Дослідження напружено–деформованого стану елементів палуби контейнеровоза з використанням системи диференційних рівнянь Кармана

Автор(и)

  • Valerij Maltsev Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-7562-3857
  • Anatoliy Nyrkov Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-4045-4504
  • Sergei Sokolov Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-4045-4504

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66029

Ключові слова:

суднові пластини, напружено–деформований стан, система диференціальних рівнянь Кармана, метод кінцевих різниць

Анотація

Розглядаються сучасні методи і засоби вирішення задачі розрахунку напружено–деформованого стану палубних елементів суден. Проведено аналіз сучасних методів оцінки напружено–деформованого стану суднових пластин на стадії проектування і експлуатації судна. Для цього в якості огляду розглянуті основні програмні комплекси, що дозволяють проводити подібні розрахунки, їх позитивні і негативні сторони. Наведені основні етапи створення програмного забезпечення для проведення розрахунків, заснованих на використанні системи Кармана.

Біографії авторів

Valerij Maltsev, Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035

Аспірант

Кафедра комплексного забезпечення інформаційної безпеки

Anatoliy Nyrkov, Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035

Доктор технічних наук, профессор

Кафедра комплексного забезпечення інформаційної безпеки

Sergei Sokolov, Державний університет морського і річкового транспорту імені адмірала С. О. Макарова вул. Двинська, 5/7, м. Санкт-Петербург, Росія, 198035

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комплексного забезпечення інформаційної безпеки

Посилання

  1. Bojcov, G. V., Palij, O. M., Postnov, V. A., Chuvikovskij, V. S. (1982). Handbook of structural mechanics of the ship plates in three volumes, Vol. 2. Theory of elasticity, plasticity and creep. Numerical methods. Leningrad: “Shipbuilding”, 528.
  2. Collection of normative–methodical materials: Book Eleven (2002). Russian Maritime Register of Shipping, 32–37.
  3. Goloskokov, D. P. (2016). Model of ship’s overlapping’s as a constructive–orthotropic plate – Bulletin of the Admiral Makarov State University of Maritime and Inland Shipping, 1 (35), 189–197.
  4. Baryshnikov, S. O., Sukhoterin, M. V. (2012). Strength, stability, oscillation plane elements of ship structures. Publisher: Shipbuilding, 168.
  5. Manuhin, V. A., Verbitskaya, M. U. (2013). Analytical solution of the problem of stability equilateral triangular plates – “Sea bulletin”, Publisher: OOO Izdatelstvo “MorVest”, 1 (10), 61–62.
  6. Chernyi, S. (2015). The implementation of technology of multi–user client–server applications for systems of decision making support. Metallurgical and Mining Industry”, 3, 60–65.
  7. Chernyi, S., Zhilenkov, A. (2015). Analysis of complex structures of marine systems with attraction methods of neural systems. Metallurgical and Mining Industry, 1, 37–44.
  8. Atiskov, A. J., Baranova, D. A., Karpov, V. V., Moskalenko, L. P., Semenov, A. A. (2012). Computer technologies of calculation of the shells. Publisher: Saint–Petersburg State University of Architecture and Civil Engineering, 184.
  9. Alice, M., George, J. P., Mathew, J. J. (2013). Ultimate torsional strength analysis of container ship, International Journal of Engineering Science and Technology, 5 (3), 512–518.
  10. Han, F. L., Wang, C. H., Hu, A. K., Liu, Y. C. (2014). Fatigue Strength Assessment Analysis of Large Container Ship. Applied Mechanics and Materials, 602-605, 385–389. doi: 10.4028/www.scientific.net/amm.602-605.385
  11. Domnisoru, L., Rubanenco, I., Amoraritei, M. (2014). Structural Safety Assessment of a 1100 TEU Container Ship, Based on a Enhanced Long Term Fatigue Analysis. Advanced Materials Research, 1036, 935–940. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.1036.935
  12. ANSYS. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/ANSYS
  13. Yasnitsky, L. N. (2005). For whom the tolls ANSYS, or why so many were falling aircraft, missiles exploding, collapsing buildings. A new companion, 1 (342), 1–5.
  14. Malyh, M. D. (2012). Finite Element Method on the example of the first boundary value problem for the Poisson equation. Moscow: Physics Department of Moscow State University.
  15. Mechanica sive motus sciontia analytice exponenta, 2 m. (1850). St. Petersburg, 1736 German translation Wolfers (Wolfers, JP, Greifswald).
  16. Maltsev, V. A. (2014). Application of the finite element method to the calculation of the stress–strain state of a container deck slabs. Bulletin of the Admiral Makarov State University of Maritime and Inland Shipping, 6 (28), 190–197.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-23

Як цитувати

Maltsev, V., Nyrkov, A., & Sokolov, S. (2016). Дослідження напружено–деформованого стану елементів палуби контейнеровоза з використанням системи диференційних рівнянь Кармана. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(7(80), 10–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66029

Номер

Розділ

Прикладна механіка