, A. (1998). Simulation support tool for real-time dispatching control in public transport. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 32 (2), 73–87. doi: 10.1016/s0965-8564(97)00019-0
- Dziekan, K., Kottenhoff, K. (2007). Dynamic at-stop real-time information displays for public transport: effects on customers. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 41 (6), 489–501. doi: 10.1016/j.tra.2006.11.006
- Kepaptsoglou, K., Karlaftis, M. (2009). Transit Route Network Design Problem: Review. Journal of transportation engineering, 135 (8), 491–505. doi: 10.1061/(asce)0733-947x(2009)135:8(491)
- Liu, Y., Bunker, J., Ferreira, L. (2010). Transit Users’ Route‐Choice Modelling in Transit Assignment: A Review. Transport Reviews, 30 (6), 753–769. doi: 10.1080/01441641003744261
- Chen, X., Yu, L., Zhang, Y., Guo, J. (2009). Analyzing urban bus service reliability at the stop, route, and network levels. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 43 (8), 722–734. doi: 10.1016/j.tra.2009.07.006
- Ruan, M., Lin, J. (2009). An investigation of bus headway regularity and service performance in Chicago bus transit system. In Transport Chicago, Annual Conf., 14.
- Zyl’bertal’, A. H. (1932). Tramvaynoe khozyaystvo. Moscow-Leningrad: OGYZ-Stroiyzdat, 304.
- Vasylenko, T. E., Fesenko, D. V., Dul'nyavka, O. Y. (2009). Doslidzhennya rozpodilu chasu ochikuvannya pasazhyramy na avtobusy na sumisniy dilyantsi marshrutiv. Visti avtomobil'no-dorozhn'oho instytutu, 2 (9), 206–214.
- Horbachov, P. F., Kopytkov D. M. (2007). Doslidzhennya intervalu rukhu na mis'komu avtobusnomu marshruti. Komunal'ne hospodarstvo mist : naukovo-tekhnichnyy zbirnyk, 76, 336–343.
- Horbachov, P. F., Chyzhyk, V. M. (2012). Doslidzhennya chasu ochikuvannya pasazhyriv na zupynochnykh punktakh mis'koho pasazhyrs'koho transportu. Avtomobil’nyi transport, 30, 134–138.
- Horbachov, P. F., Makarychev, O. V., Chyzhyk, V. M. (2013). Otsenka vremeny ozhydanyya pry razlychnykh sposobakh orhanyzatsyy dvyzhenyya transportnykh sredstv na marshrute. Avtomobilnyi transport, 33, 82–86.
- Chen, W., Yang, C., Feng, F., Chen, Z. (2012). An Improved Model for Headway-Based Bus Service Unreliability Prevention with Vehicle Load Capacity Constraint at Bus Stops. Discrete Dynamics in Nature and Society, 2012, 1–13. doi: 10.1155/2012/313518
- Yang, Y., Gerstle, D., Widhalm, P., Bauer, D., Gonzalez, M. (2013). Potential of Low-Frequency Automated Vehicle Location Data for Monitoring and Control of Bus Performance. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2351, 54–64. doi: 10.3141/2351-07
- Mishalani, R., McCord, M., Wirtz, J. (2006). Passenger Wait Time Perceptions at Bus Stops: Empirical Results and Impact on Evaluating Real - Time Bus Arrival Information. JPT, 9 (2), 89–106. doi: 10.5038/2375-0901.9.2.5
- Ceder, A. (2007). Public transit planning and operation: theory, modeling and practice. Elsevier, Butterworth-Heinemann, 626.
- Efremov, I. S., Kobozev, V. M, Yudin V. A. (1980). Teoryia horodskykh passazhyrskykh perevozok. M.: Vysshaya shkola, 535.
- Venttsel', E. S. (1999). Teoryia veroyatnostey. Moscow: Vysshaya shkola, 576.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олексій Феліксович Кузькін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.