Дослідження впливу типа сумішоутворення та форми камери згоряння на значення коефіціента залишкових газів

Автор(и)

  • Владимир Анатольевич Корогодский Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0001-6640-3919
  • Андрей Алексеевич Хандримайлов Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-4403-3392
  • Оксана Николаевна Стеценко Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-4480-2895

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59789

Ключові слова:

двотактний двигун, камера згоряння, залишкові гази, сумішоутворення, моделювання, процеси газообміну

Анотація

При 3D моделюванні газообміну двотактного двигуна з напівсферичної камерою згоряння, зовнішньому і внутрішньому сумішоутворенню визначені маси свіжого заряду і продуктів згоряння в циліндрі, які до 9 % відрізняються від експериментальних даних. Перехід до внутрішнього сумішоутворення дозволив до 41 % знизити значення коефіцієнта залишкових газів.

Біографії авторів

Владимир Анатольевич Корогодский, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теплотехніки та теплових двигунів

Андрей Алексеевич Хандримайлов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теоретичної механіки і гідравліки

Оксана Николаевна Стеценко, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м Харків, Україна, 61050

Аспірант

Кафедра теплотехніки та теплових двигунів

Посилання

  1. Grehov, L. V., Ivashcenko, N. A., Markov, V. А. et. al. (2013). Internal combustion engines. Encyclopedia. V. IV-14. Moscow: Mechanical Engineering, 784.
  2. German, Е. А. (2006). Improving the flow characteristics of gas and air path two-stroke boat engine. Moscow, 28.
  3. Kondrashov, V. M., Grigorev, U. S., Tupov, V. V. et. al. (1990). Two-stroke carburettor engines. Moscow: Mechanical Engineering, 272.
  4. Berezin, S. R. (1994). Theory and Design of gas-dynamic processes in the high-speed 2-stroke turbo-piston engine. Moscow: Mashinostroenie, 377.
  5. Blair, G. P. (1996). Design and Simulation of Two-Stroke Engines. Society of Automotive Engineers, 623.
  6. Lobov, N. V. (2006). Using three-dimensional gas-dynamic models to improve the design of the two-stroke internal combustion engines. Polzunovsky Vestnik, 4, 92–97.
  7. Isabel, M., Galdo, L., Carlos, G., Vidal, R. (2012). Simulation of the scavenging process in two-stroke engines numerical modeling. Numerical Modelling, 27–44. doi: 10.5772/37097
  8. Mattarelli, E., Cantore, G., Alberto, C. (2013). Advances in The Design of Two-Stroke, High Speed, Compression Ignition Engines. Advances in Internal Combustion Engines and Fuel Technologies, 149–182. doi: 10.5772/54204
  9. Zhang, Y., Zhao, H. (2013). Lean boost CAI combustion in a 2-stroke poppet valve GDI engine. Internal Combustion Engines: Performance, Fuel Economy and Emissions, 169–177. doi: 10.1533/9781782421849.5.169
  10. Karunanidhi, S. G., Nithin, V. S., Rao, G. S. (2014). Cfd Studies of Two Stroke Petrol Engine Scavenging. Journal of Engineering Research and Applications, 4, 74–79.
  11. King, J. (2013) Multiple Injection and Boosting Benefits for Improved Fuel Consumption on a Spray Guided Direct Injection Gasoline Engine. Proceedings of the FISITA 2012 World Automotive Congress, 1, 229–241. doi: 10.1007/978-3-642-33841-0_18
  12. Solodov, V. G., Starodubtsev, U. V. (2002). Research and application suites MTFS® to calculate three-dimensional viscous turbulent flow of liquids and gases in the areas of arbitrary shape. Certificate of state. registry. copyright. UAASP. № 5921.
  13. Eroschenkov, S. A., Korohodskiy, V. A., Khandrimailov, A. A., Vasilenko, O. V. (2011). Determination of the residual gases in a two-stroke spark ignition engine. Internal combustion engines, 2, 13–19.
  14. Lebedev, S. E., Hovah, M. S. (1940). Study two-stroke engine by scavenging gas analysis. Dizelestroenie, 1-2.
  15. Korohodskiy, V. A. (2013). Improving the environmental performance of the fuel and two-stroke internal combustion engine with spark ignition at the expense of improving the processes of internal mixture formation. Internal combustion engines, 2, 21–26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-15

Як цитувати

Корогодский, В. А., Хандримайлов, А. А., & Стеценко, О. Н. (2016). Дослідження впливу типа сумішоутворення та форми камери згоряння на значення коефіціента залишкових газів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(5(79), 4–12. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59789