Моделювання зміни коефіцієнту технічного використання маневрового тепловозу для різних систем утримання

Автор(и)

  • Анатолій Петрович Фалендиш Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-3602-7945
  • Андрій Леонідович Сумцов Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-3121-9545
  • Олександр Вікторович Артеменко Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-4881-8306
  • Ольга Віталіївна Клецька Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.60640

Ключові слова:

маневрові тепловози, система утримання, коефіцієнт технічного використання, локомотиви, коефіцієнт готовності

Анотація

В роботі проведено визначення зміни коефіцієнту технічного використання маневрового тепловоза в залежності від факторів технічної експлуатації. Процедура моделювання враховувала залежність коефіцієнту від: системи технічного обслуговування та планових ремонтів, стратегії екіпіровки паливом, подовження терміну експлуатації, періодичності та тривалості непланових ремонтів. Отримані результати довели обґрунтованість переходу на нову систему технічної експлуатації. 

Біографії авторів

Анатолій Петрович Фалендиш, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра теплотехніки та теплових двигунів

 

Андрій Леонідович Сумцов, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Асистент

Кафедра експлуатації та ремонту рухомого складу

Олександр Вікторович Артеменко, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант

Кафедра експлуатації та ремонту рухомого складу

Ольга Віталіївна Клецька, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант

Кафедра теплотехніки та теплових двигунів

Посилання

  1. Dan'ko, N. I., Tartakovskij, Е. D. Lomot'ko, D. V., Falendysh, A. P., Kalabuhin, Ju. E. (2011). Problemy obnovlenija podvizhnogo sostava zheleznyh dorog Ukrainy i puti ih sovershenstvovanija s uchetom zhiznennogo cikla – Zalіznichnij transport Ukraini, 3, 22–25.
  2. Falendysh, A. P., Sumcov, A. L., Kleckaja, O. V. (2015). Voprosy modernizacii teplovozov s uchetom zhiznennogo cikla. Lokomotiv–inform, 103-104, 4–9.
  3. Despodov, Z. (1998). Determination of reliability parameters of locomotive transport system in main haulage drift in the Toranica lead and zinc mine. Acta Montanistica Slovaca, 34, 495–498.
  4. Varakuta, E., Beleckyy, J., Bragin, N. (2010). Reliability parameters of railways rolling–stock functioning researching during its exploitation. Teka commission of motorization and power industry in agriculture Lublin university of technology Volodymyr Dahl East–Ukrainian national university of Lugansk, XD, 25–30.
  5. Mezitis, M., Lubinskis, V., Krepsha, J. (2011) Research reliability realization of train schedule. Transbaltica 2011. The 7th International Conference. Vilnius, Lithuania. Selected papers, 108–111.
  6. Gandhare, S. N., Madankar, T. A., Ikhar, D. R. (2014). Re–Scheduling Of Maintenance Tasks for Diesel Locomotive (ZDM) Maintenance Work Using FMEA Technique– An Industrial Engineering Approach for Saving the Resources. OSR Journal of Mechanical and Civil Engineering (IOSR–JMCE) International Conference on Advances in Engineering & Technology – 2014 (ICAET–2014), 47–54.
  7. Bose, D., Gliosli, G., Maiidal, K., Sau, S. P., Kuuar, S. (2013). Measurement and Evaluation of Reliability, Availability and Maintainability of a Diesel Locomotive Engine. International Journal of Scientific and Research Publications, 3 (9), 1–18.
  8. Zhang, Z., Ga, O. W., Zhou, Y., Zhang, Z. (2012). Reliability modeling and maintenance optimization of the diesel system in locomotives. Eksploatacja i Niezawodnosc – Maintenance and Reliability, 14 (4), 302–311.
  9. Ustenko, O. V. (2010). Kryterii' ocinky tehnichnoi' efektyvnosti virtual'noi' systemy tehnichnoi' ekspluatacii' tjagovogo ruhomogo skladu. Zbirnyk naukovyh prac' DonIZT, 23, 134–141
  10. Tartakovs'kyj, E. D., Krasheninin, O. S., Matvijenko, S. A. (2012). Rozrobka systemy utrymannja tjagovogo ruhomogo skladu pry podovzhenni terminu jogo ekspluatacii'. Zbirnyk naukovyh prac' DonIZT, 31, 142–149.
  11. Tartakovskij, Е. D., Grishhenko, S. G., Kalabuhin, Ju. E., Falendysh, A. P. (2011). Metody ocenki zhiznennogo cikla tjagovogo podvizhnogo sostava zheleznyh dorog. Lugansk: izd–vo «Noulidzh», 174.
  12. Polozhennja pro planovo–poperedzhuval'nu sistemu remontu tehnіchnogo obslugovuvannja tjagovogo ruhomogo skladu (elektrovozіv, teplovozіv, elektro ta dizel'–poizdіv) (2011). Zatverdzhenno nakazom Ukrzalіznicі №093C vіd 30.06.2010. Kyiv, 30.
  13. Teplovoz manevrovyj ChMЕ–3M. Rukovodstvo po jekspluatacii i tehnicheskomu obsluzhivaniju. ChAST'' 3. Instrukcija po tehnicheskomu obsluzhivaniju ChMЕ–3M.00.03.000RJe.
  14. Kapіca, M. І. (2010). Rozvitok naukovih osnov udoskonalennja sistem utrimuvannja tjagovogo ruhomogo skladu. Dnіpropetrovskiy natcionalnyi universitet zalіznychnogo transportu іm. V. Lazarjana, 39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-29

Як цитувати

Фалендиш, А. П., Сумцов, А. Л., Артеменко, О. В., & Клецька, О. В. (2016). Моделювання зміни коефіцієнту технічного використання маневрового тепловозу для різних систем утримання. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(79), 24–31. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.60640

Номер

Розділ

Процеси управління