Дослідження регулярності руху маршрутних таксі у пікові години доби

Автор(и)

  • Олексій Феліксович Кузькін Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0002-3160-1285

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51361

Ключові слова:

автобусна зупинка, тривалість очікування, висока частота руху, групове прибуття автобусів

Анотація

Досліджено регулярність руху маршрутних таксі на зупинках з високою частотою руху м. Запоріжжя (Україна) у пікові години доби. Визначені оцінки відносної нерегулярності руху та середньої тривалості очікування пасажира на зупинці для окремих маршрутів. Запропоновано теоретичний підхід до розрахунку цих оцінок з урахуванням можливого прибуття транспортних засобів групами.

Біографія автора

Олексій Феліксович Кузькін, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Strathman, J. G., Hopper, J. R. (1993). Empirical analysis of bus transit on-time performance. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 27 (2), 93–100. doi: 10.1016/0965-8564(93)90065-s
  2. Gershenson, C., Pineda, L. A. (2009). Why Does Public Transport Not Arrive on Time? The Pervasiveness of Equal Headway Instability. PLoS ONE, 4 (10), 10. doi: 10.1371/journal.pone.0007292
  3. Adamski, A., Turnau, A. (1998). Simulation support tool for real-time dispatching control in public transport. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 32 (2), 73–87. doi: 10.1016/s0965-8564(97)00019-0
  4. Dziekan, K., Kottenhoff, K. (2007). Dynamic at-stop real-time information displays for public transport: effects on customers. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 41 (6), 489–501. doi: 10.1016/j.tra.2006.11.006
  5. Kepaptsoglou, K., Karlaftis, M. (2009). Transit Route Network Design Problem: Review. Journal of transportation engineering, 135 (8), 491–505. doi: 10.1061/(asce)0733-947x(2009)135:8(491)
  6. Liu, Y., Bunker, J., Ferreira, L. (2010). Transit Users’ Route‐Choice Modelling in Transit Assignment: A Review. Transport Reviews, 30 (6), 753–769. doi: 10.1080/01441641003744261
  7. Chen, X., Yu, L., Zhang, Y., Guo, J. (2009). Analyzing urban bus service reliability at the stop, route, and network levels. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 43 (8), 722–734. doi: 10.1016/j.tra.2009.07.006
  8. Ruan, M., Lin, J. (2009). An investigation of bus headway regularity and service performance in Chicago bus transit system. In Transport Chicago, Annual Conf., 14.
  9. Zyl’bertal’, A. H. (1932). Tramvaynoe khozyaystvo. Moscow-Leningrad: OGYZ-Stroiyzdat, 304.
  10. Vasylenko, T. E., Fesenko, D. V., Dul'nyavka, O. Y. (2009). Doslidzhennya rozpodilu chasu ochikuvannya pasazhyramy na avtobusy na sumisniy dilyantsi marshrutiv. Visti avtomobil'no-dorozhn'oho instytutu, 2 (9), 206–214.
  11. Horbachov, P. F., Kopytkov D. M. (2007). Doslidzhennya intervalu rukhu na mis'komu avtobusnomu marshruti. Komunal'ne hospodarstvo mist : naukovo-tekhnichnyy zbirnyk, 76, 336–343.
  12. Horbachov, P. F., Chyzhyk, V. M. (2012). Doslidzhennya chasu ochikuvannya pasazhyriv na zupynochnykh punktakh mis'koho pasazhyrs'koho transportu. Avtomobil’nyi transport, 30, 134–138.
  13. Horbachov, P. F., Makarychev, O. V., Chyzhyk, V. M. (2013). Otsenka vremeny ozhydanyya pry razlychnykh sposobakh orhanyzatsyy dvyzhenyya transportnykh sredstv na marshrute. Avtomobilnyi transport, 33, 82–86.
  14. Chen, W., Yang, C., Feng, F., Chen, Z. (2012). An Improved Model for Headway-Based Bus Service Unreliability Prevention with Vehicle Load Capacity Constraint at Bus Stops. Discrete Dynamics in Nature and Society, 2012, 1–13. doi: 10.1155/2012/313518
  15. Yang, Y., Gerstle, D., Widhalm, P., Bauer, D., Gonzalez, M. (2013). Potential of Low-Frequency Automated Vehicle Location Data for Monitoring and Control of Bus Performance. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2351, 54–64. doi: 10.3141/2351-07
  16. Mishalani, R., McCord, M., Wirtz, J. (2006). Passenger Wait Time Perceptions at Bus Stops: Empirical Results and Impact on Evaluating Real - Time Bus Arrival Information. JPT, 9 (2), 89–106. doi: 10.5038/2375-0901.9.2.5
  17. Ceder, A. (2007). Public transit planning and operation: theory, modeling and practice. Elsevier, Butterworth-Heinemann, 626.
  18. Efremov, I. S., Kobozev, V. M, Yudin V. A. (1980). Teoryia horodskykh passazhyrskykh perevozok. M.: Vysshaya shkola, 535.
  19. Venttsel', E. S. (1999). Teoryia veroyatnostey. Moscow: Vysshaya shkola, 576.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-20

Як цитувати

Кузькін, О. Ф. (2015). Дослідження регулярності руху маршрутних таксі у пікові години доби. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(77), 14–22. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51361

Номер

Розділ

Процеси управління