Моделювання тягового електроприводу з двигунами постійного струму послідовного збудження

Автор(и)

  • Александр Алексеевич Шавелкин Київский національний університет технологій та дизайну вул. Немировича-Данченка, 2, м. Київ, Україна, 01011, Україна https://orcid.org/0000-0003-3914-0812
  • Иван Александрович Костенко Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000, Україна https://orcid.org/0000-0002-7673-0064
  • Виталий Анатолиевич Герасименко Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000, Україна https://orcid.org/0000-0002-0390-289X
  • Анастасия Николаевна Мовчан Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000, Україна https://orcid.org/0000-0002-7613-1109

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.60322

Ключові слова:

математичне моделювання, тяговий електропривод, DC–DC перетворювач, двигун постійного струму, міський електротранспорт, вебер-амперна характеристика, силові IGBT транзистори

Анотація

Пропонується нова вдосконалена методика розрахунку для побудови магнітної характеристики тягового двигуна постійного струму, що дозволяє підвищити точність розрахунку у режимах ослаблення поля. Розроблено математичні моделі тягового електроприводу з двигуном постійного струму з використанням функціонального перетворювача для визначення коефіцієнта ослаблення поля на основі моделі вебер-амперної характеристики.

Біографії авторів

Александр Алексеевич Шавелкин, Київский національний університет технологій та дизайну вул. Немировича-Данченка, 2, м. Київ, Україна, 01011

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електроніки та електротехніки

Иван Александрович Костенко, Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000

Асистент

Кафедра електричного транспорту

Виталий Анатолиевич Герасименко, Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000

Асистент

Кафедра електричного транспорту

Анастасия Николаевна Мовчан, Харківський національний університет міського господарства ім. А.Н. Бекетова вул. Революции, 12, м. Харків, Україна, 61000

Аспірант

Кафедра електричного транспорту

Посилання

  1. Bitar, Z., Khamis, I., Jabi, S. (2014). Modelling and Simulation of Series DC Motors in Electric Car. Energy Procedia, science direct.
  2. Bambang, K., Soebagio, M., Hery, P. (2011). Design and Development of Small Electric Vehicle Using MATLAM/SIMULINK. Institute of Technology, Indonesia.
  3. Richard, A. (2011). Mathematical Modelling and Simulation of a PWM Inverter Controlled Brushless Motor Drive System from Physical Principles for Electric Vehicle Propulsion Applications. Cork Institute of Technology, Ireland. doi: 10.5772/16652
  4. Simpower System Toolbox. Matlab "R2010".
  5. Mokіn, B. І., Mokіn, O. B. (2008). Іdentifіkacіja parametrіv modelej ta optimіzacіja rezhimіv sistemi elektroprivoda tramvaja z tjagovimi elektrodvigunami postіjnogo strumu. Vіnnicja: UNІVERSUM–Vіnnicja, 92.
  6. Veshenevskij, S. N. (1977). Harakteristiki dvigatelej v jelektroprivode. Moscow: «Jenergija», 432.
  7. Vishnik, G. V., Shabalin, V. I., Osipov, I. G. et. al. (1977). Trollejbus passazhirskij ZiU–682B. Moscow: «Transport», 208.
  8. Korjagina, E. E., Kos'kin, O. A. (1982). Jelektrooborudovanie tramvaev i trollejbusov. Moscow: Transport, 296.
  9. Preobrazovatel' PTKD–203M. Available at: http://www.eltroll.ru/
  10. Krivovjaz, V., Vasil'ev, P., Maevskij, V. (2007). Tjagovyj jelektroprivod postojannogo toka modernizirovannogo tramvajnogo vagona «Tatra – 3E». Silovaja jelektronika, 3, 36–38.
  11. Daleka, V. H., Pushkov, P. M., Andrіjchenko, V. P., Mіneeva, Ju. V. (2012). Osnovi elektrichnoi tjagi: navch. posіbnik. Kharkiv: HNAMG, 312.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-28

Як цитувати

Шавелкин, А. А., Костенко, И. А., Герасименко, В. А., & Мовчан, А. Н. (2016). Моделювання тягового електроприводу з двигунами постійного струму послідовного збудження. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(79), 42–48. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.60322