Розробка електронної діагностичної системи для підвищення достовірності діагностування гальм пасажирських вагонів

Автор(и)

  • Vassyl Ravluyk Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-4818-9482
  • Iaroslav Derevianchuk Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0001-8406-4818
  • Igor Afanasenko Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-4391-1595
  • Nikolay Ravluyk Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-6021-660X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66007

Ключові слова:

пасажирський вагон, діагностична станція, датчик, гальмове обладнання, математична модель, випробувальний стенд, тиск повітря

Анотація

У роботі для діагностування параметрів гальмівної системи окремого вагона та состава поїзда розроблено математичну модель, яка впроваджена в алгоритм роботи програмно–апаратного комплексу. Вона дозволяє імітувати роботу працездатного гальмівного обладнання та виявляти з високою достовірністю діагностичні ознаки технічного стану пневматичної системи пасажирських вагонів.

Біографії авторів

Vassyl Ravluyk, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра вагонів

Iaroslav Derevianchuk, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Асистент

Кафедра вагонів

Igor Afanasenko, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Старший викладач

Кафедра вагонів

Nikolay Ravluyk, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Старший викладач

Кафедра вагонів

Посилання

  1. Kapustyn, M. Ju. (2015). Adaptive automatic control system of accurate electropneumatic braking of a train. Мoscow, 24.
  2. The introduction of electro–pneumatic brakes on the Railways of the USA. (2006). Journal "Railways of the world", 5, 71–74.
  3. Rodygin, I. A. (2000). Device post–repair tests of vozduhorazdelitelnoj in the control points of the automatic brakes. Ekaterinburg, 187.
  4. Galaj, Je. I., Rudov, P. K. (2013). The braking performance of passenger trains – actual and according to the standards : collection of scientific works. Bulletin DNUZT, 11, 116–119.
  5. Zharov, I. A., Kurcev, S. B. (2013). Promising control algorithms brakes in blended braking of electric trains. Bulletin of VNIIZHT, 1, 31–34.
  6. Vodjannikov, Ju. Ja., Svistun, S. M., Zhiharcev, K. L., Pjatakov, O. O. (2013). The research results of the brake efficiency experienced electric EКр1. Vagonnij park, 9,19–26.
  7. Nasr, A., Mohammadi, S. (2010). The effects of train brake delay time on in-train forces. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 224 (6), 523–534. doi: 10.1243/09544097jrrt306
  8. Milosevic, M., Stamenkovic, D., Milojevic, A., Tomic, M. (2012). Modeling thermal effects in braking systems of railway vehicles. Thermal Science, 16 (2), 515–526. doi: 10.2298/tsci120503188m
  9. Ravljuk, V. G., Glushhenko, A. S. (2012). Determination of the dynamic characteristics of cars during testing at the stands: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/7(59), 49–52. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/4158/3921
  10. Shelest, D. A. (2013). The improvement of braking means freight trains permanent formation: wired and wireless electro–pneumatic brake of a freight car: Vagonnyi Park, 1, 19–26.
  11. Bondarenko, V. V., Derevianchuk, Ya. V. (2010). Method of remote control of automatic brakes of railway rolling stock: patent of Ukraine for useful model № 55429, 23.
  12. Donskoj, A. S. (2009). Mathematical modeling of the processes in pneumatic actuators. St. Petersburg Polytechnic University, 121.
  13. Nazemcev, A. S. (2007). Hydraulic and pneumatic systems. Pneumatic actuators and automation. Book 1. Moscow: FORUM, 240.
  14. Klaus, W., Wolfgang, J. W., Jean, G., Peter, S. (2009). Mathematics for phusicists and engineers: fundamentals and interactive study guide. Springer, 596. doi: 10.1007/978-3-642-00173-4
  15. Nechaev, V. P., Berіdze, T. M. (2009). Theory of experiment planning. Kyiv: Kondor, 232.
  16. Kobzar, A. Y. (2006). Applied mathematical statistics. For engineers and scientists. Moscow: FIZMATLIT, 816.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-27

Як цитувати

Ravluyk, V., Derevianchuk, I., Afanasenko, I., & Ravluyk, N. (2016). Розробка електронної діагностичної системи для підвищення достовірності діагностування гальм пасажирських вагонів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(9(80), 35–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66007

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи