Аналіз стратегій у менеджменті медіа-дискурсу

Автор(и)

  • Anna Brzozowska Ченстоховська політехніка вул. Армії Крайової, 19В, м. Ченстохова, Польща, 42-200, Польща
  • Anonina Kalinichenko Опольський університет, вул. Дмовського, 7-9, м. Ополє, Польща, 45-365, Польща https://orcid.org/0000-0001-7342-3803
  • Judyta Kabus Ченстоховська політехніка вул. Армії Крайової, 19В, Ченстохова, Польща, 42-200, Польща

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51397

Ключові слова:

медіа-дискурс, менеджмент медіа-дискурсу, комунікація, взаємодія, прийом інформації, лінгвістика, гіпертекст

Анотація

Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосування.

Біографії авторів

Anna Brzozowska, Ченстоховська політехніка вул. Армії Крайової, 19В, м. Ченстохова, Польща, 42-200

доктор економічних наук, професор

Інститут логістики та міжнародного менеджменту

Anonina Kalinichenko, Опольський університет, вул. Дмовського, 7-9, м. Ополє, Польща, 45-365

Доктор сільськогосподарських наук, професор

Кафедра інженерії процесів

Judyta Kabus, Ченстоховська політехніка вул. Армії Крайової, 19В, Ченстохова, Польща, 42-200

кандидат економічних наук, асистент

Інститут логістики та міжнародного менеджменту

Посилання

  1. Gajda, S.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005).Tеkst/dyskurs oraz jеgo analiza i intеrprеtacja. Współczеsnе analizy dyskursu, Rzеszów, 11.
  2. Szumarowa, N.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005). Dyskurs „еkspеrymеntalny”: procеs krеowania wtórnеgo tеkstu. Współczеsnе analizy dyskursu, Rzеszów, 301.
  3. Fairclough, N., Duszak, A. (2008). Krytyczna analiza dyskursu, intеrdyscyplinarnе podеjściе do komunikacji społеcznеj, Kraków, 8.
  4. Kowalik-Kaleta, Z. (2011). Interdyskursywnosc w medialnych tekstach perswazyjnych – analiza w ramach KAD. Media i Społeczeństwo, 1, 103–111.
  5. Małyska, A.; Krauz, M., Gajda, S. (Eds.) (2005). Językowe sygnały delimitacji tekstu w interakcjach społecznych. Współczesne analizy dyskursu, Rzeszów, 365.
  6. Kurcz, I. (2001). Psychologia języka i komunikacji. Warszawa: Wyd. Scholar, 27–28.
  7. Wojtak, M. (2004). Gatunki prasowe. Lublin, 16.
  8. Lemert, Ch. C., Gillan, G., Foucault, M. (1999). Teoria społeczna i transgresja. Warszawa, 162.
  9. Labocha, J. (2008). Tekst, wypowiedz, dyskurs w procesie komunikacji językowej. Kraków, 60.
  10. Nierenberg, B. (2011). Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe. Kraków: Wyd-wo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 92–94.
  11. Mierzejewska, B. I., Hollifeild, C. A.; Albarran, A. B., Chan-Olmsted, S. M., Wirth, M. O. (Eds.) (2006). Theoretical Approaches in Media Management Research. Handbook of Media Management and Economics, New York: Lawrence Erlbaum Associates, 40–58.
  12. Bielski, M. (1997), Organizacje: istota, struktury, procesy. Łódź: Wyd-wo Uniwersytetu Łódzkiego, 82–85.
  13. Jakubowicz, K. (2007). Media publiczne. Początek końca czy nowy początek. Warszawa: Wyd-wa Akademickie i Profesjonalne, 252.
  14. Nijakowski, L. (2011) Analiza dyskursu na tеmat mniеjszości narodowych i еtnicznych w polskich mеdiach. Available at: http://www.racjonalista.pl/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-20

Як цитувати

Brzozowska, A., Kalinichenko, A., & Kabus, J. (2015). Аналіз стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(77), 10–14. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.51397

Номер

Розділ

Процеси управління