Моделювання з метою встановлення оціночних умов функціональної безпеки залізничної колії
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59874Ключові слова:
моделювання, життєвий цикл, деформативність залізничної колії, розповсюдження хвиль, надійність колії, функціональна безпека коліїАнотація
Створено модель для визначення процесів деформативної роботи залізничної колії для подальшого дослідження цих процесів на предмет встановлення оціночних умов функціональної безпеки залізничної колії. Досліджено особливості формування процесу деформативної роботи залізничної колії шляхом врахування розповсюдження об'ємних та поверхневих хвиль в конструкції систем верхньої та нижньої будов залізничної колії.
Посилання
- Suvorova, T. V., Usoshin, S. A. (2011). K raschetu volnovogo polja, vozbuzhdaemogo vstrechnymi oscillirujushhimi nagruzkami v geterogennom poluprostranstve. V sbornike trudov Vserossijskoj nauchno-technicheskoi konferentcii «Transport-2011», 37.
- Verichev, S. N. (2008). Matematicheskie metody issle-dovanija ustojchivosti ob’ekta, dvizhushhegosja po uprugoj napravljajushhej Vestnik nizhegorodskogo universiteta im. N. I. Lobachevskogo, 4, 117–121.
- Kornilov, S. N., Abdukamilov, Sh. Sh. (2015). Rezul'taty jeksperimental'nogo izuchenija prochnostnyh harakteristik barhannyh peskov, slagajushhih zheleznodorozhnoe zemljanoe polotno. Vestnik MGTU im. G. I. Nosova, 1, 105–110.
- Ling, X.-Z., Chen, S.-J., Zhu, Z.-Y., Zhang, F., Wang, L.-N., Zou, Z.-Y. (2010). Field monitoring on the train-induced vibration response of track structure in the Beiluhe permafrost region along Qinghai–Tibet railway in China. Cold Regions Science and Technology, 60 (1), 75–83. doi: 10.1016/j.coldregions.2009.08.005
- Lakušić, S., Ahac, M. (2012). Rail traffic noise and vibration mitigation measures in urban areas S. Lakušić, Technical Gazette, 19 (2), 427–435.
- Schulte-Werning, B., Asmussen, B., Behr, W., Degen, K. G., Garburg, R. (2012). Advancements in Noise and Vibration Abatement to Support the Noise Reduction Strategy of Deutsche Bahn. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 118, 9–16. doi: 10.1007/978-4-431-53927-8_2
- Lee, B., Chau, W., Lam, J., Yeung, M. (2012). Planning and Controlling Railway Noise in a Metropolis: Our Practical Experience. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 118, 17–23. doi: 10.1007/978-4-431-53927-8_3
- Kasimov, B. R. (2014). Metodika prognozirovanija sostojanija putevoj bezopasnosti. transport Kazahstana, 1, 19–23.
- Auersch, L. (2008). The Influence of the Soil on Track Dynamics and Ground-Borne Vibration. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 99, 122–128. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_17
- Hussein, M. F. M., Hunt, H. E. M., Rikse, L., Gupta, S., Degrande, G., Talbot, J. P. et. al. (2008). Using the PiP Model for Fast Calculation of Vibration from a Railway Tunnel in a Multi-layered Half-Space. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 99, 136–142. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_19
- Lombaert, G., Degrande, G., François, S., Thompson, D. J. (2015). Ground-Borne Vibration due to Railway Traffic: A Review of Excitation Mechanisms, Prediction Methods and Mitigation Measures. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 126, 253–287. doi: 10.1007/978-3-662-44832-8_33
- Thompson, D. (2014). Railway noise and vibration: the use of appropriate models to solve practical problems. 21st International Congress on Sound and Vibration. Beijing, China, 1–16.
- Avillez, J., Frost, M., Cawser, S., Skinner, C., El-Hamalawi, A., Shields, P. (2012). Procedures for Estimating Environmental Impact From Railway Induced Vibration: A Review. ASME 2012 Noise Control and Acoustics Division Conference, 381–392. doi: 10.1115/ncad2012-1083
- Kossov, B. C., Bidulja, A. L., Krasnov, O. G., Akashev, M. G. (2013). Rezul'taty jekspluatacionnyh ispytanij geometricheski-silovogo metoda ocenki sostojanija puti. Vіsnyk Dnіpropetrovskogo natcionalnogo unsversitetu zalіznychnogo transporty іm. akad. V. Lazarjana, 5 (47), 97–104.
- Krasnov, O. G., Akashev, M. G., Efimenko, A. V., Nekrasova, T. Ju. (2015). Rezul'taty ocenki sostojanija puti diagnosticheskim poezdom geometricheski-silovym metodom. Put' i putevoe hozjajstvo, 9, 20–24.
- Bondarenko, I. O. (2015). Formuvannja ocinochnykh umov zhyttjevogho cyklu deformatyvnoji roboty zaliznychnoji koliji. Nauka ta proghres transportu. Vіsnyk Dnіpropetrovskogo natcionalnogo unsversitetu zalіznychnogo transporty іm. akad. V. Lazarjana, 3 (57), 107–117.
- Al'breht, V. G., Ljashhenko, V. N., Pershin, S. P., Shul'ga, V. Ja. (1963). Besstykovoj put' i dlinnye rel'sy. Moscow: Transport, 214.
- Verigo, M. F., Krepkogorskij, S. S. (1962). Ustanovlenie nom bokovyh dinamicheskih nagruzok podvizhnogo sostava po usloviju ustojchivosti puti poperechnom sdvigu. Moscow: Trudy CNIII MPS, 248, 210–302.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Олександрівна Бондаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.