Розробка і аналіз динамичної моделі оптимiзацiї взаємодiϊ транспортних потокiв на портовому термiналi
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.61154Ключові слова:
портовий термінал, оператор, потоки суден, вагонiв, координацiя, оптимізація, графiк подання вагонів, теорія запасівАнотація
Запропоновано пiдхiд до побудови динамiчної оптимiзацiйної моделi для оперативного регулювання прибуття на портовий термiнал наземного виду транспорту, а також процесу перевантаження вантажу при заданному графiку прибуття на термiнал суден. Пiдхiд засновано на методах теорiї управлiння запасами, а саме на узагальненої динамiчної моделi Вагнера-Уайтiна. Розглянуто різні критерії оптимальності. Оптимізаційну задачу зведено до задачі лінійного програмування.
Посилання
- Меlamed, I. I. (1991). Optimization methods in transportation process. Мoscow, USSR:VINITI. Ser. Organization of Transport Management, 10, 164.
- SteadieSeifi, M., Dellaert, N. P., Nuijten, W., Van Woensel, T., Raoufi, R. (2014). Multimodal freight transportation planning: A literature review. European Journal of Operational Research, 233 (1), 1–15. doi: 10.1016/j.ejor.2013.06.055
- Nossack, J. (2013). Operational planning problems in international freight transportation. Ser. 5 “European University Studies”, Vol. 3431. Berlin: Peter Lang International Academic Publishers, 136.
- Macharis, C., Bontekoning, Y. (2004). Opportunities for OR in intermodal freight transport research: A review. European Journal of Operational Research, 153 (2), 400–416. doi: 10.1016/s0377-2217(03)00161-9
- Rezer, S. M. (1985). Interaction of transportation systems. Moscow: Nauka, 246.
- Magamadov, A. R. (1979). Optimization of operational planning of port
- activity. Moscow: Transport, 184.
- Мiloslavskaya, S. V., Pluzhnikov, K. I. (2001). Multimodal and intermodal transport. Мoscow: RosKonsult, 368.
- Zil’dman, V. Ya., Poddubniy, G. V. (1977). Interaction of transport flows of the Poisson type without regulation. Economics and Mathematical Methods, 13 (3), 524–535.
- Zil’dman, V, Ya., Poddubniy, G. V. (1985). Model of interaction of ships flow and railway wagons flow. Marine Fleet and Ports: Problems of Development and Activity Improvement. Moscow: V/O “Mortechinformreklama”, 55–60.
- Postan, M. Ya. (2006). Economic-mathematical models of multimodal transport. Odessa: Astroprint, 376.
- Rizzoli, A. E., Fornara, N., Gambardella, L. M. (2002). A simulation tool for combined rail/road transport in intermodal terminals. Mathematics and Computers in Simulation, 59 (1-3), 57–71. doi: 10.1016/s0378-4754(01)00393-7
- Semenov, K. M. (2013). Method of processes systematization in discrete-event model of sea port. Bulletin of AGTU. Ser.: Sea technique and technology, 2, 184–192.
- Murad’yan, A. O. (2014). Optimization of cargo transshipment process at transport junction. Bulletin of National Technical University “KhPI”, 26 (1069), 64–73.
- Beletzkiy, Yu. V., Miroshnikova, N. V., Sergienko, A. V. (2015). Analysis of system of different kinds of transport interaction on the basis of transport-logistics chains under multimodal transportation, Bulletin of the Volodymir Dal’s East-Ukrainian National University, 1 (218), 210–212.
- Postan, M. Ya. (2009). Dynamic Model of Optimal Inventory Control of Goods and Their Delivery in Supply Firm Activity. Logistics: Problems and Decisions Making, 2, 54–58.
- Brandimarte, P., Zotteri, G. (2007). Introduction to Distribution Logistics, NY: J. Wiley & Sons, Inc., 587.
- Morozova, I. V., Postan, M. Ya., Dashkovskiy, S. N. (2014). Dynamic Optimization Model for Planning of Integrated Logistical System Functioning. Lecture Notes in Logistics, 291–300. doi: 10.1007/978-3-642-35966-8_24
- Postan, M. Ya., Savel’eva, I. V. (2014). Method of Equilibrium Solution Finding for Port’s Operators in Competitive Environment of Oligopoli Type. Technology Audit and Production Reserves, 4/2 (18), 58−63. doi: 10.15587/2312-8372.2014.26296
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юрий Юрьевич Крук, Михаил Яковлевич Постан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.