Вплив транспортного затору на час реакції водіїв різних темпераментів

Автор(и)

  • Нізамі Уруджевіч Гюлєв Національна академія міського господарства Вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Віктор Костянтинович Доля Національна академія міського господарства Вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5535

Ключові слова:

Транспортний затор, час реакції, функціональний стан, темперамент

Анотація

Обгрунтовано необхідність проведення досліджень з оцінки часу реакції водіїв різних темпераментів.

Представлено результати деяких досліджень впливу тривалості транспортного затору на час реакції водіїв різних темпераментів.

Графічно показані зміни часу реакції водіїв після виходу з транспортного затору

 

Біографії авторів

Нізамі Уруджевіч Гюлєв, Національна академія міського господарства Вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Національна академія міського господарства Вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Вайсман, А. И. Основные проблемы гигиены труда водительского состава автотранспорта: автореф. дис. д-ра мед. наук: 03.12.02 / А. И. Вайсман ; — М., 1975. — 37 с.
  2. Мишурин, В. М. Психофизиологические основы труда водителей автомобилей: учеб. пособие / В. М. Мишурин, А. Н. Романов, Н. А. Игнатов. — М. : МАДИ, 1982. — 254 с.
  3. Гюлев, Н.У. Влияние времени простоя автомобиля в дорожном заторе на функциональное состояние водителя / Н. У. Гюлев // Восточно-европейский журнал передовых технологий. — 2011. — Т.1/10(49). — С. 50–52.
  4. Гюлев, Н.У. Об изменении времени реакции водителя вследствие пре-бывания в транспортном заторе / Н. У. Гюлев // Вестник Национального технического университета «ХПИ». — 2011. — №2. — С. 117–120.
  5. Гюлев, Н.У. К вопросу о влиянии транспортного затора на динамиче-ский габарит автомобиля / Н. У. Гюлев // Вестник Национального техни-ческого университета «ХПИ». — 2011. — №23. — С. 118–122.
  6. Гюлев, Н.У. К вопросу о зависимости функционального состояния водителя от его индивидуально – типологических свойств / Н. У. Гюлев // Комунальне господарство міст: науково-технічний сборник. – Х.: ХНАМГ, 2011. – Вип. 97. – С. 314 -319.
  7. Дрю, Д. Теория транспортных потоков и управление ими : пер. с англ. — М. : Транспорт, 1972. — 423 с.
  8. Брайловский, Н. О. Моделирование транспортных систем / Н. О. Брайловский, Б. И. Грановский. — М. : Транспорт, 1978. — 125 с.
  9. Хомяк, Я. В. Организация дорожного движения / Я. В. Хомяк. — К. : Вища школа, 1986. — 271 с.
  10. Клинковштейн, Г. И. Организация дорожного движения / Г. И. Клин-ковштейн, М. Б. Афанасьев. — М. : Транспорт, 2001. — 247 с.
  11. Хейт, Ф. Математическая теория транспортных потоков : пер. с англ. — М. : Мир, 1966. — 288 с.
  12. Системологія на транспорті. Підручник у 5 кн./Під заг. ред. Дмитри-ченка М.Ф.– кн.IV: Організація дорожнього руху/ Е.В.Гаврилов, М.Ф. Дмитриченко, В.К.Доля та ін. - К.: Знання України, 2007 р.- 452 с.
  13. Давідіч, Ю. О. Проектування автотранспортних технологічних процесів з урахуванням психофізіології водія / Ю. О. Давідіч. — Харків : ХНАДУ, 2006. — 292 с.
  14. Бабков, В. Ф. Дорожные условия и безопасность движения / В. Ф. Бабков. — М. : Транспорт, 1982. — 288 с.
  15. Коноплянко , В. И. Организация и безопасность дорожного движения/ В. И. Коноплянко. — М.: Транспорт, 1991. — 183 с.
  16. Гюлев, Н.У. О зависимости времени реакции водителя от изменения его функционального состояния / Н. У. Гюлев, В.К. Доля // Вестник Нацио-нального технического университета «ХПИ». — 2012. — №26. — С. 47–50.
  17. Гюлев, Н.У. Модель изменения функционального состояния водителя-флегматика в транспортном заторе / Н. У. Гюлев, В.К. Доля // Вестник Национального технического университета «ХПИ». – 2012. – №18. – С. 33 – 36.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-10

Як цитувати

Гюлєв, Н. У., & Доля, В. К. (2012). Вплив транспортного затору на час реакції водіїв різних темпераментів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(60), 69–71. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5535

Номер

Розділ

Системи управління