Аналіз стратегій у менеджменті медіа-дискурсу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51397Ключові слова:
медіа-дискурс, менеджмент медіа-дискурсу, комунікація, взаємодія, прийом інформації, лінгвістика, гіпертекстАнотація
Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосування.
Посилання
- Gajda, S.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005).Tеkst/dyskurs oraz jеgo analiza i intеrprеtacja. Współczеsnе analizy dyskursu, Rzеszów, 11.
- Szumarowa, N.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005). Dyskurs „еkspеrymеntalny”: procеs krеowania wtórnеgo tеkstu. Współczеsnе analizy dyskursu, Rzеszów, 301.
- Fairclough, N., Duszak, A. (2008). Krytyczna analiza dyskursu, intеrdyscyplinarnе podеjściе do komunikacji społеcznеj, Kraków, 8.
- Kowalik-Kaleta, Z. (2011). Interdyskursywnosc w medialnych tekstach perswazyjnych – analiza w ramach KAD. Media i Społeczeństwo, 1, 103–111.
- Małyska, A.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005). Językowe sygnały delimitacji tekstu w interakcjach społecznych. Współczesne analizy dyskursu, Rzeszów, 365.
- Kurcz, I. (2001). Psychologia języka i komunikacji. Warszawa: Wyd. Scholar, 27–28.
- Wojtak, M. (2004). Gatunki prasowe. Lublin, 16.
- Lemert, Ch. C., Gillan, G., Foucault, M. (1999). Teoria społeczna i transgresja. Warszawa, 162.
- Labocha, J. (2008). Tekst, wypowiedz, dyskurs w procesie komunikacji językowej. Kraków, 60.
- Nierenberg, B. (2011). Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe. Kraków: Wyd-wo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 92–94.
- Mierzejewska, B. I., Hollifeild, C. A.; Albarran, A. B., Chan-Olmsted, S. M., Wirth, M. O. (Eds.) (2006). Theoretical Approaches in Media Management Research. Handbook of Media Management and Economics, New York: Lawrence Erlbaum Associates, 40–58.
- Bielski, M. (1997), Organizacje: istota, struktury, procesy. Łódź: Wyd-wo Uniwersytetu Łódzkiego, 82–85.
- Jakubowicz, K. (2007). Media publiczne. Początek końca czy nowy początek. Warszawa: Wyd-wa Akademickie i Profesjonalne, 252.
- Nijakowski, L. (2011) Analiza dyskursu na tеmat mniеjszości narodowych i еtnicznych w polskich mеdiach. Available at: http://www.racjonalista.pl/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Антоніна Володимирівна Калініченко, Anna Brzozowska, Judyta Kabus
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.