Розробка електронної діагностичної системи для підвищення достовірності діагностування гальм пасажирських вагонів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66007Ключові слова:
пасажирський вагон, діагностична станція, датчик, гальмове обладнання, математична модель, випробувальний стенд, тиск повітряАнотація
У роботі для діагностування параметрів гальмівної системи окремого вагона та состава поїзда розроблено математичну модель, яка впроваджена в алгоритм роботи програмно–апаратного комплексу. Вона дозволяє імітувати роботу працездатного гальмівного обладнання та виявляти з високою достовірністю діагностичні ознаки технічного стану пневматичної системи пасажирських вагонів.
Посилання
- Kapustyn, M. Ju. (2015). Adaptive automatic control system of accurate electropneumatic braking of a train. Мoscow, 24.
- The introduction of electro–pneumatic brakes on the Railways of the USA. (2006). Journal "Railways of the world", 5, 71–74.
- Rodygin, I. A. (2000). Device post–repair tests of vozduhorazdelitelnoj in the control points of the automatic brakes. Ekaterinburg, 187.
- Galaj, Je. I., Rudov, P. K. (2013). The braking performance of passenger trains – actual and according to the standards : collection of scientific works. Bulletin DNUZT, 11, 116–119.
- Zharov, I. A., Kurcev, S. B. (2013). Promising control algorithms brakes in blended braking of electric trains. Bulletin of VNIIZHT, 1, 31–34.
- Vodjannikov, Ju. Ja., Svistun, S. M., Zhiharcev, K. L., Pjatakov, O. O. (2013). The research results of the brake efficiency experienced electric EКр1. Vagonnij park, 9,19–26.
- Nasr, A., Mohammadi, S. (2010). The effects of train brake delay time on in-train forces. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 224 (6), 523–534. doi: 10.1243/09544097jrrt306
- Milosevic, M., Stamenkovic, D., Milojevic, A., Tomic, M. (2012). Modeling thermal effects in braking systems of railway vehicles. Thermal Science, 16 (2), 515–526. doi: 10.2298/tsci120503188m
- Ravljuk, V. G., Glushhenko, A. S. (2012). Determination of the dynamic characteristics of cars during testing at the stands: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/7(59), 49–52. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/4158/3921
- Shelest, D. A. (2013). The improvement of braking means freight trains permanent formation: wired and wireless electro–pneumatic brake of a freight car: Vagonnyi Park, 1, 19–26.
- Bondarenko, V. V., Derevianchuk, Ya. V. (2010). Method of remote control of automatic brakes of railway rolling stock: patent of Ukraine for useful model № 55429, 23.
- Donskoj, A. S. (2009). Mathematical modeling of the processes in pneumatic actuators. St. Petersburg Polytechnic University, 121.
- Nazemcev, A. S. (2007). Hydraulic and pneumatic systems. Pneumatic actuators and automation. Book 1. Moscow: FORUM, 240.
- Klaus, W., Wolfgang, J. W., Jean, G., Peter, S. (2009). Mathematics for phusicists and engineers: fundamentals and interactive study guide. Springer, 596. doi: 10.1007/978-3-642-00173-4
- Nechaev, V. P., Berіdze, T. M. (2009). Theory of experiment planning. Kyiv: Kondor, 232.
- Kobzar, A. Y. (2006). Applied mathematical statistics. For engineers and scientists. Moscow: FIZMATLIT, 816.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Vassyl Ravluyk, Iaroslav Derevianchuk, Igor Afanasenko, Nikolay Ravluyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.