Дослідження напружено–деформованого стану елементів палуби контейнеровоза з використанням системи диференційних рівнянь Кармана
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66029Ключові слова:
суднові пластини, напружено–деформований стан, система диференціальних рівнянь Кармана, метод кінцевих різницьАнотація
Розглядаються сучасні методи і засоби вирішення задачі розрахунку напружено–деформованого стану палубних елементів суден. Проведено аналіз сучасних методів оцінки напружено–деформованого стану суднових пластин на стадії проектування і експлуатації судна. Для цього в якості огляду розглянуті основні програмні комплекси, що дозволяють проводити подібні розрахунки, їх позитивні і негативні сторони. Наведені основні етапи створення програмного забезпечення для проведення розрахунків, заснованих на використанні системи Кармана.
Посилання
- Bojcov, G. V., Palij, O. M., Postnov, V. A., Chuvikovskij, V. S. (1982). Handbook of structural mechanics of the ship plates in three volumes, Vol. 2. Theory of elasticity, plasticity and creep. Numerical methods. Leningrad: “Shipbuilding”, 528.
- Collection of normative–methodical materials: Book Eleven (2002). Russian Maritime Register of Shipping, 32–37.
- Goloskokov, D. P. (2016). Model of ship’s overlapping’s as a constructive–orthotropic plate – Bulletin of the Admiral Makarov State University of Maritime and Inland Shipping, 1 (35), 189–197.
- Baryshnikov, S. O., Sukhoterin, M. V. (2012). Strength, stability, oscillation plane elements of ship structures. Publisher: Shipbuilding, 168.
- Manuhin, V. A., Verbitskaya, M. U. (2013). Analytical solution of the problem of stability equilateral triangular plates – “Sea bulletin”, Publisher: OOO Izdatelstvo “MorVest”, 1 (10), 61–62.
- Chernyi, S. (2015). The implementation of technology of multi–user client–server applications for systems of decision making support. Metallurgical and Mining Industry”, 3, 60–65.
- Chernyi, S., Zhilenkov, A. (2015). Analysis of complex structures of marine systems with attraction methods of neural systems. Metallurgical and Mining Industry, 1, 37–44.
- Atiskov, A. J., Baranova, D. A., Karpov, V. V., Moskalenko, L. P., Semenov, A. A. (2012). Computer technologies of calculation of the shells. Publisher: Saint–Petersburg State University of Architecture and Civil Engineering, 184.
- Alice, M., George, J. P., Mathew, J. J. (2013). Ultimate torsional strength analysis of container ship, International Journal of Engineering Science and Technology, 5 (3), 512–518.
- Han, F. L., Wang, C. H., Hu, A. K., Liu, Y. C. (2014). Fatigue Strength Assessment Analysis of Large Container Ship. Applied Mechanics and Materials, 602-605, 385–389. doi: 10.4028/www.scientific.net/amm.602-605.385
- Domnisoru, L., Rubanenco, I., Amoraritei, M. (2014). Structural Safety Assessment of a 1100 TEU Container Ship, Based on a Enhanced Long Term Fatigue Analysis. Advanced Materials Research, 1036, 935–940. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.1036.935
- ANSYS. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/ANSYS
- Yasnitsky, L. N. (2005). For whom the tolls ANSYS, or why so many were falling aircraft, missiles exploding, collapsing buildings. A new companion, 1 (342), 1–5.
- Malyh, M. D. (2012). Finite Element Method on the example of the first boundary value problem for the Poisson equation. Moscow: Physics Department of Moscow State University.
- Mechanica sive motus sciontia analytice exponenta, 2 m. (1850). St. Petersburg, 1736 German translation Wolfers (Wolfers, JP, Greifswald).
- Maltsev, V. A. (2014). Application of the finite element method to the calculation of the stress–strain state of a container deck slabs. Bulletin of the Admiral Makarov State University of Maritime and Inland Shipping, 6 (28), 190–197.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Valerij Maltsev, Anatoliy Nyrkov, Sergei Sokolov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.