Моделювання зміни коефіцієнту технічного використання маневрового тепловозу для різних систем утримання
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.60640Ключові слова:
маневрові тепловози, система утримання, коефіцієнт технічного використання, локомотиви, коефіцієнт готовностіАнотація
В роботі проведено визначення зміни коефіцієнту технічного використання маневрового тепловоза в залежності від факторів технічної експлуатації. Процедура моделювання враховувала залежність коефіцієнту від: системи технічного обслуговування та планових ремонтів, стратегії екіпіровки паливом, подовження терміну експлуатації, періодичності та тривалості непланових ремонтів. Отримані результати довели обґрунтованість переходу на нову систему технічної експлуатації.
Посилання
- Dan'ko, N. I., Tartakovskij, Е. D. Lomot'ko, D. V., Falendysh, A. P., Kalabuhin, Ju. E. (2011). Problemy obnovlenija podvizhnogo sostava zheleznyh dorog Ukrainy i puti ih sovershenstvovanija s uchetom zhiznennogo cikla – Zalіznichnij transport Ukraini, 3, 22–25.
- Falendysh, A. P., Sumcov, A. L., Kleckaja, O. V. (2015). Voprosy modernizacii teplovozov s uchetom zhiznennogo cikla. Lokomotiv–inform, 103-104, 4–9.
- Despodov, Z. (1998). Determination of reliability parameters of locomotive transport system in main haulage drift in the Toranica lead and zinc mine. Acta Montanistica Slovaca, 34, 495–498.
- Varakuta, E., Beleckyy, J., Bragin, N. (2010). Reliability parameters of railways rolling–stock functioning researching during its exploitation. Teka commission of motorization and power industry in agriculture Lublin university of technology Volodymyr Dahl East–Ukrainian national university of Lugansk, XD, 25–30.
- Mezitis, M., Lubinskis, V., Krepsha, J. (2011) Research reliability realization of train schedule. Transbaltica 2011. The 7th International Conference. Vilnius, Lithuania. Selected papers, 108–111.
- Gandhare, S. N., Madankar, T. A., Ikhar, D. R. (2014). Re–Scheduling Of Maintenance Tasks for Diesel Locomotive (ZDM) Maintenance Work Using FMEA Technique– An Industrial Engineering Approach for Saving the Resources. OSR Journal of Mechanical and Civil Engineering (IOSR–JMCE) International Conference on Advances in Engineering & Technology – 2014 (ICAET–2014), 47–54.
- Bose, D., Gliosli, G., Maiidal, K., Sau, S. P., Kuuar, S. (2013). Measurement and Evaluation of Reliability, Availability and Maintainability of a Diesel Locomotive Engine. International Journal of Scientific and Research Publications, 3 (9), 1–18.
- Zhang, Z., Ga, O. W., Zhou, Y., Zhang, Z. (2012). Reliability modeling and maintenance optimization of the diesel system in locomotives. Eksploatacja i Niezawodnosc – Maintenance and Reliability, 14 (4), 302–311.
- Ustenko, O. V. (2010). Kryterii' ocinky tehnichnoi' efektyvnosti virtual'noi' systemy tehnichnoi' ekspluatacii' tjagovogo ruhomogo skladu. Zbirnyk naukovyh prac' DonIZT, 23, 134–141
- Tartakovs'kyj, E. D., Krasheninin, O. S., Matvijenko, S. A. (2012). Rozrobka systemy utrymannja tjagovogo ruhomogo skladu pry podovzhenni terminu jogo ekspluatacii'. Zbirnyk naukovyh prac' DonIZT, 31, 142–149.
- Tartakovskij, Е. D., Grishhenko, S. G., Kalabuhin, Ju. E., Falendysh, A. P. (2011). Metody ocenki zhiznennogo cikla tjagovogo podvizhnogo sostava zheleznyh dorog. Lugansk: izd–vo «Noulidzh», 174.
- Polozhennja pro planovo–poperedzhuval'nu sistemu remontu tehnіchnogo obslugovuvannja tjagovogo ruhomogo skladu (elektrovozіv, teplovozіv, elektro ta dizel'–poizdіv) (2011). Zatverdzhenno nakazom Ukrzalіznicі №093C vіd 30.06.2010. Kyiv, 30.
- Teplovoz manevrovyj ChMЕ–3M. Rukovodstvo po jekspluatacii i tehnicheskomu obsluzhivaniju. ChAST'' 3. Instrukcija po tehnicheskomu obsluzhivaniju ChMЕ–3M.00.03.000RJe.
- Kapіca, M. І. (2010). Rozvitok naukovih osnov udoskonalennja sistem utrimuvannja tjagovogo ruhomogo skladu. Dnіpropetrovskiy natcionalnyi universitet zalіznychnogo transportu іm. V. Lazarjana, 39.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Анатолій Петрович Фалендиш, Андрій Леонідович Сумцов, Олександр Вікторович Артеменко, Ольга Віталіївна Клецька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.