Аналіз впливу побічних запахів на функціональний стан біооб’єкта
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5622Ключові слова:
запахи, функціональний стан, біооб’єкт, системи організмуАнотація
Робота присвячена аналізу впливу на стан організму людини різних запахів. Вивчається вплив як приємних ароматів, так і відразливих, типу запаху зіпсованого м'яса. Функціональний стан представляється у вигляді інтегрального показника роботи серцево-судинної, центральної і вегетативної нервових систем. У ході експериментальних досліджень отримані теоретико-емпіричні залежності по впливу проб на організмПосилання
- Ливанов, М.Н. Пространственная организация процессов головного мозга [Текст] / М.Н. Ливанов. - М. : Наука, 1972. – 201 с.
- Самсонов, С. Н. «Как воспринимаются запахи» [Текст] / С.Н. Самсонов // «Наука и жизнь». - 1988. - № 4. - С. 12-18.
- Данилова, Н.Н. Психофизиология [Текст] / Н.Н. Данилова. - М. : Аспект Пресс, 2000. – 373 с.
- Хейфиц, Л. А. «Душистые вещества и другие продукты для парфюмерии» [Текст] / Л.А. Хейфиц, В.М. Дашунин. — Москва, «Химия», 1994. – 256 с. - С. 112-115. – ISBN 5-7245-0967-9.
- Киселев, В.М. Шестое чувство в маркетинге [Текст] / В.М. Киселев, Красюк И.Н., Плющева Л.В. // Вестник Российского государственного торгово-экономического университета, 2007.- № 2(18).- С.119-122.
- Киселев, В.М. Инновационный канал маркетинговых коммуникаций – обонятельный мерчандайзинг [Текст] / В.М. Киселев, Красюк И.Н., Плющева Л.В. // Маркетинговые коммуникации, 2008. - № 2. - С. 98-107.
- Киселев, В.М. Моделирование процесса обонятельных маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.М. Киселев, Красюк И.Н., Плющева Л.В. // Маркетинг, 2008. - №2. - С. 50-68.
- Данилова, Н.Н. Функциональные состояния: механизмы и диагностика [Текст] / Н.Н. Данилова. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1985. – 286 с.
- Баевский, Р.М. Оценка адаптационных возможностей организма и риск развития заболеваний [Текст] / Р.М. Баевский, Л.П. Берсенева– М.: Медицина, 1997. – 235 с.
- Баевский, Р.М. Диагноз донозологическая диагностика [Текст] / Р.М. Баевский, В.П. Казначеев. – М.: БМЭ, 1978. – 134 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анастасія Олександрівна Новікова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.