Моделювання з метою встановлення оціночних умов функціональної безпеки залізничної колії

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Бондаренко Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту вул. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005, Україна https://orcid.org/0000-0003-4717-3032

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59874

Ключові слова:

моделювання, життєвий цикл, деформативність залізничної колії, розповсюдження хвиль, надійність колії, функціональна безпека колії

Анотація

Створено модель для визначення процесів деформативної роботи залізничної колії для подальшого дослідження цих процесів на предмет встановлення оціночних умов функціональної безпеки залізничної колії. Досліджено особливості формування процесу деформативної роботи залізничної колії шляхом врахування розповсюдження об'ємних та поверхневих хвиль в конструкції систем верхньої та нижньої будов залізничної колії.

Біографія автора

Ірина Олександрівна Бондаренко, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту вул. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49005

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра колії та колійного господарства

Посилання

  1. Suvorova, T. V., Usoshin, S. A. (2011). K raschetu volnovogo polja, vozbuzhdaemogo vstrechnymi oscillirujushhimi nagruzkami v geterogennom poluprostranstve. V sbornike trudov Vserossijskoj nauchno-technicheskoi konferentcii «Transport-2011», 37.
  2. Verichev, S. N. (2008). Matematicheskie metody issle-dovanija ustojchivosti ob’ekta, dvizhushhegosja po uprugoj napravljajushhej Vestnik nizhegorodskogo universiteta im. N. I. Lobachevskogo, 4, 117–121.
  3. Kornilov, S. N., Abdukamilov, Sh. Sh. (2015). Rezul'taty jeksperimental'nogo izuchenija prochnostnyh harakteristik barhannyh peskov, slagajushhih zheleznodorozhnoe zemljanoe polotno. Vestnik MGTU im. G. I. Nosova, 1, 105–110.
  4. Ling, X.-Z., Chen, S.-J., Zhu, Z.-Y., Zhang, F., Wang, L.-N., Zou, Z.-Y. (2010). Field monitoring on the train-induced vibration response of track structure in the Beiluhe permafrost region along Qinghai–Tibet railway in China. Cold Regions Science and Technology, 60 (1), 75–83. doi: 10.1016/j.coldregions.2009.08.005
  5. Lakušić, S., Ahac, M. (2012). Rail traffic noise and vibration mitigation measures in urban areas S. Lakušić, Technical Gazette, 19 (2), 427–435.
  6. Schulte-Werning, B., Asmussen, B., Behr, W., Degen, K. G., Garburg, R. (2012). Advancements in Noise and Vibration Abatement to Support the Noise Reduction Strategy of Deutsche Bahn. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 118, 9–16. doi: 10.1007/978-4-431-53927-8_2
  7. Lee, B., Chau, W., Lam, J., Yeung, M. (2012). Planning and Controlling Railway Noise in a Metropolis: Our Practical Experience. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 118, 17–23. doi: 10.1007/978-4-431-53927-8_3
  8. Kasimov, B. R. (2014). Metodika prognozirovanija sostojanija putevoj bezopasnosti. transport Kazahstana, 1, 19–23.
  9. Auersch, L. (2008). The Influence of the Soil on Track Dynamics and Ground-Borne Vibration. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 99, 122–128. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_17
  10. Hussein, M. F. M., Hunt, H. E. M., Rikse, L., Gupta, S., Degrande, G., Talbot, J. P. et. al. (2008). Using the PiP Model for Fast Calculation of Vibration from a Railway Tunnel in a Multi-layered Half-Space. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 99, 136–142. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_19
  11. Lombaert, G., Degrande, G., François, S., Thompson, D. J. (2015). Ground-Borne Vibration due to Railway Traffic: A Review of Excitation Mechanisms, Prediction Methods and Mitigation Measures. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 126, 253–287. doi: 10.1007/978-3-662-44832-8_33
  12. Thompson, D. (2014). Railway noise and vibration: the use of appropriate models to solve practical problems. 21st International Congress on Sound and Vibration. Beijing, China, 1–16.
  13. Avillez, J., Frost, M., Cawser, S., Skinner, C., El-Hamalawi, A., Shields, P. (2012). Procedures for Estimating Environmental Impact From Railway Induced Vibration: A Review. ASME 2012 Noise Control and Acoustics Division Conference, 381–392. doi: 10.1115/ncad2012-1083
  14. Kossov, B. C., Bidulja, A. L., Krasnov, O. G., Akashev, M. G. (2013). Rezul'taty jekspluatacionnyh ispytanij geometricheski-silovogo metoda ocenki sostojanija puti. Vіsnyk Dnіpropetrovskogo natcionalnogo unsversitetu zalіznychnogo transporty іm. akad. V. Lazarjana, 5 (47), 97–104.
  15. Krasnov, O. G., Akashev, M. G., Efimenko, A. V., Nekrasova, T. Ju. (2015). Rezul'taty ocenki sostojanija puti diagnosticheskim poezdom geometricheski-silovym metodom. Put' i putevoe hozjajstvo, 9, 20–24.
  16. Bondarenko, I. O. (2015). Formuvannja ocinochnykh umov zhyttjevogho cyklu deformatyvnoji roboty zaliznychnoji koliji. Nauka ta proghres transportu. Vіsnyk Dnіpropetrovskogo natcionalnogo unsversitetu zalіznychnogo transporty іm. akad. V. Lazarjana, 3 (57), 107–117.
  17. Al'breht, V. G., Ljashhenko, V. N., Pershin, S. P., Shul'ga, V. Ja. (1963). Besstykovoj put' i dlinnye rel'sy. Moscow: Transport, 214.
  18. Verigo, M. F., Krepkogorskij, S. S. (1962). Ustanovlenie nom bokovyh dinamicheskih nagruzok podvizhnogo sostava po usloviju ustojchivosti puti poperechnom sdvigu. Moscow: Trudy CNIII MPS, 248, 210–302.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-21

Як цитувати

Бондаренко, І. О. (2016). Моделювання з метою встановлення оціночних умов функціональної безпеки залізничної колії. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(79), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59874

Номер

Розділ

Прикладна механіка