Визначення ступеню впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу

Автор(и)

  • Юрій Миколайович Дацун Український державний університет залізничного транспорту майдан Феербаха, 7, м. Харків, Україна, 61000, Україна https://orcid.org/0000-0002-5794-1528

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59878

Ключові слова:

технологічний процес, ремонт, вузол, тяговий рухомий склад, вплив, елемент, відмова, система, справність, оцінка

Анотація

В статті загальна структура виробничого процесу ремонту представляється як система, що складається з ряду елементів, які мають різний вплив на результуючу подію, – відмову вузла в експлуатації після ремонту. Застосування інструментів алгебри логіки дозволило визначити структурну значимість елементів системи, що характеризує ступінь впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу.

Біографія автора

Юрій Миколайович Дацун, Український державний університет залізничного транспорту майдан Феербаха, 7, м. Харків, Україна, 61000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра експлуатації та ремонту рухомого складу 

Посилання

  1. Datsun, Y. N. (2015). Vybor strategii tekhnicheskogo obsluzhivaniya i remonta lokomotivov na osnove metodov nechetkoy logiki. Vіsnik Skhіdnoukrainskogo natsіonalnogo unіversitetu іmenі Volodimira Dalya, 1, 77–80.
  2. Hadley, G. (2012). The DuPont Analysis: Making Benchmarking Easier and More Meaningful. Available at: http://articles.extension.org/pages/11805/the-dupont-analysis:-making-benchmarking-easier-and-more-meaningful/
  3. Pearce, J. M. (2015). Return on investment for open source scientific hardware development. Science and Public Policy. doi: 10.1093/scipol/scv034
  4. Muralidharan, R. (2004). A framework for designing strategy content controls. International Journal of Productivity and Performance Management, 53 (7), 590–601. doi: 10.1108/17410400410561213
  5. Mulcaster, W. (2008). Three strategic frameworks. Business Strategy Series, 10 (1), 68–75. doi: 10.1108/17515630910937814
  6. Ishikawa, K. (1985). What is Total Quality Control? The Japanese Way. London: Prentice Hall, 240.
  7. Gontareva, I. V. (2009) Determination of factors of enterprise system efficiency. Nauka i studia, 8 (20), 5–11.
  8. Koverga S.V. Peredereeva O.S., Kuzmenko S.P. (2010) Efektivnist diagnostiki tehniko-tehnologichnogo potentsialu mashinobudivnogo pidpriemstva. Marketing i menedzhment innovatsiy, 4 (2), 205–209.
  9. Evdokimov, F. I., Lisyakov, V. F. (2005). Otsinka tehniko-tehnologichnogo potentsialu visokotehnologichnogo pidpriemstva. Naukovi vidannya DonNTU. Ekonomichna seriya, 97, 25–30.
  10. Rachinska, G. V., Lisovska, L. S. (2011) Otsinyuvannya rivnya tehnologichnogo rozvitku pidpriemstv. VIsn. Nats. un-tu "Lviv. poiItehnika", 698, 277–281
  11. Ponomarenko, V. S., Gontareva, I. V. (2011) Strukturizatsiya pokaznikiv sistemnoyi efektivnosti rozvitku pidpriemstv. Ekonomika rozvitku, 2 (58), 71–75.
  12. Zhang, H. (2014). Research on the Measurement of Enterprise Technological Innovation Capability Model based on Information Axiom. International Journal of Multimedia and Ubiquitous Engineering, 9 (7), 319–332. doi: 10.14257/ijmue.2014.9.7.27
  13. Heng, T. (2011). The Empirical Analysis of enterprise Scientific and Technological Innovation Capability. Energy Procedia, 5, 1258–1263. doi: 10.1016/j.egypro.2011.03.219
  14. Polozhennya z atestatsii pidpriemstv z obslugovuvannya ta remontu tyagovogo ruhomogo skladu (2007). Kyiv: Ukrzaliznyitsya, 244.
  15. Tartakovskiy, E. D., Puzyir, V. G., Datsun, Y. N. (2014). Formalizatsiya ekspertnyih otsenok pri attestatsii lokomotivoremontnyih proizvodstv. Materialyi pervoy mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii. Moscow, 280–284.
  16. Morozova, N. M. (2011). Organizatsionnyie printsipy vyipolneniya rabot po sezonnomu tehnicheskomu obsluzhivaniyu i hraneniyu zernouborochnyih kombaynov. Izvestiya TulGU, 5 (3), 299–303.
  17. Shemyakin, A. V., Astahova, E. M., Bohulenkov, S. A. (2005) Determinalnaya model hraneniya selskohozyaystvennoy tehniki. Sbornik nauchnyih trudov molodyih uchenyih Ryazanskoy GSHA, 137–139.
  18. Novikov, V. A., Grishin, A. I. (2012). FMEA-analiz kritichnosti protsessa «Tehnicheskoe obsluzhivanie tehnologicheskogo oborudovaniya». Menedzhment, 6 (97), 37–41.
  19. Galiev, I. G., Novikov, V. A., Grishin, A. I. (2012). Opredelenie vesomosti tehnologicheskih operatsiy i urovnya rashoda resursa agregatov i sistem traktora. Vestnik Kazanskogo GAU, 3 (25), 73–77.
  20. Keda, D. P., Isakov, S. L. (2009). Sistemnyiy podhod v opredelenii slozhnosti tehnologicheskih operatsiy. Problemyi upravleniya riskami v tehnosfere, 1-2, 71–76.
  21. Ryabinin, I. A. (2000) Nadezhnost i bezopasnost strukturno-slozhnyih sistem. SPb.: Politehnika, 248.
  22. Serebrovskiy, A. N. (2012). Metodicheskie i vyichislitelnyie aspektyi znachimosti riska komponentov slozhnyih sistem. Matematichni mashini i sistemi, 2, 145–154.
  23. Ryabinin, I. A., Cherkesov, G. N. (1981). Logiko-veroyatnostnyie metodyi issledovaniya nadezhnosti strukturno-slozhnyih sistem. Moscow: Radio i svyaz, 264.
  24. Henley, E. J., Kumamoto, H. (1981). Reliability Engineering and Risk Assessment. Englewood Cliffs, NJ.: Prentice-Hall, 568.
  25. O'Connor, P., Newton, D., Bromley, R. (2002). Practical Reliability Engineering. John Wiley & Sons, 513.
  26. Tartakovskiy, E., Puzyir, V., Datsun, Y. (2014). Primenenie ekspertnyih metodov dlya otsenki organizatsionno-tehnicheskogo urovnya lokomotivoremontnyih predpriyatiy. Transport problems, 4 (1), 87–91.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-21

Як цитувати

Дацун, Ю. М. (2016). Визначення ступеню впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(79), 56–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.59878

Номер

Розділ

Прикладна механіка