Зниження надлишкової потужності тягового засобу в процесі руху

Автор(и)

  • Олег Игоревич Саблин Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, 49010, Україна
  • Виктор Васильевич Артемчук Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, 49010, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5772

Ключові слова:

електротранспорт постійного струму, дискретне регулювання потужності, надлишкова потужність, нерівномірне електроспоживання, втрати електроенергії, вимикання тягових двигунів

Анотація

Для зниження надлишкової потужності електротранспорту з дискретним регулюванням потужності розглянута можливість оперативного відключення груп тягових двигунів в режимі тяги. Виконанні розрахунки показують, що зниження надлишкової потужності тягового засобу дозволяє зменшити витрати електроенергії на тягу за рахунок зниження втрат електроенергії від нерівномірного електроспоживання в системі тяги та силовому колі тягового засобу

Біографії авторів

Олег Игоревич Саблин, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електротехніки та електромеханіки

Виктор Васильевич Артемчук, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Академіка Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електрорухомого складу залізниць

Посилання

  1. Бабич В. М. Оптимальное регулирование мощности многоосного сцепа в тяге / В. М. Бабич, А. Н. Крыгин // Тезисы докладов «Состояние и перспективы развития электровозостроения в стране». – Новочеркасск, 1991. – С. 12-13.
  2. Гетьман Г. К. Выбор оптимальных параметров электровозов для грузовых перевозок / Г. К. Гетьман // Залізничний транспорт України. – 2000. – №3. – С. 47-51.
  3. Гетьман Г. К. Метод расчета оптимальных мощностей тягового подвижного состава при дискретном распределении массы поездов / Г. К. Гетьман // Информационно-управляющие системы на железнодорожном транспорте. – 1999. – № 2. – С. 44-47.
  4. Сорокин С.В. Анализ потерь электроэнергии в электровозе ВЛ80С и экономия энергозатрат при посекционном регулировании / С. В. Сорокин, В. В. Ширяев // Тезисы докладов «Состояние и перспективы развития электровозостроения в стране». – Новочеркасск, 1991. – С. 13-14.
  5. Электровоз ВЛ8. Руководство по эксплуатации. – М.: Транспорт, 1973. – 311 с.
  6. Теория электрической тяги: учебник [для студ. вузов] / Розенфельд В. Е., Исаев И. П., Сидоров Н. Н., Озеров М. И. – М.: Транспорт, 1995. – 328 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-18

Як цитувати

Саблин, О. И., & Артемчук, В. В. (2012). Зниження надлишкової потужності тягового засобу в процесі руху. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(8(60), 34–38. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5772

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання